Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Mini CLUBMAN 1.6 AUT COOPER S

Modely vozů Mini

Verze vozů Mini CLUBMAN

Varianty vozů Mini CLUBMAN 1.6 AUT

Parametry a výbava vozu Mini CLUBMAN 1.6 AUT COOPER S

Motor a pohon

Motor1.6 16V AUT
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)1 598
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot128 / 172 / 5 500
Max. toč. m. Nm / ot240 / 1 600
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)219
Zrychlení 0-100 km/h (s)7.80
Převodovkaautomatická
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarcombi
Rozměry D / Š / V (mm)3 958 / 1 683 / 1 432
Objem zavazadl. prostoru (l)260
Se sklopenými sedačkami (l)930
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 305
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)10.20
Rozměr pneumatik195/55 R16

Spotřeba

Město (l)9.80
Mimo město (l)5.40
Kombinovaná (l)7.00
Emise CO2 (g/km)168

Výbava

audio / komunikace

  • připojení AUX-In
  • 6 reproduktorů
  • rádio s CD přehrávačem

interiér

  • volant kožený
  • volant výškově a podélně nastavitelný
  • madla dveřní chromovaná
  • prahové lišty s označením modelu s kovovým vzhledem
  • sluneční clony s kosmetickým zrcátkem
  • opěrka nohy z nerezavějící oceli

interiér - odkládací schránky

  • držák nápojů vpředu i vzadu

interiér - sedadla

  • čalounění látkové
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedadla sportovní
  • odkládací síťky na zadní straně předních sedadel
  • sedadla řidiče a spolujezdce částečně elektricky nastavitelná
  • zadní sedadla samostatná 3 ks

interiér - zavazadlový prostor

  • sada nářadí

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka v barvě vozu
  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka asferická
  • boční vstupy vzduchu chromované s označením ''S'' a integrovanými bílými směrovými světly
  • koncovka výfuku chromovaná umístěná vlevo a vpravo

exteriér - karoserie

  • lak nemetalický

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • skla tónovaná zeleně

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • DSC - dynamická kontrola stability
  • CBC - kontrola brzd při zatáčení
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky
  • akustické výstražné zařízení dvoutónové
  • výstražný trojúhelník
  • opěrky hlavy 3 na zadních sedadlech
  • přerušení přívodu paliva při nárazu
  • ASC+T (automatická kontrola stability + trakce)

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • airbagy hlavové přední

bezpečnost - senzory

  • senzor nárazový

bezpečnost - karoserie

  • automatiské odblokování dveří při nárazu

zabezpečení

  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • imobilizér elektronický (EWS IV)
  • automatické uzamčení vozu po rozjezdu / odemčení v případě nárazu
  • automatické otevření crash-senzor

kola

  • kontrola tlaku v pneumatikách
  • 16" kola z lehké slitiny
  • bezpečnostní šrouby kol

technologie

  • automatická převodovka
  • tlačítko Start/Stop motoru
  • brzdy kotoučové vpředu i vzadu
  • 6ti stupňová převodovka
  • kontrola opotřebení brzdového obložení
  • brzdové kotouče přední s vnitřním odvětráním

osvětlení

  • Varovná světla při nouzovém brždění
  • funkce ''Follow me home'' (zpožděné zhasnutí světlometů)

ostatni

  • "easy enter" - snadné nastupování
  • lékárnička
Miniwww.mini.cz

Mini

Neuvěřitelné vozidlo se zrodilo jaksi na truc šoku po suezské krizi 1956, kdy cena ropy začala stoupat, protože víc a víc stála její doprava (to ještě nikdo netušil, že nejhorší teprve přijde).

Kdo tehdy tento vůz spatřil, pocítil spíše rozpaky než nadšení: tak maličká kola přece nemohou vydržet nejmenší díru ve vozovce, řidičský prostor je přímo směšný, plochý volant se musí držet spíše jako dort a do zavazadlového prostoru se nevejde ani kočka. A ten motor vpředu, příčně uložený, ten musí působit pořádné patálie. A jak může přenášet pohyb na kola?

Po pětadvaceti letech se už nikdo nediví, že Její Veličenstvo královna udělila tvůrci tohoto vozu, pověstného Morrise-Mini, inženýru Alexandru Arnoldovi Constantinu Issigonisovi titul baroneta. Turek řeckého původu s britským občanstvím, který třikrát propadl z matematiky, stál u kolébky vozu, ale téměř beze svědků, takže je nutno opřít se o legendy. Jedna se týká vozu samého, druhá jeho tvůrce. I kdyż nakonec všichni připustili, že Mini je přece jenom automobil, myšlenka, že Issigonis byl spíše kouzelník než inženýr, přežívá dodnes.

reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK