Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Suzuki SPLASH 1.2 GL/AC

Modely vozů Suzuki

Verze vozů Suzuki SPLASH

Varianty vozů Suzuki SPLASH 1.2

Parametry a výbava vozu Suzuki SPLASH 1.2 GL/AC

Motor a pohon

Motor1,2 L
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)1 242
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot63 / 84 / 5 500
Max. toč. m. Nm / ot114 / 4 400
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)175
Zrychlení 0-100 km/h (s)12.30
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů5

Tvar a rozměry

TvarMPV
Rozměry D / Š / V (mm)3 715 / 1 680 / 1 590
Objem zavazadl. prostoru (l)236
Se sklopenými sedačkami (l)526
Pohotovnostní hmotnost (kg)990
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)15.71
Rozměr pneumatik165/70 R14

Spotřeba

Město (l)6.90
Mimo město (l)4.70
Kombinovaná (l)5.50
Emise CO2 (g/km)131

Výbava

audio / komunikace

  • otáčkoměr
  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • audio ovládání na volantu
  • 4 reproduktory
  • hodiny digitální
  • palubní počítač
  • ukazatel venkovní teploty

interiér

  • zrcátko s automatickou clonou
  • volant tříramenný
  • volant výškově nastavitelný
  • volant kožený
  • volant multifunkční
  • zásuvka 12V
  • zpětné zrcátko polohovatelné den/noc

interiér - odkládací schránky

  • odkládací prostor v předních dveřích
  • držáky nápojů

interiér - sedadla

  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné
  • zadní sedadla dělená v poměru 60:40
  • zadní sedadla dělená a sklopná

interiér - zavazadlový prostor

  • kryt zavazadlového prostoru
  • schránka pod zavazadlovým prostorem

exteriér - doplňky

  • anténa střešní
  • zpětná zrcátka vyhřívaná a elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka v barvě vozu
  • kliky v barvě vozu

exteriér - karoserie

  • otvírání nádrže z místa řidiče

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • stěrač zadní s ostřikovačem
  • stěrače dvourychlostní s proměnlivým cyklováním
  • okno zadní vyhřívané
  • skla tónovaná zeleně

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EBD - elektronický rozdělovač brzdné síly
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s omezovačem tahu
  • bezpečnostní pásy s předpínačem
  • bezpečnostní pásy vpředu výškově nastavitelné
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky
  • bezpečnostní pás řidiče - akustická signalizace nezapnutého pásu

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce

bezpečnost - karoserie

  • bezpečnostní výztuhy dveří
  • bezpečnostní uchycení pedálů
  • dětská pojistka dveří
  • obložení sloupku a střechy materiálem absorbujícím energii
  • kontrolka nedovřených dveří

zabezpečení

  • imobilizér
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním

kola

  • ocelové disky kol 14"
  • dojezdové rezervní kolo

technologie

  • posilovač řízení
  • posilovač brzd

osvětlení

  • třetí brzdové světlo
  • akustická signalizace nevypnutých světlometů
  • osvětlení zavazadlového prostoru
  • přední světlomety halogenové
  • světlomety s automatickým nastavením sklonu
  • mlhové světlomety zadní

větrání a topení

  • klimatizace manuální
  • filtr pylový
Suzukiwww.suzuki.cz

Suzuki

V roce 1909 ve městě Hamamatsu založil Michio Suzuki společnost, která neměla zpočátku vůbec nic společného s motocykly, ale zabývala se vývojem a výrobou tkalcovských stavů. Teprve roku 1939 bylo započato s výrobou motorových vozidel. Po druhé světové válce nabídl rychle rostoucí domácí trh dostatek prostoru. Výrobu motocyklů odstartovalo v roce 1952 dvoudobé motokolo Power Free o objemu 36 kubických cm. Kromě dvoutaktů vyráběla společnost Suzuki i přívěsné lodní motory, lehké čtyřkolky, automobily, jízdní kola a motorové čluny.

Jako ostatní domácí konkurenti se zkoušela také Suzuki uchytit v motoristickém sportu - což se znamenitě podařilo. Suzuki vyhrála v roce 1962 vůbec první světový šampionát ve třídě do 50 kubických cm. Úspěch na evropských velkých cenách přiměl Japonce vysoce výkonné dvoutakty vyrábět také sériově. Na počátku sedmdesátých let legendární GT750 "Vodní buvol" se 70 koňmi produkovanými dvoudobým kapalinou chlazeným řadovým tříválcem již dokázal zrychlit z 0 na 100 km/h za 5 sekund.

V roce 1995 přišla do prodeje první generace modelu Bandit s nesmrtelným vzduchem a olejem chlazeným motorem z dřívějších supersportovních modelů a klasickým vzhledem. Bandit 600/650 a 1200/1250 spolu s roadsterem SV650 a jeho mladším enduro sourozencem V-Strom 650 patří do dneška mezi nejprodávanější motocykly na evropském trhu, přičemž moderní vidlicové dvouválce SV nemají mezi japonskými výrobci zatím konkurenci.

Díky široké paletě nabízených modelů od stopětadvacítek, přes luxusní skútry, závodní motokrosové speciály, silniční dvouválce, až po gigantické cruisery uspokojuje Suzuki všechny typy jezdců, kteří oceňují špičkovou technickou úroveň, vysokou spolehlivost a výhodný poměr výkonu a ceny motocyklů této uznávané značky.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK