Posádka Agrotec racing teamu Martin Rada - Jaroslav Jugas poskočila během druhého dne Rallye Monte Carlo do čela hodnocení třídy 8, celkově okupuje 45. místo.
Martin Rada startuje na Monte už potřetí, ale podobné podmínky zatím nezažil. Na známém testu St. Bonnet si každý rok užíval jízdu po zasněžené vozovce, avšak letošní ročník je výjimkou. Místo sněhu jsou tratě měřených testů spíše pokryty vytahaným blátem. Řada úseků navíc byla vlhkých a ve spojení s nečistotami hodně klouzavých.
„Druhý den bych charakterizoval jako klasickou mokro suchou soutěž, jakou známe z domácích luhů a hájů. První test byl napůl suchý a mokrý, ale vzhledem k počtu aut před námi tam už bylo hodně bláta. Na druhý test sekce, kultovní St. Bonnet, jsem se pravidelně těšil. Při předchozích startech byl pod sněhem, nyní jsme ho absolvovali poprvé na mokru. Samozřejmě z jezdeckého hlediska bych si sníh přál, byla by to větší zábava. K Monte to vždy tak nějak patřilo. Bohužel dnešní den byl spíše o blátě. Tak bych charakterizoval i poslední vložku ze tří, které byly dnes ve dvou průjezdech na programu. Tím se dnešní den stal extrémně rychlým,“ komentoval průběh Martin Rada.
Posádka Agrotec racing teamu absolvovala celý den na měkkém slicku, který mechanici dořezali do krajů pro lepší odvod vody a bláta. To byla jednoznačně dobrá volba. I díky tomu se česká dvojice posunula do čela třídy 8. „Jen jednou jsme s naším hlavním soupeřem dnes prohráli, na RZ8 o 1.3 sekundy. Z velké ztráty máme rázem slibný náskok, který jsme si na večerním testu ještě upevnili. Jdeme spát v čele, ale také s vědomím, že do konce je ještě stále moc daleko,“ pronesl hustopečský jezdec.
„Celý den jsme odjeli bez problémů. Často však nechtěně závodíme i na přejezdech. Ty jsou časově moc našponované, navíc se z erzet vrací i fanoušci. Co jsme prováděli posledních dvacet kilometrů do večerního servisu ve Valence, za to bych se jako normální řidič styděl. Ale neměli jsme jinou alternativu. Naštěstí lidé jsou shovívaví, rádi nás pustí před sebe,“ uzavřel.
Dnešní trh nabízí nepřeberné množství různých pneumatik, ovšem ne všechny jsou prověřené a kvalitní. Co se stane, když chcete za každou cenu ušetřit a koupíte ty nejlevnější? Jaký je v nich rozdíl, a opravdu se ty levné vyplatí?
celý článek >Zatoužili jste po modernějším automobilu? Automobilové firmy každoročně chrlí nové a nové vozy, které mají za cíl udělat řidičovu jízdu co nejpohodlnější. Ovšem ne každý má na to, aby si nové auto zaplatil z úspor, tudíž někteří volí leasingové financování. V tomto článku se zaměříme na výhody a nevýhody operativního leasingu.
Kupujete si nové nebo bazarové auto? A sjednali jste si havarijní pojištění? Podívejte se na 5 situací, ve kterých dáte za nepojištěné auto majlant.