Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Volkswagen Nové Polo 3.dv 1.6 TDI 66 kW AT Comfortline

Parametry a výbava vozu Volkswagen Nové Polo 3.dv 1.6 TDI 66 kW AT Comfortline

Motor a pohon

Motor1,6 TDI
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)1 598
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot66 / 89 / 4 200
Max. toč. m. Nm / ot230 / 1 500
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)180
Zrychlení 0-100 km/h (s)11.50
Převodovkaautomatická DSG
Počet rychlostních stupňů7

Tvar a rozměry

Tvarcupe
Rozměry D / Š / V (mm)3 970 / 1 682 / 1 485
Objem zavazadl. prostoru (l)280
Se sklopenými sedačkami (l)952
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 179
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)17.86
Rozměr pneumatik185/60 R15

Spotřeba

Město (l)5.20
Mimo město (l)3.70
Kombinovaná (l)4.30
Emise CO2 (g/km)112

Výbava

audio / komunikace

  • multifunkční ukazatel
  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • 4 reproduktory
  • sdružený ukazatel s počítadlem kilometrů a otáčkoměrem

interiér

  • volant tříramenný
  • nekuřácké provedení
  • volant výškově a podélně nastavitelný
  • sluneční clony s kosmetickým zrcátkem
  • interiér s doplňky v matném chromu
  • palubní deska z měkčeného plastu

interiér - odkládací schránky

  • odkládací prostor pod předními sedadly
  • držáky nápojů 2
  • odkládací kapsy na zadní straně opěradel předních sedadel

interiér - sedadla

  • čalounění látkové
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné
  • zadní sedadlo asymetricky dělené, sklopné

interiér - zavazadlový prostor

  • kryt zavazadlového prostoru
  • zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
  • dvojté dno v zavazadlovém prostoru

exteriér - doplňky

  • anténa střešní
  • zpětná zrcátka vyhřívaná a elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka v barvě vozu
  • zpětné zrcátko asferické na straně řidiče
  • kliky v barvě vozu
  • nárazníky v barvě karosérie
  • maska chladiče černá s chromovou lištou

exteriér - karoserie

  • karoserie třídveřová
  • karoserie pozinkovaná

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • stěrač zadní s cyklovačem

bezpečnost

  • EDS - protiprokluzový systém
  • MSR - regulace točivého momentu motoru
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s předpínačem
  • bezpečnostní pásy vpředu výškově nastavitelné
  • ISOFIX - příprava na vnějších zadních sedadlech
  • opěrky hlavy 3 na zadních sedadlech

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • airbagy hlavové přední

zabezpečení

  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním

kola

  • kontrola tlaku v pneumatikách
  • ocelové disky kol 15"
  • souprava na opravu pneu

technologie

  • automatická převodovka
  • asistent rozjezdu do kopce
  • posilovač řízení elektrohydraulický

osvětlení

  • světlomety s automatickou aktivací
  • osvětlení zavazadlového prostoru
  • čtecí lampička vzadu
  • osvětlená kosmetická zrcátka ve slunečních clonách
  • přední světlomety halogenové
  • čtecí lampičky vpředu

větrání a topení

  • filtr pevných částic DPF

ostatni

  • "easy enter" - snadné nastupování
Volkswagenwww.volkswagen.cz

Volkswagen

O lidovém voze (německy "Volkswagen") se v Německu začalo mluvit poprvé v roce 1904. Již tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilového průmyslu bude patřit hospodárné hromadné výrobě levných a malých vozů. Zdálo se, že cestu ukazuje vývoj v Americe, kde pozvolna vznikal masový trh s automobily. Ovšem v debatě o lidovém autě, kterou podnítil americký příklad, zazníval skeptický podtón.

V Německu byl totiž osobní automobil považován za luxusní zboží a jako takový podléhal vysokým daním. Také technika se složitou obsluhou, která navíc vyžadovala náročnou údržbu, mluvila proti popularizaci automobilu.

První lidový vůz byl vyroben v roce 1908 na druhé straně Atlantiku, kde velká kupní síla a technika výroby otevřely cestu k motorizaci americké společnosti. Ford Motor Company začala vyrábět za pomoci pásové výroby model "T" a ten posloužil evropským výrobcům za vzor racionalizované hromadné výroby. Do roku 1927, kdy došlo k zastavení výroby modelu lidově nazývaného "Tin Lizzy", bylo vyrobeno 15 007 033 kusů.

Pod vlivem Henryho Forda,konstruktéra modelu "T", se myšlenka lidového vozu stala v době Výmarské republiky hlavním tématem motoristické publicistiky a fantazii konstruktérů propůjčila křídla. Jak příznačné: Už jako osmnáctiletý student odborné technické školy předložil Maďar Bela Bareny, který později - stejně jako August Horch, Ettore Bugatti, Ferdinand Porsche a Heinrich Nordhoff - vstoupil do "automobilové síně slávy", v roce 1925 návrh podvozku pro lidový vůz. Ačkoli pro německou cestu k motorizaci měl určující význam motocykl, dosáhli výrobci automobilů při konstrukci lidového vozidla zjevného pokroku. Kvůli vysokým daním uvaleným a automobily a cenám benzinu pokračovali v práci na vývoji vozů s maloobsahovými úspornými motory.

Nikoli jako značka, ale jako druh představovaly lidové vozy začátkem třicátých let hlavní atrakci mezinárodních výstav automobilů v Berlíně. BMW, Mercedes, Opel, Ford, Adler, Hanomag - ti všichni prezentovali v roce 1934 modely, které měly nízkou spotřebu a byly vhodné pro sériovou výrobu. Tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když národní socialisté nastolili svou diktaturu, byly technické koncepce připraveny a pojem "lidový vůz" zazněl ze všech úst.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK