Zákruta.cz  >  

Agrotec racing team zdárně v cíli první etapy

19. ledna 2012

Martin Rada s Jaroslavem Jugasem figurují po první etapě slavné Rallye Monte Carlo na 46. místě a druzí ve třídě 8.

Ilustrační foto

Úvod soutěže přinesl posádce hustopečského týmu mírné komplikace. Proti seznamovacích jízdách se výrazně změnily podmínky. Dříve suché asfalty pokryly ledové plotny a zbytky sněhového podkladu. To se týkalo zejména druhého testu dopolední i odpolední sekce Burzet (RZ 2/4).

Avšak ještě před jeho prvním průjezdem postihl Martina Radu s Jaroslavem Jugasem za polovinou úvodního testu defekt pneumatiky. Na vložce měnili pravé přední kolo. „Prvních osm deset kilometrů vložky bylo vlhkých, pak přišel hrozně klouzavý úsek. Ale na slicku jsme ho docela zdárně probruslili. Ale za polovinou zkoušky jsme v jedné zatáčce trefili kámen a prorazili kolo. Museli jsme ho samozřejmě vyměnit, což nás stálo tři minuty. Navíc závěr byl opatrnější, neboť jsme jeli vpředu slick v kombinaci s pneumatikou s hřebíkem,“ popsal smolný okamžik Martin Rada.

Ve druhé vložce patřil české posádce solidní 40. čas. „Na přejezdu jsme nazuli na přední kola komplet pneumatiky s hrotem, což se ukázalo být skvělou volbou. Začátek byl sice sušší, ale v nejvyšších partiích testu bylo hodně namrzlých zatáček. Zajeli jsme výborně a s časem jsem byl spokojen,“ řekl jezdec alfy.

V odpolední sekci pokračovala česká dvojice ve stabilních výkonech a bez zásadních komplikací přivezla svou Alfu Romeo do večerního servisu. „V posledním testu se začalo už stmívat, navíc podmínky byly hodně zrádné. Řada míst byla nebezpečných, a tak jsme raději zvolnili, abychom se vyvarovali možných problémů,“ řekl Martin Rada.

Posádka Agrotec racing teamu absolvuje soutěž bez klasických špiónů, pouze podmínky konzultuje se Štěpánem Vojtěchem a Zdeňkem Jurkou, kteří pracují pro Martina Prokopa. „Štěpán nám popisuje podmínky na trati, sdělil mi hodně poznatků o zrádných místech. Sice nemáme informace o každé konkrétní zatáčce, přesto jsou informace od nich super,“ uzavřel hustopečský jezdec.

Pavel Jelínek

Další články

Výhody a nevýhody operativního leasingu

Výhody a nevýhody operativního leasingu

Zatoužili jste po modernějším automobilu? Automobilové firmy každoročně chrlí nové a nové vozy, které mají za cíl udělat řidičovu jízdu co nejpohodlnější. Ovšem ne každý má na to, aby si nové auto zaplatil z úspor, tudíž někteří volí leasingové financování. V tomto článku se zaměříme na výhody a nevýhody operativního leasingu.

celý článek >
5 situací, ve kterých nepojištěné auto vyjde draze

5 situací, ve kterých nepojištěné auto vyjde draze

Kupujete si nové nebo bazarové auto? A sjednali jste si havarijní pojištění? Podívejte se na 5 situací, ve kterých dáte za nepojištěné auto majlant.

Kdy vám bude dělat pojišťovna problémy s vyplacením odškodného?

Kdy vám bude dělat pojišťovna problémy s vyplacením odškodného?

Nehody se čas od času zkrátka stanou. V kterých případech vám pojišťovny ale nebudou chtít vyplatit peníze. Vyvarujte se chyb, které mohou mít zásadní vliv na to, jestli po nehodě dostanete finanční kompenzaci.

reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
ROZUMÍM Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.