Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Škoda Yeti 1.8 TSI 4x4 Ambition

Parametry a výbava vozu Škoda Yeti 1.8 TSI 4x4 Ambition

Motor a pohon

Motor1.8 TSI
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)1 798
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot118 / 158 / 4 500
Max. toč. m. Nm / ot250 / 1 500
Poháněná náprava4x4
Max. rychlost (km/h)200
Zrychlení 0-100 km/h (s)8.40
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

TvarSUV
Rozměry D / Š / V (mm)4 223 / 1 793 / 1 691
Objem zavazadl. prostoru (l)510
Se sklopenými sedačkami (l)1 760
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 520
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)12.88
Rozměr pneumatik215/60 R16

Spotřeba

Město (l)10.10
Mimo město (l)6.90
Kombinovaná (l)8.00
Emise CO2 (g/km)189

Výbava

audio / komunikace

  • audiozdířka
  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • 4 reproduktory
  • ukazatel vnější teploty
  • displej palubního počítače velký Maxi-DOT

interiér

  • volant tříramenný
  • volant kožený
  • zrcátka kosmetická ve slunečních stínítkách řidiče a spolujezdce
  • prahové lišty
  • nekuřácké provedení
  • zpětné zrcátko s automatickým zatmíváním
  • zásuvka 12V ve středové konzole
  • madla stropní vpředu
  • madla stropní vzadu s háčky
  • kličky dveří chromované
  • pedály z ušlechtilé oceli

interiér - odkládací schránky

  • schránka pod sedačkou spolujezdce
  • držák nápojů
  • schránka středové konzoly s nastavitelnou loketní opěrkou
  • odkládací schránka klimatizována a uzamykatelná
  • držák brýlí
  • držák na karty a tužky
  • odkládací schránka u spolujezdce uzavřená
  • paket odkládacích přihrádek

interiér - sedadla

  • čalounění látkové
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné
  • zadní sedadlo se sklopným stolkem v opěrce
  • Varioflex (koncept zadních sedaček)

interiér - zavazadlový prostor

  • síť v zavazadlovém prostoru proti posunu převážených věcí
  • zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
  • oka upevňovací v zavazadlovém prostoru

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka vyhřívaná a elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka v barvě vozu
  • kliky v barvě vozu
  • boční ochranné lišty
  • lišty střešní v barvě karoserie

exteriér - karoserie

  • střešní ližiny černé

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • stěrače přední s cyklovačem a ostřikovačem
  • stěrač zadní s ostřikovačem
  • skla tónovaná
  • okno zadní vyhřívané
  • stěrače přední AERO

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EDS - protiprokluzový systém
  • ASR - protiprokluzový systém
  • MSR - regulace točivého momentu motoru
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • DSR
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy - kontrola zapnutí
  • bezpečnostní pásy vpředu výškově nastavitelné
  • opěrky hlavy výškově nastavitelné
  • výstražný trojúhelník
  • HBA
  • ISOFIX - příprava na vnějších zadních sedadlech
  • opěrky hlavy 3 na zadních sedadlech
  • bezpečnostní pásy na předních sedadlech s přitahovači
  • EBV
  • ESBS
  • opěrky hlavy na předních sedadlech WOKS

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • airbagy hlavové přední
  • airbag kolenní řidiče

bezpečnost - senzory

  • senzor dešťový

zabezpečení

  • imobilizér
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • klíček zapalování skládací

kola

  • 16" kola z lehké slitiny
  • souprava na opravu pneu

technologie

  • tempomat
  • brzdy kotoučové vzadu
  • posilovač řízení elektromechanický
  • funkce Off Road

osvětlení

  • třetí brzdové světlo
  • směrová světla ve zpětných zrcátkách
  • osvětlení zavazadlového prostoru
  • čtecí lampičky vzadu
  • čtecí lampičky vpředu
  • signalizace nevypnutých světel
  • Varovná světla při nouzovém brždění
  • světla denního svícení
  • signální světla ve dveřích vpředu
  • mlhové světlomety přední integrované
  • přední světlomety halogenové čiré
  • light check - kontrola funkčnosti vnějšího osvětlení
  • nastavení světlometů z místa řidiče

větrání a topení

  • klimatizace automatická
  • filtr pylový

ostatni

  • houkačka dvoutónová
  • otevírání víčka palivové nádrže Push-Push s elektromagnetickým odjištěním
Škoda Autowww.skoda-auto.cz

Škoda Auto

Počátkem prosince roku 1895 začali mechanik Václav Laurin a knihkupec Václav Klement, oba dva nadšení cyklisté, vyrábět vlastní jízdní kola.

V nacionálně vypjaté době konce 19. století byla vlastenecky pojmenována Slavia. Za několik let (roku 1899) mohl podnik Laurin & Klement zahájit výrobu motocyklů, doprovázenou úspěchy v mezinárodních soutěžích. Po prvních pokusech na přelomu století přešli Laurin a Klement v roce 1905 postupně na výrobu automobilů. Odkazy

První automobil Voiturette A byl stejně jako motocykly prodejním úspěchem a později se stal symbolem českého veteránu. Firmě zajistil již brzy stabilní postavení na postupně se rozvíjejícím mezinárodním trhu vozidel. Vedle ostatních podniků přispěl Laurin & Klement rozhodnou měrou k tomu, že se Království české stalo nejsilnější hospodářskou a průmyslovou částí dunajské monarchie. Produkce se podstatně rozšířila a záhy překročila rámec rodinného podniku, a tak v roce 1907 uskutečnili jeho zakladatelé přeměnu na akciovou společnost, která přinesla první internacionalizaci. Závod se dále rozrůstal a po roce 1914 se musel také účastnit válečné výroby.

Ve dvacátých letech se projevila potřeba sloučení podniku se silným průmyslovým partnerem, aby se firma mohla udržet na trhu a modernizovat výrobu, jež tehdy zahrnovala vedle osobních vozidel rovněž různé typy nákladních vozidel, autobusy, letecké motory a zemědělské stroje. V roce 1925 nakonec došlo ke sloučení s podnikem Škoda Plzeň, což zároveň znamenalo konec značky Laurin & Klement.

Již v roce 1930 se produkce automobilů v rámci koncernu Škoda opět vydělila jako samostatná Akciová společnost pro automobilový průmysl (ASAP), které se po odeznění světové hospodářské krize posléze podařilo uspět na mezinárodním automobilovém trhu modelem Škoda Popular.

Období německé okupace představuje podstatný mezník v historii podniku, který
se stal součástí hospodářského systému německé Říše. V této souvislosti byl výrobní program okamžitě omezen a výroba se orientovala především pro potřeby Německa. Po 2. světové válce byla společnost v rámci socializace přeměněna na národní podnik s označením AZNP Škoda, jemuž náleželo v souvislosti s politickým vývojem země monopolní postavení ve výrobě vozidel.

Československé hospodářství poválečné socialistické doby, vycházející z tradičních výrobních postupů a úspěšné minulosti, si přes zásahy plánovaného hospodářství a jiných omezujících opatření podrželo relativně dobrý standard, jenž byl zpochybněn teprve nástupem nových technologií v západním světě na konci šedesátých let. Počátkem sedmdesátých let nastala permanentní stagnace hospodářského systému, která poznamenala také mladoboleslavské automobilové závody, a to i přes jejich vedoucí postavení na východoevropském trhu. Nový průlom zaznamenala výroba teprve se zavedením modelové řady Škoda Favorit v roce 1987.

Po politickém převratu v roce 1989 začala vláda Československé republiky a vedení firmy Škoda v Mladé Boleslavi hledat v nových podmínkách tržního hospodářství silného zahraničního partnera, který by zajistil svými zkušenostmi a investicemi mezinárodní konkurenceschopnost. V prosinci 1990 se vláda rozhodla pro spolupráci s německým koncernem Volkswagen. 16. dubna 1991 zahájil svou činnost společný podnik Škoda, automobilová a.s., jenž se stal vedle firem VW, Audi a Seat čtvrtou značkou koncernu.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK