Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Renault Scenic 2.0 dCi 110kW Privilege

Parametry a výbava vozu Renault Scenic 2.0 dCi 110kW Privilege

Motor a pohon

Motor2,0 dCi 16V 110kW
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)1 995
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot110 / 148 / 4 000
Max. toč. m. Nm / ot340 / 2 000
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)204
Zrychlení 0-100 km/h (s)9.40
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

TvarMPV
Rozměry D / Š / V (mm)4 263 / 1 805 / 1 620
Objem zavazadl. prostoru (l)406
Se sklopenými sedačkami (l)1 840
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 540
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)14.00
Rozměr pneumatik205/55 R16

Spotřeba

Město (l)7.30
Mimo město (l)5.00
Kombinovaná (l)5.80
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • integrované radio
  • CD přehrávač
  • audio ovládání pod volantem
  • 6 reproduktorů
  • ukazatel vnější teploty
  • palubní počítač
  • MP3 přehrávač
  • displej oddělený pro audio

interiér

  • volant výškově nastavitelný
  • volant podélně nastavitelný
  • volant kožený
  • hlavice řadící páky kožená
  • zrcátko vnitřní komunikační
  • protisluneční clony na oknech 2 řady sedadel

interiér - odkládací schránky

  • odkládací prostor v podlaze vpředu i vzadu
  • odkládací prostor pod předními sedadly
  • odkládací prostor pod zadními sedadly
  • držák brýlí

interiér - sedadla

  • potahy sedadel - kombinace látka+kůže
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné
  • bederní opěrka řidiče
  • loketní opěrka centrální s úložným prostorem
  • zadní sedadla dělená a posuvná
  • sklopné stolky na zádi předních sedadel
  • sedadla ve 2 řadě sklopná,výklopná a vyjímatelná
  • sklopné opěradlo sedadla spolujezdce do polohy stolku

interiér - zavazadlový prostor

  • kryt zavazadlového prostoru

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka vyhřívaná v barvě vozu
  • zpětná zrcátka elektricky sklopitelná
  • zpětné zrcátko asferické na straně řidiče
  • kliky dveří chromové
  • nárazníky v barvě karosérie
  • přední ochranné lišty
  • boční ochranné lišty zadní
  • boční ochranné lišty

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • stěrače dvourychlostní s proměnlivým cyklováním

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EBD/EBV - systém elektronického rozdělení brzdné síly
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s omezovačem tahu
  • bezpečnostní pásy s předpínačem
  • opěrky hlavy výškově nastavitelné
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • airbagy okenní vpředu a vzadu

bezpečnost - senzory

  • senzor dešťový
  • senzor světelný

zabezpečení

  • elektronická karta místo klíče
  • centrální zamykání

kola

  • 16" kola z lehké slitiny
  • náhradní kolo ocelové plnohodnotné

technologie

  • tempomat s omezovačem rychlosti
  • posilovač řízení elektrický s proměnlivým účinkem
  • palivová nádrž - uzávěr s integrovanou záklopkou
  • parkovací brzda poloautomatická

osvětlení

  • mlhové světlomety přední
  • světlomety s nastavitelným zpožděním zhasínání
  • aktivace výstražných světel v případě nouzového brždění či nárazu
  • světlomety s dvojitou optikou

větrání a topení

  • klimatizace automatická
  • filtr pylový
  • recirkulace vzduchu
Renaultwww.renault.cz

Renault

Od roku 1898 do roku 1944 měl podnik jen jednoho pána: zakladatele Louise Renaulta. A ten zase měl jen jedinou vášeň: svou továrnu v Billancourtu, své životní dílo. Při rozjezdu podniku měl dvě výhody: finanční podporu svých bratrů, poměrně bohatých obchodníků, a svého technického génia.

Dal si patentovat přímý záběr, převodový mechanismus, který jeho prvnímu vozu, "neforemnému, ale živému vzorku", umožnil vyjet 13% svah ulice Lepic. Později jej začali používat všichni výrobci automobilů včetně amerických. Následně si dal patentovat i řadu dalších vynálezů a zlepšení, zejména turbokompresor.

První zákazníky podnik získával díky soutěžím. Bratři Louis a Marcel Renaultové vyhrávali jeden závod za druhým. Firma prosperovala, rozrůstala se a díky velké objednávce taxíků, které měly v roce 1914 vstoupit do historie, přešla od řemeslné výroby k průmyslové. Zavedla do Francie dělbu práce (taylorismus), zažila první dělnické stávky, poučila se, a v předvečer první světové války se Louis Renault stal vlivným člověkem, jehož firma značnou část své výroby vyvážela. Měla zastoupení od New Yorku po Tokio a dokonce i dva závody v Rusku.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK