Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Saab 9-3 Sport Sedan 1.9 TiDS PF AUT Vector

Parametry a výbava vozu Saab 9-3 Sport Sedan 1.9 TiDS PF AUT Vector

Motor a pohon

Motor1.9 TIDS 16V AUT 6
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)1 910
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot110 / 148 / 4 000
Max. toč. m. Nm / ot320 / 2 000
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)210
Zrychlení 0-100 km/h (s)11.00
Převodovkaautomatická
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarsedan
Rozměry D / Š / V (mm)4 647 / 1 762 / 1 473
Objem zavazadl. prostoru (l)421
Se sklopenými sedačkami (l)421
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 440
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)13.09
Rozměr pneumatik235/45 R17

Spotřeba

Město (l)9.40
Mimo město (l)5.00
Kombinovaná (l)6.60
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • příprava pro handsfree
  • připojení AUX-In
  • palubní počítač s LCD
  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • audio ovládání na volantu
  • 7 reproduktorů
  • palubní počítač
  • night panel

interiér

  • koberečky textilní
  • volant tříramenný kožený multifunkční
  • volant výškově nastavitelný
  • volant podélně nastavitelný
  • hlavice řadící páky kožená
  • zrcátka kosmetická ve slunečních stínítkách řidiče a spolujezdce
  • sluneční clony s kosmetickým zrcátkem a posuvným krytem
  • kuřácký set
  • průvlak pro přepravu dlouhých předmětů
  • chromované doplňky
  • zapalovač
  • interiérová dekorace z broušeného hliníku

interiér - odkládací schránky

  • držák nápojů

interiér - sedadla

  • potahy sedadel - kombinace látka+kůže
  • loketní opěrka centrální přední
  • loketní opěrka centrální zadní
  • zadní sedadla dělená v poměru 60:40
  • zadní sedadla dělená a sklopná
  • loketní opěrka stavitelná

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka vyhřívaná
  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka v barvě vozu
  • kliky v barvě vozu

exteriér - karoserie

  • lakované přední, zadní a boční spoilery

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • skla termoizolační

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EBD/EBV - systém elektronického rozdělení brzdné síly
  • TCS - protiprokluzový systém
  • MBA
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • CBC
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s omezovačem tahu vpředu
  • bezpečnostní pásy s předpínačem
  • bezpečnostní pásy s aktivními předpínači
  • CBC - kontrola brzd při zatáčení
  • opěrky hlavy na předních sedadlech - aktivní
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbagy boční zadních sedadel
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • airbagy hlavové přední
  • airbagy hlavové přední a zadní

bezpečnost - karoserie

  • ochrana proti bočnímu nárazu

zabezpečení

  • imobilizér
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • elektronický zámek sloupku řízení

kola

  • 17" kola z lehké slitiny
  • nízkoprofilové rezervní kolo
  • ozdobné kryty kol

technologie

  • automatická převodovka
  • tempomat
  • posilovač řízení
  • 6ti stupňová převodovka

osvětlení

  • mlhové světlomety přední
  • osvětlená kosmetická zrcátka ve slunečních clonách

větrání a topení

  • klimatizace automatická dvouzónová
  • klimatizovaná přihrádka spolujezdce
  • filtr pylový
Saabwww.saab.cz

Saab

Historie nejseverněji položené evropské automobilky SAAB (Svenska Aeroplane Aktiebolaget) se začala psát na podzim roku 1945, kdy se původně letecká továrna rozhodla vyrábět osobní automobily. Pod vedením designéra Ljungstroma načrtl návrhář Sason aerodynamickou karoserii, která se nápadně podobala českému automobilu Aero Minor. Právě v něm se Švédové vzhlédli, když hledali partnery pro spolupráci při vývoji vlastního vozu.

Za účasti dalších protagonistů byl v létě 1946 dokončen první prototyp, který nesl typové označení 92001. Počáteční číslice 9 označovala automobilovou divizi, jednička pak první automobil. Tento vůz poháněl upravený dvoudobý dvouválec DKW. O rok později byl v Linkopingu představen novinářům prototyp nesoucí označení 92002 a v prosinci 1949 započala v Trollhattanu sériová výroba modelu 92. Tento automobil již měl nezávisle zavěšená kola a kapalinové brzdy. Přední kola poháněl vlastní dvoudobý kapalinou chlazený dvouválec o objemu 764 cm3. Do konce roku 1950 bylo vyrobeno 1246 vozidel modelu 92, všechny ale v jediné, lahvově zelené barvě. Po následné inovaci se pod označením 92B vyráběl již v různých barevných provedeních.

V prosinci 1955 způsobil malou revoluci nový SAAB 93, jehož líbivé tvary s drobnými změnami zůstaly zachovány i u následujícího modelu 96, též se svisle orientovanou maskou, tolik typickou pro SAABy šedesátých let. Model 93 se představil se zcela novým tříválcovým motorem, na jehož konstrukci se podílel německý inženýr Hans Muller. V témže roce zahájila továrna vývoj malého sportovního vozu s laminátovou karoserií. Nesl typové označení 94, dostal jméno Sonett a veřejnosti byl představen o rok později. Nedlouhá éra sportovně laděných Sonettů skončila rokem 1974. Následoval sice futuristický experiment SAAB 900 EV1 s řadou avantgardních technických prvků, ale ten se stal jen na krátkou dobu pojízdnou laboratoří vývojového oddělení...

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK