Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Renault nová Thalia 1.2 16V 55 kW Authentique

Parametry a výbava vozu Renault nová Thalia 1.2 16V 55 kW Authentique

Motor a pohon

Motor1,2 16V
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)1 149
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot55 / 74 / 5 500
Max. toč. m. Nm / ot105 / 4 250
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)170
Zrychlení 0-100 km/h (s)13.00
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů5

Tvar a rozměry

Tvarsedan
Rozměry D / Š / V (mm)4 261 / 1 940 / 1 439
Objem zavazadl. prostoru (l)506
Se sklopenými sedačkami (l)506
Pohotovnostní hmotnost (kg)904
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)16.44
Rozměr pneumatik175/65 R14

Spotřeba

Město (l)7.70
Mimo město (l)5.00
Kombinovaná (l)5.90
Emise CO2 (g/km)140

Výbava

interiér

  • kliky dveří v barvě tmavý carbon

interiér - odkládací schránky

  • odkládací prostor v předních dveřích
  • odkládací schránka u spolujezdce uzavřená

interiér - sedadla

  • čalounění látkové
  • zadní opěradlo sklopné vcelku

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka v černé barvě
  • kliky v černé barvě
  • nárazníky v barvě karosérie
  • exteriérové doplňky chromové

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s omezovačem tahu vpředu
  • bezpečnostní pásy vpředu výškově nastavitelné
  • opěrky hlavy výškově nastavitelné
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky
  • EBV
  • bezpečnostní pásy na předních sedadlech s předpínačem

kola

  • ocelové disky kol 14"
  • ozdobné kryty kol

osvětlení

  • osvětlení zavazadlového prostoru
  • signalizace nevypnutých světel
Renaultwww.renault.cz

Renault

Od roku 1898 do roku 1944 měl podnik jen jednoho pána: zakladatele Louise Renaulta. A ten zase měl jen jedinou vášeň: svou továrnu v Billancourtu, své životní dílo. Při rozjezdu podniku měl dvě výhody: finanční podporu svých bratrů, poměrně bohatých obchodníků, a svého technického génia.

Dal si patentovat přímý záběr, převodový mechanismus, který jeho prvnímu vozu, "neforemnému, ale živému vzorku", umožnil vyjet 13% svah ulice Lepic. Později jej začali používat všichni výrobci automobilů včetně amerických. Následně si dal patentovat i řadu dalších vynálezů a zlepšení, zejména turbokompresor.

První zákazníky podnik získával díky soutěžím. Bratři Louis a Marcel Renaultové vyhrávali jeden závod za druhým. Firma prosperovala, rozrůstala se a díky velké objednávce taxíků, které měly v roce 1914 vstoupit do historie, přešla od řemeslné výroby k průmyslové. Zavedla do Francie dělbu práce (taylorismus), zažila první dělnické stávky, poučila se, a v předvečer první světové války se Louis Renault stal vlivným člověkem, jehož firma značnou část své výroby vyvážela. Měla zastoupení od New Yorku po Tokio a dokonce i dva závody v Rusku.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK