Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Suzuki GRAND VITARA 1.9 DDiS 3dv JX

Modely vozů Suzuki

Verze vozů Suzuki GRAND VITARA

Varianty vozů Suzuki GRAND VITARA 1.9 DDiS 3dv

Parametry a výbava vozu Suzuki GRAND VITARA 1.9 DDiS 3dv JX

Motor a pohon

Motor1.9 DDiS F9Q
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)1 870
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot95 / 127 / 3 750
Max. toč. m. Nm / ot300 / 2 000
Poháněná náprava4x4
Max. rychlost (km/h)170
Zrychlení 0-100 km/h (s)12.80
Převodovkamanuální + přídavná
Počet rychlostních stupňů5

Tvar a rozměry

Tvaroff-road
Rozměry D / Š / V (mm)4 005 / 1 810 / 1 695
Objem zavazadl. prostoru (l)184
Se sklopenými sedačkami (l)964
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 570
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)16.53
Rozměr pneumatik225/70 R16

Spotřeba

Město (l)9.00
Mimo město (l)6.50
Kombinovaná (l)7.40
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • otáčkoměr
  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • audio ovládání na volantu
  • audio ovládání pod volantem
  • 4 reproduktory
  • palubní počítač

interiér

  • volant tříramenný
  • volant výškově nastavitelný
  • volant uretanový
  • sluneční clony s kosmetickým zrcátkem a posuvným krytem
  • madla 4 interiérová sklopitelná s tlumiči a zadní s háčky na šaty
  • chromované doplňky

interiér - odkládací schránky

  • držáky nápojů 2
  • odkládací prostor v předních dveřích

interiér - sedadla

  • sedadla přední vyhřívaná
  • čalounění látkové
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • zadní sedadla dělená sklopná 50:50
  • kapsy na opěradlech předních sedadel

interiér - zavazadlový prostor

  • schránka pod zavazadlovým prostorem
  • oka upevňovací v zavazadlovém prostoru
  • 12V zásuvky v zavazadlovém prostoru

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka vyhřívaná v barvě vozu
  • nárazníky v barvě karosérie

exteriér - karoserie

  • lak nemetalický
  • střešní ližiny
  • karoserie třídveřová

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • skla tónovaná
  • stěrače přední s cyklovačem a ostřikovačem
  • stěrač zadní s ostřikovačem

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EBD/EBV - systém elektronického rozdělení brzdné síly
  • bezpečnostní pásy na předních sedadlech se zvukovou indikací při nezapnutí
  • bezpečnostní pásy s aktivními předpínači
  • opěrky hlavy vpředu
  • opěrky hlavy na předních sedadlech - aktivní
  • opěrky hlavy na zadních sedadlech výškově nastavitelné
  • opěrky hlavy výškově nastavitelné
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • airbagy hlavové přední

bezpečnost - karoserie

  • bezpečnostní sloupek řízení
  • bezpečnostní výztuhy dveří
  • bezpečnostní uchycení pedálů

zabezpečení

  • imobilizér
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • zámky dveří bezpečnostní

kola

  • 16" kola z lehké slitiny
  • náhradní kolo ocelové plnohodnotné

technologie

  • diferenciál s omezenou svorností LSD
  • posilovač řízení

osvětlení

  • mlhové světlomety přední
  • nastavení světlometů manuální
  • 3-polohové osvětlení interieru
  • osvětlení zavazadlového prostoru
  • multi-reflektor
  • světla denního svícení

větrání a topení

  • klimatizace automatická
  • filtr pylový
Suzukiwww.suzuki.cz

Suzuki

V roce 1909 ve městě Hamamatsu založil Michio Suzuki společnost, která neměla zpočátku vůbec nic společného s motocykly, ale zabývala se vývojem a výrobou tkalcovských stavů. Teprve roku 1939 bylo započato s výrobou motorových vozidel. Po druhé světové válce nabídl rychle rostoucí domácí trh dostatek prostoru. Výrobu motocyklů odstartovalo v roce 1952 dvoudobé motokolo Power Free o objemu 36 kubických cm. Kromě dvoutaktů vyráběla společnost Suzuki i přívěsné lodní motory, lehké čtyřkolky, automobily, jízdní kola a motorové čluny.

Jako ostatní domácí konkurenti se zkoušela také Suzuki uchytit v motoristickém sportu - což se znamenitě podařilo. Suzuki vyhrála v roce 1962 vůbec první světový šampionát ve třídě do 50 kubických cm. Úspěch na evropských velkých cenách přiměl Japonce vysoce výkonné dvoutakty vyrábět také sériově. Na počátku sedmdesátých let legendární GT750 "Vodní buvol" se 70 koňmi produkovanými dvoudobým kapalinou chlazeným řadovým tříválcem již dokázal zrychlit z 0 na 100 km/h za 5 sekund.

V roce 1995 přišla do prodeje první generace modelu Bandit s nesmrtelným vzduchem a olejem chlazeným motorem z dřívějších supersportovních modelů a klasickým vzhledem. Bandit 600/650 a 1200/1250 spolu s roadsterem SV650 a jeho mladším enduro sourozencem V-Strom 650 patří do dneška mezi nejprodávanější motocykly na evropském trhu, přičemž moderní vidlicové dvouválce SV nemají mezi japonskými výrobci zatím konkurenci.

Díky široké paletě nabízených modelů od stopětadvacítek, přes luxusní skútry, závodní motokrosové speciály, silniční dvouválce, až po gigantické cruisery uspokojuje Suzuki všechny typy jezdců, kteří oceňují špičkovou technickou úroveň, vysokou spolehlivost a výhodný poměr výkonu a ceny motocyklů této uznávané značky.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK