Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Suzuki SX4 1.9 JTD GLX 4x4

Modely vozů Suzuki

Verze vozů Suzuki SX4

Varianty vozů Suzuki SX4 1.9 JTD

Parametry a výbava vozu Suzuki SX4 1.9 JTD GLX 4x4

Motor a pohon

Motor1.9 DDiS D19AA
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)1 910
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot88 / 118 / 3 500
Max. toč. m. Nm / ot280 / 2 000
Poháněná náprava4x4
Max. rychlost (km/h)180
Zrychlení 0-100 km/h (s)11.20
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

TvarSUV
Rozměry D / Š / V (mm)4 140 / 1 755 / 1 620
Objem zavazadl. prostoru (l)270
Se sklopenými sedačkami (l)1 045
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 325
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)15.06
Rozměr pneumatik205/60/ R 16

Spotřeba

Město (l)8.10
Mimo město (l)5.70
Kombinovaná (l)6.60
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • otáčkoměr
  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • audio ovládání na volantu
  • 4 reproduktory
  • 4 výškové tweetery
  • ukazatel vnější teploty
  • palubní počítač

interiér

  • volant tříramenný
  • volant výškově nastavitelný
  • volant kožený
  • zásuvka 12V
  • sluneční clony s kosmetickým zrcátkem a posuvným krytem

interiér - odkládací schránky

  • schránka pod sedačkou spolujezdce
  • držák nápojů
  • držáky nápojů 2
  • odkládací prostor v předních dveřích

interiér - sedadla

  • sedadla přední vyhřívaná
  • čalounění látkové
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • zadní sedadla dělená v poměru 60:40
  • zadní sedadla dělená a sklopná
  • kapsy na opěradlech předních sedadel

interiér - zavazadlový prostor

  • oka upevňovací v zavazadlovém prostoru

exteriér - doplňky

  • anténa střešní
  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka vyhřívaná v barvě vozu
  • kliky v barvě vozu
  • nárazníky v barvě karosérie
  • boční ochranné lišty
  • plastové lemy blatníků a nárazníků
  • plastové překryty středové části nárazníku vpředu a vzadu

exteriér - karoserie

  • střešní ližiny
  • karoserie pětidveřová

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • okno zadní vyhřívané
  • okna boční a zadní zatmavená
  • skla tónovaná
  • stěrače přední s cyklovačem a ostřikovačem
  • stěrač zadní s cyklovačem a ostřikovačem

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EBD/EBV - systém elektronického rozdělení brzdné síly
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s předpínačem
  • bezpečnostní pásy - kontrola zapnutí
  • bezpečnostní pásy na předních sedadlech se zvukovou indikací při nezapnutí
  • bezpečnostní pásy vpředu výškově nastavitelné
  • opěrky hlavy na zadních sedadlech výškově nastavitelné
  • opěrky hlavy výškově nastavitelné
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky
  • opěrky hlavy pro všechny sedadla nastavitelné

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • airbagy hlavové přední a zadní

bezpečnost - karoserie

  • bezpečnostní výztuhy dveří
  • bezpečnostní uchycení pedálů
  • dětská pojistka dveří

zabezpečení

  • imobilizér
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním

kola

  • 16" kola z lehké slitiny
  • dojezdové rezervní kolo

technologie

  • posilovač řízení
  • pohon všech kol - 4Motion

osvětlení

  • třetí brzdové světlo
  • mlhové světlomety přední
  • osvětlení zavazadlového prostoru
  • přední světlomety halogenové

větrání a topení

  • klimatizace manuální
  • filtr pylový
  • přídavné topení
Suzukiwww.suzuki.cz

Suzuki

V roce 1909 ve městě Hamamatsu založil Michio Suzuki společnost, která neměla zpočátku vůbec nic společného s motocykly, ale zabývala se vývojem a výrobou tkalcovských stavů. Teprve roku 1939 bylo započato s výrobou motorových vozidel. Po druhé světové válce nabídl rychle rostoucí domácí trh dostatek prostoru. Výrobu motocyklů odstartovalo v roce 1952 dvoudobé motokolo Power Free o objemu 36 kubických cm. Kromě dvoutaktů vyráběla společnost Suzuki i přívěsné lodní motory, lehké čtyřkolky, automobily, jízdní kola a motorové čluny.

Jako ostatní domácí konkurenti se zkoušela také Suzuki uchytit v motoristickém sportu - což se znamenitě podařilo. Suzuki vyhrála v roce 1962 vůbec první světový šampionát ve třídě do 50 kubických cm. Úspěch na evropských velkých cenách přiměl Japonce vysoce výkonné dvoutakty vyrábět také sériově. Na počátku sedmdesátých let legendární GT750 "Vodní buvol" se 70 koňmi produkovanými dvoudobým kapalinou chlazeným řadovým tříválcem již dokázal zrychlit z 0 na 100 km/h za 5 sekund.

V roce 1995 přišla do prodeje první generace modelu Bandit s nesmrtelným vzduchem a olejem chlazeným motorem z dřívějších supersportovních modelů a klasickým vzhledem. Bandit 600/650 a 1200/1250 spolu s roadsterem SV650 a jeho mladším enduro sourozencem V-Strom 650 patří do dneška mezi nejprodávanější motocykly na evropském trhu, přičemž moderní vidlicové dvouválce SV nemají mezi japonskými výrobci zatím konkurenci.

Díky široké paletě nabízených modelů od stopětadvacítek, přes luxusní skútry, závodní motokrosové speciály, silniční dvouválce, až po gigantické cruisery uspokojuje Suzuki všechny typy jezdců, kteří oceňují špičkovou technickou úroveň, vysokou spolehlivost a výhodný poměr výkonu a ceny motocyklů této uznávané značky.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK