Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Volkswagen Phaeton 4.2 V8 4Motion 246kW Long 5sedadlový

Parametry a výbava vozu Volkswagen Phaeton 4.2 V8 4Motion 246kW Long 5sedadlový

Motor a pohon

Motor4.2
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)4 172
Počet válců8
Max. výkon kW / HP / ot246 / 330 / 6 500
Max. toč. m. Nm / ot430 / 3 500
Poháněná náprava4x4
Max. rychlost (km/h)250
Zrychlení 0-100 km/h (s)6.90
Převodovkaautomatická - tiptronic
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarsedan
Rozměry D / Š / V (mm)5 175 / 1 903 / 1 450
Objem zavazadl. prostoru (l)500
Se sklopenými sedačkami (l)500
Pohotovnostní hmotnost (kg)2 198
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)8.93
Rozměr pneumatik235/55 R17

Spotřeba

Město (l)18.90
Mimo město (l)9.60
Kombinovaná (l)13.10
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • CD přehrávač
  • CD měnič
  • 10 reproduktorů
  • palubní počítač
  • zesilovač
  • displej multifunkční informační

interiér

  • koberečky textilní
  • volant výškově nastavitelný
  • volant podélně nastavitelný
  • volant kožený
  • volant multifunkční
  • zpětné zrcátko s automatickým zacloňováním
  • protisluneční záclonky vzadu
  • nekuřácké provedení
  • dekorace interiéru dřevem "eukalyptus"

interiér - sedadla

  • sedadla s koženým čalouněním
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné
  • sedadla přední elektricky nastavitelná
  • bederní opěrka řidiče a spolujezdce
  • loketní opěrka centrální přední
  • loketní opěrka vzadu
  • zadní sedadlo nedělené, nesklopné
  • sedadla přední vyhřívaná s oddělenou regulací

exteriér - doplňky

  • anténa integrovaná v zadním skle
  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka vyhřívaná v barvě vozu
  • zpětné zrcátko asferické na straně řidiče

exteriér - karoserie

  • lak nemetalický

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • el. ovládání střešního okna
  • skla determální
  • skla odrážející infračervené záření
  • okno zadní s rolovací el. sluneční clonou

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EDS - protiprokluzový systém
  • ASR - protiprokluzový systém
  • MSR - regulace točivého momentu motoru
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s aktivními předpínači
  • bezpečnostní pásy vpředu výškově nastavitelné
  • opěrky hlavy na předních sedadlech - aktivní
  • opěrky hlavy na zadních sedadlech výškově nastavitelné
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbagy boční zadních sedadel
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • airbagy hlavové přední a zadní

bezpečnost - senzory

  • senzor dešťový

zabezpečení

  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • automatické otevření crash-senzor

kola

  • kontrola tlaku v pneumatikách
  • 17" kola z lehké slitiny
  • náhradní kolo z lehké slitiny plnohodnotné

technologie

  • automatická převodovka
  • tempomat
  • posilovač řízení degresivní
  • pohon všech kol - 4Motion
  • vzduchové pérování
  • samočinné nastavení světlé výšky v závislosti na rychlosti
  • možnost regulace světlé výšky

osvětlení

  • přední světlomety Xenonové světlomety s ostřikovačem, automat. nastavení
  • mlhové světlomety přední i zadní
  • světlomety s automatickou aktivací - funkce Coming/Leaving Home
  • aktivace výstražných světel při nouzovém brzdění

větrání a topení

  • klimatizace automatická čtyřzónová
  • klimatizace ovládáná ze zadních sedadel

ostatni

  • střešní elektrický šíbr
Volkswagenwww.volkswagen.cz

Volkswagen

O lidovém voze (německy "Volkswagen") se v Německu začalo mluvit poprvé v roce 1904. Již tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilového průmyslu bude patřit hospodárné hromadné výrobě levných a malých vozů. Zdálo se, že cestu ukazuje vývoj v Americe, kde pozvolna vznikal masový trh s automobily. Ovšem v debatě o lidovém autě, kterou podnítil americký příklad, zazníval skeptický podtón.

V Německu byl totiž osobní automobil považován za luxusní zboží a jako takový podléhal vysokým daním. Také technika se složitou obsluhou, která navíc vyžadovala náročnou údržbu, mluvila proti popularizaci automobilu.

První lidový vůz byl vyroben v roce 1908 na druhé straně Atlantiku, kde velká kupní síla a technika výroby otevřely cestu k motorizaci americké společnosti. Ford Motor Company začala vyrábět za pomoci pásové výroby model "T" a ten posloužil evropským výrobcům za vzor racionalizované hromadné výroby. Do roku 1927, kdy došlo k zastavení výroby modelu lidově nazývaného "Tin Lizzy", bylo vyrobeno 15 007 033 kusů.

Pod vlivem Henryho Forda,konstruktéra modelu "T", se myšlenka lidového vozu stala v době Výmarské republiky hlavním tématem motoristické publicistiky a fantazii konstruktérů propůjčila křídla. Jak příznačné: Už jako osmnáctiletý student odborné technické školy předložil Maďar Bela Bareny, který později - stejně jako August Horch, Ettore Bugatti, Ferdinand Porsche a Heinrich Nordhoff - vstoupil do "automobilové síně slávy", v roce 1925 návrh podvozku pro lidový vůz. Ačkoli pro německou cestu k motorizaci měl určující význam motocykl, dosáhli výrobci automobilů při konstrukci lidového vozidla zjevného pokroku. Kvůli vysokým daním uvaleným a automobily a cenám benzinu pokračovali v práci na vývoji vozů s maloobsahovými úspornými motory.

Nikoli jako značka, ale jako druh představovaly lidové vozy začátkem třicátých let hlavní atrakci mezinárodních výstav automobilů v Berlíně. BMW, Mercedes, Opel, Ford, Adler, Hanomag - ti všichni prezentovali v roce 1934 modely, které měly nízkou spotřebu a byly vhodné pro sériovou výrobu. Tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když národní socialisté nastolili svou diktaturu, byly technické koncepce připraveny a pojem "lidový vůz" zazněl ze všech úst.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK