Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Saab Turbo 2.8 V6 X

Modely vozů Saab

Verze vozů Saab Turbo

Varianty vozů Saab Turbo 2.8 V6

Parametry a výbava vozu Saab Turbo 2.8 V6 X

Motor a pohon

Motor2,8 V6 TR AWD A6
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)2 792
Počet válců6
Max. výkon kW / HP / ot206 / 276 / 5 500
Max. toč. m. Nm / ot400 / 2 150
Poháněná náprava4x4
Max. rychlost (km/h)250
Zrychlení 0-100 km/h (s)5.70
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarsedan
Rozměry D / Š / V (mm)4 647 / 1 802 / 1 450
Objem zavazadl. prostoru (l)421
Se sklopenými sedačkami (l)1 440
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 460
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)7.09
Rozměr pneumatik235/45 R18

Spotřeba

Město (l)18.00
Mimo město (l)7.40
Kombinovaná (l)10.90
Emise CO2 (g/km)259

Výbava

audio / komunikace

  • příprava pro handsfree
  • připojení AUX-In
  • palubní počítač s LCD
  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • audio ovládání na volantu
  • 7 reproduktorů
  • night panel
  • ukazatel plnícího tlaku turbodmichadla

interiér

  • koberečky textilní
  • volant tříramenný kožený multifunkční
  • volant výškově nastavitelný
  • volant podélně nastavitelný
  • hlavice ruční brzdy kožená
  • sluneční clony s kosmetickým zrcátkem a posuvným krytem
  • kuřácký set
  • průvlak pro přepravu dlouhých předmětů
  • chromované doplňky
  • zapalovač
  • interiérová dekorace z broušeného hliníku
  • volant sportovní

interiér - odkládací schránky

  • držáky nápojů

interiér - sedadla

  • čalounění kožené
  • potahy sedadel - kombinace látka+kůže
  • sedadla sportovní
  • loketní opěrka centrální přední
  • loketní opěrka centrální zadní
  • zadní sedadla dělená v poměru 60:40
  • zadní sedadla dělená a sklopná
  • loketní opěrka stavitelná

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka vyhřívaná a elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka v barvě vozu
  • kliky v barvě vozu
  • koncovka výfuku dvojitá chromová viditelná vpravo a vlevo

exteriér - karoserie

  • spoiler zadní
  • lakované přední, zadní a boční spoilery

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • skla termoizolační

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EBD/EBV - systém elektronického rozdělení brzdné síly
  • TCS - protiprokluzový systém
  • MBA
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s omezovačem tahu vpředu
  • bezpečnostní pásy s aktivními předpínači
  • CBC - kontrola brzd při zatáčení
  • opěrky hlavy na předních sedadlech aktivní
  • ISOFIX - příprava na vnějších zadních sedadlech
  • AWD aktivní systém řízení, rozdělující točivý moment na všechna kola

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbagy boční zadních sedadel
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • airbagy hlavové přední a zadní

bezpečnost - karoserie

  • ochrana proti bočnímu nárazu

zabezpečení

  • imobilizér
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • elektronický zámek sloupku řízení

kola

  • 18" kola z lehké slitiny
  • nízkoprofilové rezervní kolo

technologie

  • tempomat
  • turbodmychadlo s variabilní geometrií lopatek
  • diferenciál s omezenou svorností LSD
  • posilovač řízení hydraulický
  • brzdové kotouče přední s vnitřním odvětráním
  • podvozek sportovně upravený

osvětlení

  • mlhové světlomety přední
  • osvětlená kosmetická zrcátka ve slunečních clonách

větrání a topení

  • klimatizace automatická dvouzónová
  • klimatizovaná přihrádka spolujezdce
  • filtr pylový
Saabwww.saab.cz

Saab

Historie nejseverněji položené evropské automobilky SAAB (Svenska Aeroplane Aktiebolaget) se začala psát na podzim roku 1945, kdy se původně letecká továrna rozhodla vyrábět osobní automobily. Pod vedením designéra Ljungstroma načrtl návrhář Sason aerodynamickou karoserii, která se nápadně podobala českému automobilu Aero Minor. Právě v něm se Švédové vzhlédli, když hledali partnery pro spolupráci při vývoji vlastního vozu.

Za účasti dalších protagonistů byl v létě 1946 dokončen první prototyp, který nesl typové označení 92001. Počáteční číslice 9 označovala automobilovou divizi, jednička pak první automobil. Tento vůz poháněl upravený dvoudobý dvouválec DKW. O rok později byl v Linkopingu představen novinářům prototyp nesoucí označení 92002 a v prosinci 1949 započala v Trollhattanu sériová výroba modelu 92. Tento automobil již měl nezávisle zavěšená kola a kapalinové brzdy. Přední kola poháněl vlastní dvoudobý kapalinou chlazený dvouválec o objemu 764 cm3. Do konce roku 1950 bylo vyrobeno 1246 vozidel modelu 92, všechny ale v jediné, lahvově zelené barvě. Po následné inovaci se pod označením 92B vyráběl již v různých barevných provedeních.

V prosinci 1955 způsobil malou revoluci nový SAAB 93, jehož líbivé tvary s drobnými změnami zůstaly zachovány i u následujícího modelu 96, též se svisle orientovanou maskou, tolik typickou pro SAABy šedesátých let. Model 93 se představil se zcela novým tříválcovým motorem, na jehož konstrukci se podílel německý inženýr Hans Muller. V témže roce zahájila továrna vývoj malého sportovního vozu s laminátovou karoserií. Nesl typové označení 94, dostal jméno Sonett a veřejnosti byl představen o rok později. Nedlouhá éra sportovně laděných Sonettů skončila rokem 1974. Následoval sice futuristický experiment SAAB 900 EV1 s řadou avantgardních technických prvků, ale ten se stal jen na krátkou dobu pojízdnou laboratoří vývojového oddělení...

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK