Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Saab 9-3 X 1.9 TTiD 9-3 X

Parametry a výbava vozu Saab 9-3 X 1.9 TTiD 9-3 X

Motor a pohon

Motor1.9 TTiD
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)1 910
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot132 / 177 / 4 000
Max. toč. m. Nm / ot400 / 1 850
Poháněná náprava4x2
Max. rychlost (km/h)220
Zrychlení 0-100 km/h (s)8.70
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarcombi
Rozměry D / Š / V (mm)4 690 / 1 802 / 1 527
Objem zavazadl. prostoru (l)477
Se sklopenými sedačkami (l)1 331
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 580
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)11.97
Rozměr pneumatik225/50 R17

Spotřeba

Město (l)6.70
Mimo město (l)4.50
Kombinovaná (l)5.50
Emise CO2 (g/km)144

Výbava

audio / komunikace

  • připojení AUX-In
  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • audio ovládání na volantu
  • 7 reproduktorů
  • palubní počítač
  • night panel

interiér

  • koberečky textilní
  • volant tříramenný
  • volant kožený
  • zapalovač a popelník
  • zásuvka 12V ve středové konzole
  • volant výškově a podélně nastavitelný

interiér - odkládací schránky

  • držáky nápojů

interiér - sedadla

  • potahy sedadel - kombinace látka+kůže
  • zadní sedadla dělená v poměru 60:40
  • loketní opěrka stavitelná
  • loketní opěrka vzadu středová s otvorem do zavazadlového prostoru
  • zadní sedadla sklopná

interiér - zavazadlový prostor

  • zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
  • ski vak
  • systém uchycení nákupních tašek v zavazadlovém prostoru
  • dvojté dno v zavazadlovém prostoru

exteriér - doplňky

  • anténa integrovaná v zadním skle
  • zpětná zrcátka vyhřívaná a elektricky ovládaná
  • kliky v barvě vozu

exteriér - karoserie

  • střešní ližiny černé

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • okno přední termoreflexivní

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • TCS - protiprokluzový systém
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • opěrky hlavy na zadních sedadlech 3 ks
  • opěrky hlavy na předních sedadlech aktivní
  • ISOFIX - příprava na vnějších zadních sedadlech
  • bezpečnostní pásy na předních sedadlech s předpínačem

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbagy boční zadních sedadel
  • airbag řidiče a spolujezdce

zabezpečení

  • imobilizér
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • inteligentní klíč

kola

  • 17" kola z lehké slitiny
  • dojezdové rezervní kolo

technologie

  • 6ti stupňová převodovka

osvětlení

  • mlhové světlomety přední
  • funkce ''Follow me home'' (zpožděné zhasnutí světlometů)

větrání a topení

  • klimatizace automatická dvouzónová
  • filtr prachový
  • filtr pylový
  • chlazená přihrádka před splujezdcem
Saabwww.saab.cz

Saab

Historie nejseverněji položené evropské automobilky SAAB (Svenska Aeroplane Aktiebolaget) se začala psát na podzim roku 1945, kdy se původně letecká továrna rozhodla vyrábět osobní automobily. Pod vedením designéra Ljungstroma načrtl návrhář Sason aerodynamickou karoserii, která se nápadně podobala českému automobilu Aero Minor. Právě v něm se Švédové vzhlédli, když hledali partnery pro spolupráci při vývoji vlastního vozu.

Za účasti dalších protagonistů byl v létě 1946 dokončen první prototyp, který nesl typové označení 92001. Počáteční číslice 9 označovala automobilovou divizi, jednička pak první automobil. Tento vůz poháněl upravený dvoudobý dvouválec DKW. O rok později byl v Linkopingu představen novinářům prototyp nesoucí označení 92002 a v prosinci 1949 započala v Trollhattanu sériová výroba modelu 92. Tento automobil již měl nezávisle zavěšená kola a kapalinové brzdy. Přední kola poháněl vlastní dvoudobý kapalinou chlazený dvouválec o objemu 764 cm3. Do konce roku 1950 bylo vyrobeno 1246 vozidel modelu 92, všechny ale v jediné, lahvově zelené barvě. Po následné inovaci se pod označením 92B vyráběl již v různých barevných provedeních.

V prosinci 1955 způsobil malou revoluci nový SAAB 93, jehož líbivé tvary s drobnými změnami zůstaly zachovány i u následujícího modelu 96, též se svisle orientovanou maskou, tolik typickou pro SAABy šedesátých let. Model 93 se představil se zcela novým tříválcovým motorem, na jehož konstrukci se podílel německý inženýr Hans Muller. V témže roce zahájila továrna vývoj malého sportovního vozu s laminátovou karoserií. Nesl typové označení 94, dostal jméno Sonett a veřejnosti byl představen o rok později. Nedlouhá éra sportovně laděných Sonettů skončila rokem 1974. Následoval sice futuristický experiment SAAB 900 EV1 s řadou avantgardních technických prvků, ale ten se stal jen na krátkou dobu pojízdnou laboratoří vývojového oddělení...

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK