Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Volkswagen Passat CC 2.0 TDI DPF 103kW sedan / A

Parametry a výbava vozu Volkswagen Passat CC 2.0 TDI DPF 103kW sedan / A

Motor a pohon

Motor2.0
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)1 968
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot103 / 138 / 4 200
Max. toč. m. Nm / ot320 / 1 750
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)213
Zrychlení 0-100 km/h (s)9.80
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarsedan
Rozměry D / Š / V (mm)4 799 / 1 855 / 1 417
Objem zavazadl. prostoru (l)452
Se sklopenými sedačkami (l)452
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 466
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)14.23
Rozměr pneumatik235/45 R17

Spotřeba

Město (l)7.50
Mimo město (l)4.80
Kombinovaná (l)5.80
Emise CO2 (g/km)153

Výbava

audio / komunikace

  • integrované radio
  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • 8 reproduktorů
  • palubní počítač
  • AUX port
  • ukazatel venkovní teploty

interiér

  • zrcátko s automatickou clonou
  • koberečky textilní
  • volant tříramenný
  • volant výškově nastavitelný
  • volant podélně nastavitelný
  • volant kožený
  • hlavice řadící páky kožená
  • zrcátka kosmetická ve slunečních stínítkách řidiče a spolujezdce
  • zásuvka 12V pro druhou řadu sedadel
  • nekuřácké provedení
  • průvlak pro přepravu dlouhých předmětů
  • dekorace palubní desky v barvě chromu
  • matně pochromovaný středový přístojový panel
  • kliky dveří chromované

interiér - odkládací schránky

  • odkládací schránka ve stropě
  • odkládací schránka klimatizována a uzamykatelná
  • držák nápojů vpředu i vzadu

interiér - sedadla

  • čalounění látkové
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné
  • sedadlo řidiče elektricky nastavitelné
  • sedadla sportovní
  • bederní opěrka řidiče a spolujezdce
  • loketní opěrka u předních sedadel s odkládacím prostorem
  • loketní opěrka vzadu
  • zadní sedadlo nedělené, nesklopné
  • výdechy ve 2.řade sedadel

interiér - zavazadlový prostor

  • zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
  • úchytná oka v zavazadlovém prostoru

exteriér - doplňky

  • anténa integrovaná v zadním skle
  • zpětná zrcátka vyhřívaná a elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka v barvě vozu
  • zpětné zrcátko asferické na straně řidiče
  • kliky v barvě vozu
  • nárazníky v barvě karosérie
  • přední ochranné lišty
  • boční a zadní chromované ochranné lišty
  • chromované orámování oken
  • maska chladiče chromovaná

exteriér - karoserie

  • lak nemetalický

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • okno zadní vyhřívané

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EDS - protiprokluzový systém
  • ASR - protiprokluzový systém
  • MSR - regulace točivého momentu motoru
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s předpínačem
  • bezpečnostní pásy vpředu výškově nastavitelné
  • opěrky hlavy pro všechny sedadla nastavitelné
  • výstražný trojúhelník
  • ISOFIX - příprava na vnějších zadních sedadlech

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • airbagy hlavové přední a zadní

bezpečnost - senzory

  • senzor dešťový

bezpečnost - karoserie

  • kontrolka nedovřených dveří

zabezpečení

  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním

kola

  • kontrola tlaku v pneumatikách
  • 17" kola z lehké slitiny
  • náhradní kolo z lehké slitiny plnohodnotné

technologie

  • brzdy kotoučové vpředu i vzadu
  • parkovací brzda elektromechanická
  • komfortní startování
  • podvozek sportovní
  • posilovač řízení s proměnlivou účinností

osvětlení

  • směrová světla ve zpětných zrcátkách
  • světlomety s automatickou aktivací - funkce Coming/Leaving Home
  • osvětlení zadních sedadel
  • čtecí lampičky vzadu
  • osvětlení palubních přístrojů s regulací
  • přední světlomety halogenové
  • aktivace výstražných světel při nouzovém brzdění
  • čtecí lampičky vpředu

větrání a topení

  • klimatizace automatická dvouzónová
  • klimatizovaná přihrádka spolujezdce
  • filtr pevných částic DPF
  • přídavné topení
  • senzor kvality vnějšího vzduchu, aut. přepnutí na vn. cirkulaci
Volkswagenwww.volkswagen.cz

Volkswagen

O lidovém voze (německy "Volkswagen") se v Německu začalo mluvit poprvé v roce 1904. Již tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilového průmyslu bude patřit hospodárné hromadné výrobě levných a malých vozů. Zdálo se, že cestu ukazuje vývoj v Americe, kde pozvolna vznikal masový trh s automobily. Ovšem v debatě o lidovém autě, kterou podnítil americký příklad, zazníval skeptický podtón.

V Německu byl totiž osobní automobil považován za luxusní zboží a jako takový podléhal vysokým daním. Také technika se složitou obsluhou, která navíc vyžadovala náročnou údržbu, mluvila proti popularizaci automobilu.

První lidový vůz byl vyroben v roce 1908 na druhé straně Atlantiku, kde velká kupní síla a technika výroby otevřely cestu k motorizaci americké společnosti. Ford Motor Company začala vyrábět za pomoci pásové výroby model "T" a ten posloužil evropským výrobcům za vzor racionalizované hromadné výroby. Do roku 1927, kdy došlo k zastavení výroby modelu lidově nazývaného "Tin Lizzy", bylo vyrobeno 15 007 033 kusů.

Pod vlivem Henryho Forda,konstruktéra modelu "T", se myšlenka lidového vozu stala v době Výmarské republiky hlavním tématem motoristické publicistiky a fantazii konstruktérů propůjčila křídla. Jak příznačné: Už jako osmnáctiletý student odborné technické školy předložil Maďar Bela Bareny, který později - stejně jako August Horch, Ettore Bugatti, Ferdinand Porsche a Heinrich Nordhoff - vstoupil do "automobilové síně slávy", v roce 1925 návrh podvozku pro lidový vůz. Ačkoli pro německou cestu k motorizaci měl určující význam motocykl, dosáhli výrobci automobilů při konstrukci lidového vozidla zjevného pokroku. Kvůli vysokým daním uvaleným a automobily a cenám benzinu pokračovali v práci na vývoji vozů s maloobsahovými úspornými motory.

Nikoli jako značka, ale jako druh představovaly lidové vozy začátkem třicátých let hlavní atrakci mezinárodních výstav automobilů v Berlíně. BMW, Mercedes, Opel, Ford, Adler, Hanomag - ti všichni prezentovali v roce 1934 modely, které měly nízkou spotřebu a byly vhodné pro sériovou výrobu. Tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když národní socialisté nastolili svou diktaturu, byly technické koncepce připraveny a pojem "lidový vůz" zazněl ze všech úst.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK