Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Volkswagen Sharan 2.8 V6 150kW Highline / B

Parametry a výbava vozu Volkswagen Sharan 2.8 V6 150kW Highline / B

Motor a pohon

Motor2.8
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)2 792
Počet válců6
Max. výkon kW / HP / ot150 / 201 / 6 200
Max. toč. m. Nm / ot265 / 3 400
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)217
Zrychlení 0-100 km/h (s)9.90
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

TvarVAN
Rozměry D / Š / V (mm)4 634 / 1 810 / 1 732
Objem zavazadl. prostoru (l)256
Se sklopenými sedačkami (l)1 597
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 743
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)11.62
Rozměr pneumatik215/55 R16

Spotřeba

Město (l)14.80
Mimo město (l)8.50
Kombinovaná (l)10.80
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • CD přehrávač
  • 10 reproduktorů

interiér

  • koberečky textilní
  • volant výškově nastavitelný
  • volant podélně nastavitelný
  • volant kožený
  • hlavice ruční brzdy kožená
  • uzamykatelná schránka před spolujezdcem
  • nekuřácké provedení

interiér - odkládací schránky

  • schránky před spolujezdcem chlazené
  • schránka spolujezdce osvětlená
  • držák nápojů
  • odkládací přhrádky v palubní desce

interiér - sedadla

  • potahy sedadel - kombinace látka+kůže
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné
  • sedadla sportovní
  • bederní opěrka řidiče a spolujezdce
  • loketní opěrky u předních sedadel
  • 2 samostatná sedadla ve 2.řadě
  • 2 samostatná sedadla pro 3.řadu
  • loketní opěrka na zadních sedadlech
  • zadní sedadla vyjímatelná
  • sedadla přední vyhřívaná s oddělenou regulací

interiér - zavazadlový prostor

  • kryt zavazadlového prostoru

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka vyhřívaná v barvě vozu
  • kliky v barvě vozu
  • nárazníky v barvě karosérie
  • přední ochranné lišty
  • boční ochranné lišty zadní
  • boční ochranné lišty černé s chromovaným zdobením
  • chromované orámování masky
  • maska chladiče chromovaná

exteriér - karoserie

  • lak nemetalický
  • podélný střešní nosič

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • skla tónovaná
  • okno zadní boční výklopné

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EDS - protiprokluzový systém
  • ASR - protiprokluzový systém
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy vpředu výškově nastavitelné
  • opěrky hlavy na předních sedadlech - aktivní
  • opěrky hlavy na zadních sedadlech výškově nastavitelné
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • airbagy hlavové přední a zadní

zabezpečení

  • imobilizér elektronický
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním

kola

  • 16" kola z lehké slitiny
  • náhradní kolo ocelové plnohodnotné

technologie

  • posilovač řízení
  • indikátor servisního intervalu

osvětlení

  • mlhové světlomety přední i zadní
  • směrová světla ve zpětných zrcátkách
  • komfortní blikání (3x na jedno stisknutí)
  • světlomety s automatickou aktivací
  • světlomety s automatickou aktivací - funkce Coming/Leaving Home
  • přední světlomety halogenové
  • osvětlená kosmetická zrcátka u řidiče a spolujezdce

větrání a topení

  • klimatizace automatická dvouzónová
Volkswagenwww.volkswagen.cz

Volkswagen

O lidovém voze (německy "Volkswagen") se v Německu začalo mluvit poprvé v roce 1904. Již tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilového průmyslu bude patřit hospodárné hromadné výrobě levných a malých vozů. Zdálo se, že cestu ukazuje vývoj v Americe, kde pozvolna vznikal masový trh s automobily. Ovšem v debatě o lidovém autě, kterou podnítil americký příklad, zazníval skeptický podtón.

V Německu byl totiž osobní automobil považován za luxusní zboží a jako takový podléhal vysokým daním. Také technika se složitou obsluhou, která navíc vyžadovala náročnou údržbu, mluvila proti popularizaci automobilu.

První lidový vůz byl vyroben v roce 1908 na druhé straně Atlantiku, kde velká kupní síla a technika výroby otevřely cestu k motorizaci americké společnosti. Ford Motor Company začala vyrábět za pomoci pásové výroby model "T" a ten posloužil evropským výrobcům za vzor racionalizované hromadné výroby. Do roku 1927, kdy došlo k zastavení výroby modelu lidově nazývaného "Tin Lizzy", bylo vyrobeno 15 007 033 kusů.

Pod vlivem Henryho Forda,konstruktéra modelu "T", se myšlenka lidového vozu stala v době Výmarské republiky hlavním tématem motoristické publicistiky a fantazii konstruktérů propůjčila křídla. Jak příznačné: Už jako osmnáctiletý student odborné technické školy předložil Maďar Bela Bareny, který později - stejně jako August Horch, Ettore Bugatti, Ferdinand Porsche a Heinrich Nordhoff - vstoupil do "automobilové síně slávy", v roce 1925 návrh podvozku pro lidový vůz. Ačkoli pro německou cestu k motorizaci měl určující význam motocykl, dosáhli výrobci automobilů při konstrukci lidového vozidla zjevného pokroku. Kvůli vysokým daním uvaleným a automobily a cenám benzinu pokračovali v práci na vývoji vozů s maloobsahovými úspornými motory.

Nikoli jako značka, ale jako druh představovaly lidové vozy začátkem třicátých let hlavní atrakci mezinárodních výstav automobilů v Berlíně. BMW, Mercedes, Opel, Ford, Adler, Hanomag - ti všichni prezentovali v roce 1934 modely, které měly nízkou spotřebu a byly vhodné pro sériovou výrobu. Tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když národní socialisté nastolili svou diktaturu, byly technické koncepce připraveny a pojem "lidový vůz" zazněl ze všech úst.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK