Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Volkswagen Touareg 5.0 TDI 258kW R50

Parametry a výbava vozu Volkswagen Touareg 5.0 TDI 258kW R50

Motor a pohon

Motor5.0
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)4 921
Počet válců10
Max. výkon kW / HP / ot258 / 346 / 3 500
Max. toč. m. Nm / ot850 / 2 000
Poháněná náprava4x4
Max. rychlost (km/h)235
Zrychlení 0-100 km/h (s)6.70
Převodovkaautomatická - tiptronic
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

TvarSUV
Rozměry D / Š / V (mm)4 754 / 1 928 / 1 726
Objem zavazadl. prostoru (l)555
Se sklopenými sedačkami (l)1 570
Pohotovnostní hmotnost (kg)2 602
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)10.09
Rozměr pneumatik295/35 R21

Spotřeba

Město (l)17.70
Mimo město (l)9.60
Kombinovaná (l)12.60
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • integrované radio
  • CD přehrávač
  • 11 reproduktorů
  • bluetooth handsfree
  • zesilovač
  • displej multifunkční informační

interiér

  • nástupní lišty z oceli
  • volant elektircký výškově a podélně nastavitelný
  • volant s paměťovou funkcí výškově a podélně nastavitelný
  • volant kožený
  • volant multifunkční
  • hlavice řadící páky kožená
  • zrcátka kosmetická ve slunečních stínítkách řidiče a spolujezdce
  • uzamykatelná schránka před spolujezdcem
  • zásuvka 12V
  • zásuvka 12V pro druhou řadu sedadel
  • nekuřácké provedení
  • průvlak pro přepravu dlouhých předmětů
  • dvojité sluneční clony
  • zpětná zrcátka vnitřní a vnější s automatickým zacloňováním, vnější elektrikcy sklopitelná
  • interiér s doplnky v leštěném hliníku
  • čalounění dveří kožené

interiér - odkládací schránky

  • držáky nápojů 2
  • odkládací přhrádky v palubní desce

interiér - sedadla

  • sedadla s koženým čalouněním
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné
  • sedadla vpředu sportovní
  • bederní opěrka řidiče a spolujezdce
  • loketní opěrka centrální s úložným prostorem
  • loketní opěrka posuvná
  • loketní opěrka zadní s odkládacím prostorem
  • zadní sedadla dělená a sklopná
  • zadní sedadlo dělené 1/3 -2/3
  • sedadla přední elektricky nastavitelná u řidiče s paměťovou funkcí
  • sedadla vpředu i vzadu vyhřívaná

interiér - zavazadlový prostor

  • kryt zavazadlového prostoru
  • síť v zavazadlovém prostoru proti posunu převážených věcí
  • zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
  • ski vak
  • podlaha zvýšená v zavazadlovém prostoru

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka vyhřívaná v barvě vozu
  • zpětná zrcátka elektricky sklopitelná
  • zpětná zrcátka s pamětí nastavení
  • zpětné zrcátko asferické na straně řidiče
  • nárazníky v barvě karosérie
  • nárazníky ve sportovním designu
  • exteriérové doplňky chromové
  • chromované orámování oken
  • chromované orámování masky
  • maska chladiče chromovaná

exteriér - karoserie

  • lak metalický
  • podélný střešní nosič

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • el. ovládání střešního okna
  • okna boční a zadní zatmavená
  • okno zadní výklopné

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EDS - protiprokluzový systém
  • ASR - protiprokluzový systém
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s aktivními předpínači
  • bezpečnostní pásy vpředu výškově nastavitelné
  • bezpečnostní pásy elektricky nastavitelné s paměťí
  • opěrky hlavy na předních sedadlech - aktivní
  • opěrky hlavy na zadních sedadlech výškově nastavitelné
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky
  • výstražný trojúhelník
  • stabilizace přívěsu

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • airbagy hlavové přední a zadní

bezpečnost - senzory

  • senzor dešťový
  • senzor převrácení vozu

zabezpečení

  • alarm s nezávislým zdrojem
  • bezklíčový vstup a startování
  • automatické zamčení při rozjezdu

kola

  • 21" kola z lehké slitiny
  • dojezdové rezervní kolo

technologie

  • automatická převodovka
  • tempomat
  • brzdy kotoučové vpředu i vzadu
  • posilovač řízení degresivní
  • pohon všech kol - 4Motion
  • asistent pro jízdu do kopce / z kopce
  • trysky ostřikovačů vyhřívané
  • podvozek sportovní
  • vzduchové pérování
  • samočinné nastavení světlé výšky v závislosti na rychlosti

osvětlení

  • přední světlomety Bi-Xenonové s ostřikovačem, automat. nastavení
  • mlhové světlomety přední i zadní
  • světlomety s automatickou aktivací - funkce Coming/Leaving Home
  • natáčení světlometů dynamické
  • osvětlená kosmetická zrcátka na sluneční cloně

větrání a topení

  • klimatizace automatická dvouzónová
  • filtr pevných částic DPF

ostatni

  • střešní elektrický šíbr
  • tažné zařízení
Volkswagenwww.volkswagen.cz

Volkswagen

O lidovém voze (německy "Volkswagen") se v Německu začalo mluvit poprvé v roce 1904. Již tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilového průmyslu bude patřit hospodárné hromadné výrobě levných a malých vozů. Zdálo se, že cestu ukazuje vývoj v Americe, kde pozvolna vznikal masový trh s automobily. Ovšem v debatě o lidovém autě, kterou podnítil americký příklad, zazníval skeptický podtón.

V Německu byl totiž osobní automobil považován za luxusní zboží a jako takový podléhal vysokým daním. Také technika se složitou obsluhou, která navíc vyžadovala náročnou údržbu, mluvila proti popularizaci automobilu.

První lidový vůz byl vyroben v roce 1908 na druhé straně Atlantiku, kde velká kupní síla a technika výroby otevřely cestu k motorizaci americké společnosti. Ford Motor Company začala vyrábět za pomoci pásové výroby model "T" a ten posloužil evropským výrobcům za vzor racionalizované hromadné výroby. Do roku 1927, kdy došlo k zastavení výroby modelu lidově nazývaného "Tin Lizzy", bylo vyrobeno 15 007 033 kusů.

Pod vlivem Henryho Forda,konstruktéra modelu "T", se myšlenka lidového vozu stala v době Výmarské republiky hlavním tématem motoristické publicistiky a fantazii konstruktérů propůjčila křídla. Jak příznačné: Už jako osmnáctiletý student odborné technické školy předložil Maďar Bela Bareny, který později - stejně jako August Horch, Ettore Bugatti, Ferdinand Porsche a Heinrich Nordhoff - vstoupil do "automobilové síně slávy", v roce 1925 návrh podvozku pro lidový vůz. Ačkoli pro německou cestu k motorizaci měl určující význam motocykl, dosáhli výrobci automobilů při konstrukci lidového vozidla zjevného pokroku. Kvůli vysokým daním uvaleným a automobily a cenám benzinu pokračovali v práci na vývoji vozů s maloobsahovými úspornými motory.

Nikoli jako značka, ale jako druh představovaly lidové vozy začátkem třicátých let hlavní atrakci mezinárodních výstav automobilů v Berlíně. BMW, Mercedes, Opel, Ford, Adler, Hanomag - ti všichni prezentovali v roce 1934 modely, které měly nízkou spotřebu a byly vhodné pro sériovou výrobu. Tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když národní socialisté nastolili svou diktaturu, byly technické koncepce připraveny a pojem "lidový vůz" zazněl ze všech úst.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK