Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Fiat Bravo 1.9 MultijJet 16V Dynamic

Parametry a výbava vozu Fiat Bravo 1.9 MultijJet 16V Dynamic

Motor a pohon

Motor1,9
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)1 910
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot110 / 148 / 4 000
Max. toč. m. Nm / ot305 / 2 000
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)209
Zrychlení 0-100 km/h (s)9.00
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarhatchback
Rozměry D / Š / V (mm)4 336 / 1 792 / 1 498
Objem zavazadl. prostoru (l)400
Se sklopenými sedačkami (l)1 175
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 870
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)17.00
Rozměr pneumatik195/65 R16 91 H

Spotřeba

Město (l)6.60
Mimo město (l)4.60
Kombinovaná (l)5.60
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • audiosystém s CD přehrávačem
  • 6 reproduktorů
  • palubní počítač

interiér

  • volant výškově nastavitelný
  • volant podélně nastavitelný

interiér - sedadla

  • zadní sedadlo dělené 1/3 -2/3

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka vyhřívaná v barvě vozu
  • nárazníky v barvě karosérie

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EBD - elektronický rozdělovač brzdné síly

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • airbagy okenní vpředu a vzadu
  • airbagy hlavové přední

zabezpečení

  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním

kola

  • ocelové disky kol 16"

technologie

  • posilovač řízení elektrický s proměnlivým účinkem

osvětlení

  • mlhové světlomety přední

větrání a topení

  • klimatizace manuální
  • filtr pylový
Fiatwww.fiat.cz

Fiat

Dne 19. března roku 1900 Fiat vyrobil svůj první vůz, byl to Fiat 3,5 HP. Zkonstruoval ho Marcello Alessio a měl proti sobě umístěná sedadla pro 2 až 3 osoby, dvouválcový motor v zádi vozu a hadicové chlazení. Motor se dvěma horizontálně uloženými válci zkonstruoval inženýr Aristido Faccioli.

Měl zdvihový objem 697 ccm a dával výkon 4,2 koňských sil při 800 otáčkách za minutu. Zadní kola byla poháněna řetězy a točivý moment se k nim od motoru přenášel přes kónickou spojku a třístupňovou převodovku. Nožní pásová brzda působila přímo na spojovací hřídel. Šasi bylo vyrobeno z pevných dřevěných hranolů, které byly v místech největšího namáhání okovány.

Vůz měl již tenkrát odpružená kola. 420 Kg vážící automobil dosahoval rychlosti 35 km/h. Tohoto prvního vozu se prodalo celkem osm kusů, z nichž jeden dodnes stojí v automobilovém muzeu Carla Biscarettiho v Turínu.

Zájem o vozy značky Fiat byl velmi slušný, ale firma si musela na skutečně prosperující výrobu ještě nějaký čas počkat. Zájem o italské automobily trvá až dodnes a některé starší modely se dočkaly inovací a úspěšně se dnes prodávají v mnoha zemích po celém světě.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK