Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Volkswagen Nový Golf 3.dv 2.0 TSI 155 kW AT GTI

Parametry a výbava vozu Volkswagen Nový Golf 3.dv 2.0 TSI 155 kW AT GTI

Motor a pohon

Motor2,0 TSI
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)1 984
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot155 / 208 / 5 300
Max. toč. m. Nm / ot280 / 1 700
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)238
Zrychlení 0-100 km/h (s)6.90
Převodovkaautomatická DSG
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarcupe
Rozměry D / Š / V (mm)4 213 / 1 779 / 1 469
Objem zavazadl. prostoru (l)350
Se sklopenými sedačkami (l)1 305
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 339
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)8.64
Rozměr pneumatik225/45 R17

Spotřeba

Město (l)10.00
Mimo město (l)5.90
Kombinovaná (l)7.40
Emise CO2 (g/km)173

Výbava

audio / komunikace

  • připojení AUX-In
  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • audio ovládání na volantu
  • 8 reproduktorů
  • ukazatel vnější teploty
  • sdružený ukazatel s elektronickým tachometrem, počítadlem kilometrů a otáčkoměrem
  • ukazatel servisních intervalů
  • palubní počítač "Plus"

interiér

  • zrcátko s automatickou clonou
  • koberečky textilní
  • volant tříramenný
  • volant kožený
  • volant multifunkční
  • hlavice řadící páky kožená
  • hlavice ruční brzdy kožená
  • pedály hliníkové
  • kuřácký set
  • chromované doplňky
  • koberečky podlahové vpředu a vzadu
  • volant výškově a podélně nastavitelný
  • volant sportovní
  • sluneční clony s kosmetickým zrcátkem
  • dekorace interiéru "černá stripe"

interiér - odkládací schránky

  • odkládací schránka ve stropě
  • držáky nápojů 2
  • odkládací přihrádky ve všech dveřích
  • odkládací kapsy na zadní straně opěradel předních sedadel
  • odkládací schránka u spolujezdce uzavřená
  • odkládací schránka osvětlená

interiér - sedadla

  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné
  • sedadla vpředu sportovní
  • bederní opěrka řidiče a spolujezdce
  • zadní sedadlo nedělené, sklopné
  • loketní opěrka vzadu středová s otvorem do zavazadlového prostoru
  • čalounění látkové "Jacky"

interiér - zavazadlový prostor

  • kryt zavazadlového prostoru
  • zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka vyhřívaná a elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka v barvě vozu
  • zpětné zrcátko asferické na straně řidiče
  • kliky v barvě vozu
  • nárazníky v barvě karosérie
  • nárazníky ve sportovním designu
  • přední sportovní maska
  • chromované prvky na čelní masce a kolem mlhovek
  • koncovka výfuku chromovaná umístěná vlevo a vpravo

exteriér - karoserie

  • karoserie třídveřová

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • skla tónovaná zeleně
  • stěrač zadní s cyklovačem

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EDS - protiprokluzový systém
  • ASR - protiprokluzový systém
  • MSR - regulace točivého momentu motoru
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s předpínačem
  • bezpečnostní pásy na předních sedadlech se zvukovou indikací při nezapnutí
  • bezpečnostní pásy vpředu výškově nastavitelné
  • opěrky hlavy na zadních sedadlech 3 ks
  • ISOFIX - příprava na vnějších zadních sedadlech
  • BA - brzdový asistent

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • airbagy hlavové přední a zadní
  • airbag kolenní řidiče

bezpečnost - senzory

  • senzor dešťový

zabezpečení

  • imobilizér elektronický
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • klíč skládací

kola

  • kontrola tlaku v pneumatikách
  • 17" kola z lehké slitiny
  • souprava na opravu pneu
  • bezpečnostní šrouby kol

technologie

  • automatická převodovka
  • tempomat
  • brzdy kotoučové vpředu i vzadu
  • 6ti stupňová převodovka
  • podvozek sportovní snížený
  • asistent rozjezdu do kopce
  • posilovač řízení s proměnlivou účinností
  • uzávěrka diferenciálu elektronická
  • ovladače řazení na volantu

osvětlení

  • směrová světla ve zpětných zrcátkách
  • akustická signalizace nevypnutých světlometů
  • osvětlení zavazadlového prostoru
  • čtecí lampičky vzadu
  • osvětlená kosmetická zrcátka ve slunečních clonách
  • přední světlomety halogenové
  • osvětlení pro nohy vpředu
  • čtecí lampičky vpředu
  • osvětlení interieru s funkcí postupného zhasínání
  • světla denního svícení
  • světlomety zadní ztmavené
  • mlhové světlomety se statickým přisvěcováním do zatáček
  • funkce "Coming / Leaving Home"

větrání a topení

  • klimatizace s poloautomatickou regulací
  • klimatizovaná přihrádka spolujezdce

ostatni

  • "easy enter" - snadné nastupování
  • kompresor 12V
  • houkačka dvoutónová
Volkswagenwww.volkswagen.cz

Volkswagen

O lidovém voze (německy "Volkswagen") se v Německu začalo mluvit poprvé v roce 1904. Již tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilového průmyslu bude patřit hospodárné hromadné výrobě levných a malých vozů. Zdálo se, že cestu ukazuje vývoj v Americe, kde pozvolna vznikal masový trh s automobily. Ovšem v debatě o lidovém autě, kterou podnítil americký příklad, zazníval skeptický podtón.

V Německu byl totiž osobní automobil považován za luxusní zboží a jako takový podléhal vysokým daním. Také technika se složitou obsluhou, která navíc vyžadovala náročnou údržbu, mluvila proti popularizaci automobilu.

První lidový vůz byl vyroben v roce 1908 na druhé straně Atlantiku, kde velká kupní síla a technika výroby otevřely cestu k motorizaci americké společnosti. Ford Motor Company začala vyrábět za pomoci pásové výroby model "T" a ten posloužil evropským výrobcům za vzor racionalizované hromadné výroby. Do roku 1927, kdy došlo k zastavení výroby modelu lidově nazývaného "Tin Lizzy", bylo vyrobeno 15 007 033 kusů.

Pod vlivem Henryho Forda,konstruktéra modelu "T", se myšlenka lidového vozu stala v době Výmarské republiky hlavním tématem motoristické publicistiky a fantazii konstruktérů propůjčila křídla. Jak příznačné: Už jako osmnáctiletý student odborné technické školy předložil Maďar Bela Bareny, který později - stejně jako August Horch, Ettore Bugatti, Ferdinand Porsche a Heinrich Nordhoff - vstoupil do "automobilové síně slávy", v roce 1925 návrh podvozku pro lidový vůz. Ačkoli pro německou cestu k motorizaci měl určující význam motocykl, dosáhli výrobci automobilů při konstrukci lidového vozidla zjevného pokroku. Kvůli vysokým daním uvaleným a automobily a cenám benzinu pokračovali v práci na vývoji vozů s maloobsahovými úspornými motory.

Nikoli jako značka, ale jako druh představovaly lidové vozy začátkem třicátých let hlavní atrakci mezinárodních výstav automobilů v Berlíně. BMW, Mercedes, Opel, Ford, Adler, Hanomag - ti všichni prezentovali v roce 1934 modely, které měly nízkou spotřebu a byly vhodné pro sériovou výrobu. Tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když národní socialisté nastolili svou diktaturu, byly technické koncepce připraveny a pojem "lidový vůz" zazněl ze všech úst.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK