Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Alfa Romeo 147 1.9 JTD 5.dv Q2

Parametry a výbava vozu Alfa Romeo 147 1.9 JTD 5.dv Q2

Motor a pohon

Motor1.9 JTD
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)1 910
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot110 / 148 / 4 000
Max. toč. m. Nm / ot305 / 2 000
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)208
Zrychlení 0-100 km/h (s)8.80
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarhatchback
Rozměry D / Š / V (mm)4 170 / 1 729 / 1 442
Objem zavazadl. prostoru (l)280
Se sklopenými sedačkami (l)1 030
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 310
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)11.91
Rozměr pneumatik205/55 R16

Spotřeba

Město (l)8.00
Mimo město (l)4.70
Kombinovaná (l)5.90
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • CD přehrávač
  • 6 reproduktorů
  • displej s trip computerem

interiér - odkládací schránky

  • držák nápojů
  • schránka na karty a mince

exteriér - doplňky

  • koncovka výfuku leštěná
  • podložka pod SPZ

exteriér - karoserie

  • spoiler zadní
  • karoserie pětidveřová

bezpečnost

  • VDC - systém stability jízdy
  • bezpečnostní pásy vpředu výškově nastavitelné

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • airbagy hlavové přední

kola

  • 16" kola z lehké slitiny
  • dojezdové rezervní kolo

osvětlení

  • mlhové světlomety přední i zadní

větrání a topení

  • klimatizace automatická
Alfa Romeowww.alfaromeo.cz

Alfa Romeo

Alfa Romeo je italský výrobce automobilů. Od roku 1986 je Alfa Romeo členem Fiat SpA. Společnost se původně nazývala ALFA, což je akronym pro Anonima Lombarda Fabbrica Automobili (přeloženo: Automobilová továrna Lombard, veřejná společnost). V roce 1915 získal podnikatel Nicola Romeo ve firmě většinový podíl a vedoucí pozici. V roce 1918 převzal celou firmu a jeho podniky se přejmenovaly na "Società Anonima Italiana Ing. Nicola Romeo". A.L.F.A. se v roce 1920 přejmenovala na současný název Alfa Romeo.

Společnost, která se stala Alfou Romeo založil jako Darracq Italiana v roce 1907 Cavaliere Ugo Stella, aristokrat z Milána jako partner francouzské automobilové firmy, kterou vlastnil Alexandre Darracq. Společnost poté vyráběla auta Darracquova v Neapoli, ale poté co partnerství ztroskotalo, Stella a další italští spoluinvestoři přesunuli výrobu do prázdné Darracquovy továrny na milánském předměstí Portello a společnost se přejmenovala na ALFA (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili). První auto, které vyrobili bylo 1910 24 HP (pojmenované podle 24 koňských sil, které měl). Auto navrhl Giuseppe Merosi. Merosi navrhl další série nových vozů ALFA s výkonnějšími motory (40-60 koní). ALFA také zkusila automobilové závody s řidiči Franchinim a Ronzonim, kteří se účastnili soutěže Targa Florio v roce 1911 se dvěma 24 koňovými modely.

Během druhé světové války byla továrna bombardována a po válce se musela hodně snažit, aby byla zase zisková. Luxusní vozy už se nedělaly. Alfa začala vyrábět menší, masově produkovaná auta. V 70. letech min. století byla Alfa opět ve finančních potížích. V roce 1986 z Alfy vystoupila vláda a firmu koupil FIAT. Vytvořil novou skupinu, Alfa Lancia Spa, aby vyráběla Alfy a Lancie. V této podobě funguje dodnes...

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK