Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Škoda Octavia Combi RS 2.0 TSFI RS

Modely vozů Škoda

Verze vozů Škoda Octavia Combi RS

Varianty vozů Škoda Octavia Combi RS 2.0 TSFI

Parametry a výbava vozu Škoda Octavia Combi RS 2.0 TSFI RS

Motor a pohon

Motor2,0 TFSI
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)1 984
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot147 / 197 / 5 100
Max. toč. m. Nm / ot280 / 1 800
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)238
Zrychlení 0-100 km/h (s)7.50
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarcombi
Rozměry D / Š / V (mm)4 579 / 1 769 / 1 451
Objem zavazadl. prostoru (l)580
Se sklopenými sedačkami (l)1 620
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 415
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)9.63
Rozměr pneumatik225/45 R17

Spotřeba

Město (l)10.90
Mimo město (l)6.20
Kombinovaná (l)7.90
Emise CO2 (g/km)188

Výbava

audio / komunikace

  • multifunkční ukazatel
  • 8 reproduktorů
  • MP3 přehrávač
  • ukazatel venkovní teploty
  • rádio s CD přehrávačem

interiér

  • volant tříramenný
  • volant kožený
  • přístrojová deska Onyx-Onyx
  • kliky dveří chromované
  • koberce tkané

interiér - odkládací schránky

  • odkládací schránka na brýle
  • odkládací schránka pod sedadlem spolujezdce

interiér - sedadla

  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné
  • sedadla sportovní
  • bederní opěrka řidiče a spolujezdce
  • loketní opěrka centrální přední
  • loketní opěrka vzadu
  • zadní sedadla dělená a sklopná

interiér - zavazadlový prostor

  • kryt zavazadlového prostoru
  • síť v zavazadlovém prostoru proti posunu převážených věcí
  • zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru

exteriér - doplňky

  • anténa střešní
  • zpětná zrcátka vyhřívaná
  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka s tónovanými skly
  • boční lišty v černé barvě
  • koncovka výfuku sportovní

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • stěrač zadní s ostřikovačem
  • skla tónovaná
  • okno čelní s šedým pruhem - SunSet

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EDS - protiprokluzový systém
  • ASR - protiprokluzový systém
  • MSR - regulace točivého momentu motoru
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • DSR
  • bezpečnostní pásy - kontrola zapnutí
  • HBA
  • ISOFIX - příprava na vnějších zadních sedadlech
  • dětská pojistka elektricky ovládaná
  • přerušení přívodu paliva při nárazu
  • bezpečnostní pásy s přitahovači
  • EBV

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce

bezpečnost - karoserie

  • automatiské odblokování dveří při nárazu

zabezpečení

  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • klíč skládací
  • systém - SAFE

kola

  • kontrola tlaku v pneumatikách
  • 17" kola z lehké slitiny

technologie

  • brzdy kotoučové vzadu
  • posilovač řízení elektromechanický

osvětlení

  • přední světlomety Xenonové s ostřikovačem
  • třetí brzdové světlo
  • mlhové světlomety přední
  • směrová světla ve zpětných zrcátkách
  • aktivace výstražných světel v případě nárazu

větrání a topení

  • filtr pachový
  • klimatizace elektronicky řízená Climatronic

ostatni

  • kryty pedálů z ušlechtilé oceli
Škoda Autowww.skoda-auto.cz

Škoda Auto

Počátkem prosince roku 1895 začali mechanik Václav Laurin a knihkupec Václav Klement, oba dva nadšení cyklisté, vyrábět vlastní jízdní kola.

V nacionálně vypjaté době konce 19. století byla vlastenecky pojmenována Slavia. Za několik let (roku 1899) mohl podnik Laurin & Klement zahájit výrobu motocyklů, doprovázenou úspěchy v mezinárodních soutěžích. Po prvních pokusech na přelomu století přešli Laurin a Klement v roce 1905 postupně na výrobu automobilů. Odkazy

První automobil Voiturette A byl stejně jako motocykly prodejním úspěchem a později se stal symbolem českého veteránu. Firmě zajistil již brzy stabilní postavení na postupně se rozvíjejícím mezinárodním trhu vozidel. Vedle ostatních podniků přispěl Laurin & Klement rozhodnou měrou k tomu, že se Království české stalo nejsilnější hospodářskou a průmyslovou částí dunajské monarchie. Produkce se podstatně rozšířila a záhy překročila rámec rodinného podniku, a tak v roce 1907 uskutečnili jeho zakladatelé přeměnu na akciovou společnost, která přinesla první internacionalizaci. Závod se dále rozrůstal a po roce 1914 se musel také účastnit válečné výroby.

Ve dvacátých letech se projevila potřeba sloučení podniku se silným průmyslovým partnerem, aby se firma mohla udržet na trhu a modernizovat výrobu, jež tehdy zahrnovala vedle osobních vozidel rovněž různé typy nákladních vozidel, autobusy, letecké motory a zemědělské stroje. V roce 1925 nakonec došlo ke sloučení s podnikem Škoda Plzeň, což zároveň znamenalo konec značky Laurin & Klement.

Již v roce 1930 se produkce automobilů v rámci koncernu Škoda opět vydělila jako samostatná Akciová společnost pro automobilový průmysl (ASAP), které se po odeznění světové hospodářské krize posléze podařilo uspět na mezinárodním automobilovém trhu modelem Škoda Popular.

Období německé okupace představuje podstatný mezník v historii podniku, který
se stal součástí hospodářského systému německé Říše. V této souvislosti byl výrobní program okamžitě omezen a výroba se orientovala především pro potřeby Německa. Po 2. světové válce byla společnost v rámci socializace přeměněna na národní podnik s označením AZNP Škoda, jemuž náleželo v souvislosti s politickým vývojem země monopolní postavení ve výrobě vozidel.

Československé hospodářství poválečné socialistické doby, vycházející z tradičních výrobních postupů a úspěšné minulosti, si přes zásahy plánovaného hospodářství a jiných omezujících opatření podrželo relativně dobrý standard, jenž byl zpochybněn teprve nástupem nových technologií v západním světě na konci šedesátých let. Počátkem sedmdesátých let nastala permanentní stagnace hospodářského systému, která poznamenala také mladoboleslavské automobilové závody, a to i přes jejich vedoucí postavení na východoevropském trhu. Nový průlom zaznamenala výroba teprve se zavedením modelové řady Škoda Favorit v roce 1987.

Po politickém převratu v roce 1989 začala vláda Československé republiky a vedení firmy Škoda v Mladé Boleslavi hledat v nových podmínkách tržního hospodářství silného zahraničního partnera, který by zajistil svými zkušenostmi a investicemi mezinárodní konkurenceschopnost. V prosinci 1990 se vláda rozhodla pro spolupráci s německým koncernem Volkswagen. 16. dubna 1991 zahájil svou činnost společný podnik Škoda, automobilová a.s., jenž se stal vedle firem VW, Audi a Seat čtvrtou značkou koncernu.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK