Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Volkswagen Golf 2.0TDI DPF 4M 103kW GT Sport

Parametry a výbava vozu Volkswagen Golf 2.0TDI DPF 4M 103kW GT Sport

Motor a pohon

Motor2.0
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)1 968
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot103 / 138 / 4 000
Max. toč. m. Nm / ot320 / 1 750
Poháněná náprava4x4
Max. rychlost (km/h)203
Zrychlení 0-100 km/h (s)9.50
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarhatchback
Rozměry D / Š / V (mm)4 204 / 1 759 / 1 479
Objem zavazadl. prostoru (l)275
Se sklopenými sedačkami (l)1 230
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 416
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)13.75
Rozměr pneumatik205/55 R16

Spotřeba

Město (l)7.90
Mimo město (l)5.30
Kombinovaná (l)6.20
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • palubní počítač s LCD
  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • 4 reproduktory

interiér

  • volant výškově nastavitelný
  • volant podélně nastavitelný
  • volant kožený
  • hlavice řadící páky kožená
  • hlavice ruční brzdy kožená
  • nekuřácké provedení

interiér - odkládací schránky

  • odkládací schránka ve stropě
  • držáky nápojů 2

interiér - sedadla

  • čalounění látkové
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné
  • sedadla sportovní
  • bederní opěrka řidiče a spolujezdce
  • kapsy na opěradlech předních sedadel
  • zadní sedadlo asymetricky dělené, sklopné

interiér - zavazadlový prostor

  • zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru

exteriér - doplňky

  • anténa střešní
  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka vyhřívaná v barvě vozu
  • zpětné zrcátko asferické na straně řidiče
  • kliky v barvě vozu
  • nárazníky v barvě karosérie
  • nárazníky ve sportovním designu
  • přední ochranné lišty
  • boční ochranné lišty v barvě vozu

exteriér - karoserie

  • lak nemetalický
  • karoserie třídveřová

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • okna boční a zadní zatmavená
  • stěrač zadní s cyklovačem a ostřikovačem

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EBD/EBV - systém elektronického rozdělení brzdné síly
  • EDS - protiprokluzový systém
  • ASR - protiprokluzový systém
  • MSR - regulace točivého momentu motoru
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • brzdový asistent dual rate
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • airbagy hlavové přední a zadní

zabezpečení

  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním

kola

  • 16" kola z lehké slitiny
  • dojezdové rezervní kolo

technologie

  • brzdy kotoučové vpředu i vzadu
  • servotronic
  • pohon všech kol - 4Motion
  • brzdové kotouče přední s vnitřním odvětráním
  • podvozek sportovní

osvětlení

  • směrová světla ve zpětných zrcátkách
  • světlomety s automatickou aktivací
  • osvětlení zavazadlového prostoru
  • přední světlomety halogenové
  • osvětlená kosmetická zrcátka u řidiče a spolujezdce
  • aktivace výstražných světel při nouzovém brzdění

větrání a topení

  • klimatizace s poloautomatickou regulací
  • klimatizovaná přihrádka spolujezdce
  • filtr pevných částic DPF

ostatni

  • "easy enter" - snadné nastupování
Volkswagenwww.volkswagen.cz

Volkswagen

O lidovém voze (německy "Volkswagen") se v Německu začalo mluvit poprvé v roce 1904. Již tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilového průmyslu bude patřit hospodárné hromadné výrobě levných a malých vozů. Zdálo se, že cestu ukazuje vývoj v Americe, kde pozvolna vznikal masový trh s automobily. Ovšem v debatě o lidovém autě, kterou podnítil americký příklad, zazníval skeptický podtón.

V Německu byl totiž osobní automobil považován za luxusní zboží a jako takový podléhal vysokým daním. Také technika se složitou obsluhou, která navíc vyžadovala náročnou údržbu, mluvila proti popularizaci automobilu.

První lidový vůz byl vyroben v roce 1908 na druhé straně Atlantiku, kde velká kupní síla a technika výroby otevřely cestu k motorizaci americké společnosti. Ford Motor Company začala vyrábět za pomoci pásové výroby model "T" a ten posloužil evropským výrobcům za vzor racionalizované hromadné výroby. Do roku 1927, kdy došlo k zastavení výroby modelu lidově nazývaného "Tin Lizzy", bylo vyrobeno 15 007 033 kusů.

Pod vlivem Henryho Forda,konstruktéra modelu "T", se myšlenka lidového vozu stala v době Výmarské republiky hlavním tématem motoristické publicistiky a fantazii konstruktérů propůjčila křídla. Jak příznačné: Už jako osmnáctiletý student odborné technické školy předložil Maďar Bela Bareny, který později - stejně jako August Horch, Ettore Bugatti, Ferdinand Porsche a Heinrich Nordhoff - vstoupil do "automobilové síně slávy", v roce 1925 návrh podvozku pro lidový vůz. Ačkoli pro německou cestu k motorizaci měl určující význam motocykl, dosáhli výrobci automobilů při konstrukci lidového vozidla zjevného pokroku. Kvůli vysokým daním uvaleným a automobily a cenám benzinu pokračovali v práci na vývoji vozů s maloobsahovými úspornými motory.

Nikoli jako značka, ale jako druh představovaly lidové vozy začátkem třicátých let hlavní atrakci mezinárodních výstav automobilů v Berlíně. BMW, Mercedes, Opel, Ford, Adler, Hanomag - ti všichni prezentovali v roce 1934 modely, které měly nízkou spotřebu a byly vhodné pro sériovou výrobu. Tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když národní socialisté nastolili svou diktaturu, byly technické koncepce připraveny a pojem "lidový vůz" zazněl ze všech úst.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK