Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Saab 9-5 Sedan 2.3 LPT AUT Linear

Parametry a výbava vozu Saab 9-5 Sedan 2.3 LPT AUT Linear

Motor a pohon

Motor2.3 LPT AUT
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)2 290
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot136 / 182 / 5 500
Max. toč. m. Nm / ot280 / 1 800
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)225
Zrychlení 0-100 km/h (s)9.50
Převodovkaautomatická
Počet rychlostních stupňů5

Tvar a rozměry

Tvarsedan
Rozměry D / Š / V (mm)4 836 / 1 792 / 1 448
Objem zavazadl. prostoru (l)500
Se sklopenými sedačkami (l)500
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 525
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)11.21
Rozměr pneumatik215/55 R 16

Spotřeba

Město (l)14.80
Mimo město (l)7.20
Kombinovaná (l)10.00
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • příprava pro handsfree
  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • 4 reproduktory
  • palubní počítač
  • night panel

interiér

  • volant kožený
  • volant multifunkční
  • kuřácký set
  • průvlak pro přepravu dlouhých předmětů
  • zapalovač a popelník

interiér - sedadla

  • čalounění látkové
  • loketní opěrka centrální s úložným prostorem
  • loketní opěrka vzadu
  • zadní sedadla dělená v poměru 60:40
  • zadní sedadla dělená a sklopná

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka vyhřívaná
  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • kliky v barvě vozu
  • boční ochranné lišty v barvě vozu

exteriér - karoserie

  • lakované přední, zadní a boční spoilery

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • protiprokluzový systém
  • TCS - protiprokluzový systém
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • EBD - elektronický rozdělovač brzdné síly
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s aktivními předpínači
  • opěrky hlavy na předních sedadlech - aktivní
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky
  • opěrky hlavy na zadních sedadlech 3 ks

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce

bezpečnost - karoserie

  • ochrana proti bočnímu nárazu

zabezpečení

  • imobilizér
  • zámek řadící páky
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním

kola

  • 16" kola z lehké slitiny
  • nízkoprofilové rezervní kolo

technologie

  • automatická převodovka
  • posilovač řízení
  • řazení na volantu

osvětlení

  • osvětlená kosmetická zrcátka ve slunečních clonách

větrání a topení

  • klimatizace automatická dvouzónová
  • klimatizovaná přihrádka spolujezdce
  • filtr prachový
  • filtr pylový
Saabwww.saab.cz

Saab

Historie nejseverněji položené evropské automobilky SAAB (Svenska Aeroplane Aktiebolaget) se začala psát na podzim roku 1945, kdy se původně letecká továrna rozhodla vyrábět osobní automobily. Pod vedením designéra Ljungstroma načrtl návrhář Sason aerodynamickou karoserii, která se nápadně podobala českému automobilu Aero Minor. Právě v něm se Švédové vzhlédli, když hledali partnery pro spolupráci při vývoji vlastního vozu.

Za účasti dalších protagonistů byl v létě 1946 dokončen první prototyp, který nesl typové označení 92001. Počáteční číslice 9 označovala automobilovou divizi, jednička pak první automobil. Tento vůz poháněl upravený dvoudobý dvouválec DKW. O rok později byl v Linkopingu představen novinářům prototyp nesoucí označení 92002 a v prosinci 1949 započala v Trollhattanu sériová výroba modelu 92. Tento automobil již měl nezávisle zavěšená kola a kapalinové brzdy. Přední kola poháněl vlastní dvoudobý kapalinou chlazený dvouválec o objemu 764 cm3. Do konce roku 1950 bylo vyrobeno 1246 vozidel modelu 92, všechny ale v jediné, lahvově zelené barvě. Po následné inovaci se pod označením 92B vyráběl již v různých barevných provedeních.

V prosinci 1955 způsobil malou revoluci nový SAAB 93, jehož líbivé tvary s drobnými změnami zůstaly zachovány i u následujícího modelu 96, též se svisle orientovanou maskou, tolik typickou pro SAABy šedesátých let. Model 93 se představil se zcela novým tříválcovým motorem, na jehož konstrukci se podílel německý inženýr Hans Muller. V témže roce zahájila továrna vývoj malého sportovního vozu s laminátovou karoserií. Nesl typové označení 94, dostal jméno Sonett a veřejnosti byl představen o rok později. Nedlouhá éra sportovně laděných Sonettů skončila rokem 1974. Následoval sice futuristický experiment SAAB 900 EV1 s řadou avantgardních technických prvků, ale ten se stal jen na krátkou dobu pojízdnou laboratoří vývojového oddělení...

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK