Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Volkswagen Scirocco 1.4 TSI 118kW DSG Scirocco

Parametry a výbava vozu Volkswagen Scirocco 1.4 TSI 118kW DSG Scirocco

Motor a pohon

Motor1,4 TSI 118kW
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)1 390
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot118 / 158 / 5 800
Max. toč. m. Nm / ot240 / 1 500
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)218
Zrychlení 0-100 km/h (s)8.00
Převodovkaautomatická DSG
Počet rychlostních stupňů7

Tvar a rozměry

Tvarcupe
Rozměry D / Š / V (mm)4 256 / 1 810 / 1 404
Objem zavazadl. prostoru (l)312
Se sklopenými sedačkami (l)1 006
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 285
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)10.89
Rozměr pneumatik225/45 R17

Spotřeba

Město (l)8.00
Mimo město (l)5.40
Kombinovaná (l)6.30
Emise CO2 (g/km)147

Výbava

audio / komunikace

  • připojení AUX-In
  • multifunkční ukazatel
  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • 8 reproduktorů
  • palubní počítač
  • ukazatel venkovní teploty
  • sdružený přístroj s bílým osvětlením
  • sdružený ukazatel s elektronickým tachometrem, počítadlem kilometrů a otáčkoměrem
  • ukazatel servisních intervalů

interiér

  • volant tříramenný
  • volant kožený
  • hlavice řadící páky kožená
  • hlavice ruční brzdy kožená
  • nekuřácké provedení
  • volant výškově a podélně nastavitelný
  • středová konzola matně chromovaná
  • volant sportovní
  • přístrojová deska s dekorací matný chrom
  • vykládání dveří s dekorací matný chrom

interiér - odkládací schránky

  • schránka spolujezdce osvětlená
  • odkládací schránka ve stropě
  • držáky nápojů 2
  • odkládací přihrádky ve všech dveřích

interiér - sedadla

  • čalounění látkové
  • sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné
  • sedadla vpředu sportovní
  • zadní sedadlo nedělené, sklopné
  • sedadlo řidiče výškově stavitelné

interiér - zavazadlový prostor

  • kryt zavazadlového prostoru
  • zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
  • úchytná oka v zavazadlovém prostoru

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka vyhřívaná a elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka v barvě vozu
  • zpětné zrcátko asferické na straně řidiče
  • kliky v barvě vozu
  • nárazníky v barvě karosérie
  • koncovka výfuku dvojitá
  • přední a zadní stěrače s cyklovačem stíracího intervalu
  • maska chladiče černá

exteriér - karoserie

  • karoserie pozinkovaná

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • skla tónovaná zeleně

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EDS - protiprokluzový systém
  • ASR - protiprokluzový systém
  • MSR - regulace točivého momentu motoru
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s předpínačem
  • bezpečnostní pásy na předních sedadlech se zvukovou indikací při nezapnutí
  • opěrky hlavy vpředu
  • výstražný trojúhelník
  • HBA
  • ISOFIX - příprava na vnějších zadních sedadlech
  • opěrky hlavy na zadních sedadlech

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • airbagy hlavové přední a zadní

zabezpečení

  • imobilizér elektronický
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • klíč skládací

kola

  • 17" kola z lehké slitiny
  • dojezdové rezervní kolo

technologie

  • brzdy kotoučové vpředu i vzadu
  • asistent rozjezdu do kopce
  • podvozek sportovní
  • houkačka dvoutónová
  • posilovač řízení s proměnlivou účinností

osvětlení

  • směrová světla ve zpětných zrcátkách
  • akustická signalizace nevypnutých světlometů
  • osvětlení zavazadlového prostoru
  • osvětlení palubních přístrojů s regulací
  • osvětlená kosmetická zrcátka ve slunečních clonách
  • aktivace výstražných světel při nouzovém brzdění
  • čtecí lampičky vpředu
  • osvětlení interieru s funkcí postupného zhasínání
  • světla denního svícení
  • halogenové světlomety

větrání a topení

  • klimatizace s poloautomatickou regulací
  • klimatizovaná přihrádka spolujezdce
  • filtr prachový
  • filtr pylový
  • klimatizace elektronicky řízená Climatronic

ostatni

  • "easy enter" - snadné nastupování
  • držák na lékárničku a trojúhelník
Volkswagenwww.volkswagen.cz

Volkswagen

O lidovém voze (německy "Volkswagen") se v Německu začalo mluvit poprvé v roce 1904. Již tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilového průmyslu bude patřit hospodárné hromadné výrobě levných a malých vozů. Zdálo se, že cestu ukazuje vývoj v Americe, kde pozvolna vznikal masový trh s automobily. Ovšem v debatě o lidovém autě, kterou podnítil americký příklad, zazníval skeptický podtón.

V Německu byl totiž osobní automobil považován za luxusní zboží a jako takový podléhal vysokým daním. Také technika se složitou obsluhou, která navíc vyžadovala náročnou údržbu, mluvila proti popularizaci automobilu.

První lidový vůz byl vyroben v roce 1908 na druhé straně Atlantiku, kde velká kupní síla a technika výroby otevřely cestu k motorizaci americké společnosti. Ford Motor Company začala vyrábět za pomoci pásové výroby model "T" a ten posloužil evropským výrobcům za vzor racionalizované hromadné výroby. Do roku 1927, kdy došlo k zastavení výroby modelu lidově nazývaného "Tin Lizzy", bylo vyrobeno 15 007 033 kusů.

Pod vlivem Henryho Forda,konstruktéra modelu "T", se myšlenka lidového vozu stala v době Výmarské republiky hlavním tématem motoristické publicistiky a fantazii konstruktérů propůjčila křídla. Jak příznačné: Už jako osmnáctiletý student odborné technické školy předložil Maďar Bela Bareny, který později - stejně jako August Horch, Ettore Bugatti, Ferdinand Porsche a Heinrich Nordhoff - vstoupil do "automobilové síně slávy", v roce 1925 návrh podvozku pro lidový vůz. Ačkoli pro německou cestu k motorizaci měl určující význam motocykl, dosáhli výrobci automobilů při konstrukci lidového vozidla zjevného pokroku. Kvůli vysokým daním uvaleným a automobily a cenám benzinu pokračovali v práci na vývoji vozů s maloobsahovými úspornými motory.

Nikoli jako značka, ale jako druh představovaly lidové vozy začátkem třicátých let hlavní atrakci mezinárodních výstav automobilů v Berlíně. BMW, Mercedes, Opel, Ford, Adler, Hanomag - ti všichni prezentovali v roce 1934 modely, které měly nízkou spotřebu a byly vhodné pro sériovou výrobu. Tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když národní socialisté nastolili svou diktaturu, byly technické koncepce připraveny a pojem "lidový vůz" zazněl ze všech úst.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK