Martin Rada s Jaroslavem Jugasem figurují po první etapě slavné Rallye Monte Carlo na 46. místě a druzí ve třídě 8.
Úvod soutěže přinesl posádce hustopečského týmu mírné komplikace. Proti seznamovacích jízdách se výrazně změnily podmínky. Dříve suché asfalty pokryly ledové plotny a zbytky sněhového podkladu. To se týkalo zejména druhého testu dopolední i odpolední sekce Burzet (RZ 2/4).
Avšak ještě před jeho prvním průjezdem postihl Martina Radu s Jaroslavem Jugasem za polovinou úvodního testu defekt pneumatiky. Na vložce měnili pravé přední kolo. „Prvních osm deset kilometrů vložky bylo vlhkých, pak přišel hrozně klouzavý úsek. Ale na slicku jsme ho docela zdárně probruslili. Ale za polovinou zkoušky jsme v jedné zatáčce trefili kámen a prorazili kolo. Museli jsme ho samozřejmě vyměnit, což nás stálo tři minuty. Navíc závěr byl opatrnější, neboť jsme jeli vpředu slick v kombinaci s pneumatikou s hřebíkem,“ popsal smolný okamžik Martin Rada.
Ve druhé vložce patřil české posádce solidní 40. čas. „Na přejezdu jsme nazuli na přední kola komplet pneumatiky s hrotem, což se ukázalo být skvělou volbou. Začátek byl sice sušší, ale v nejvyšších partiích testu bylo hodně namrzlých zatáček. Zajeli jsme výborně a s časem jsem byl spokojen,“ řekl jezdec alfy.
V odpolední sekci pokračovala česká dvojice ve stabilních výkonech a bez zásadních komplikací přivezla svou Alfu Romeo do večerního servisu. „V posledním testu se začalo už stmívat, navíc podmínky byly hodně zrádné. Řada míst byla nebezpečných, a tak jsme raději zvolnili, abychom se vyvarovali možných problémů,“ řekl Martin Rada.
Posádka Agrotec racing teamu absolvuje soutěž bez klasických špiónů, pouze podmínky konzultuje se Štěpánem Vojtěchem a Zdeňkem Jurkou, kteří pracují pro Martina Prokopa. „Štěpán nám popisuje podmínky na trati, sdělil mi hodně poznatků o zrádných místech. Sice nemáme informace o každé konkrétní zatáčce, přesto jsou informace od nich super,“ uzavřel hustopečský jezdec.
Dnešní trh nabízí nepřeberné množství různých pneumatik, ovšem ne všechny jsou prověřené a kvalitní. Co se stane, když chcete za každou cenu ušetřit a koupíte ty nejlevnější? Jaký je v nich rozdíl, a opravdu se ty levné vyplatí?
celý článek >Zatoužili jste po modernějším automobilu? Automobilové firmy každoročně chrlí nové a nové vozy, které mají za cíl udělat řidičovu jízdu co nejpohodlnější. Ovšem ne každý má na to, aby si nové auto zaplatil z úspor, tudíž někteří volí leasingové financování. V tomto článku se zaměříme na výhody a nevýhody operativního leasingu.
Kupujete si nové nebo bazarové auto? A sjednali jste si havarijní pojištění? Podívejte se na 5 situací, ve kterých dáte za nepojištěné auto majlant.