Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Renault nové Clio 5dv. 1.2 16V 48 kW Authentique

Parametry a výbava vozu Renault nové Clio 5dv. 1.2 16V 48 kW Authentique

Motor a pohon

Motor1,2 16V
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)1 149
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot48 / 64 / 5 500
Max. toč. m. Nm / ot105 / 4 250
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)157
Zrychlení 0-100 km/h (s)14.90
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů5

Tvar a rozměry

Tvarhatchback
Rozměry D / Š / V (mm)4 027 / 2 025 / 1 497
Objem zavazadl. prostoru (l)288
Se sklopenými sedačkami (l)288
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 090
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)22.71
Rozměr pneumatik165/65 R15

Spotřeba

Město (l)7.60
Mimo město (l)4.90
Kombinovaná (l)5.90
Emise CO2 (g/km)139

Výbava

audio / komunikace

  • palubní počítač

interiér

  • volant výškově nastavitelný
  • zásuvka 12V
  • kuřácký set

interiér - odkládací schránky

  • odkádací přihrádka u spolujezdce
  • odkládací prostory v předních a zadních dveřích

interiér - sedadla

  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné

interiér - zavazadlový prostor

  • kryt zavazadlového prostoru

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka v černé barvě
  • kliky v černé barvě

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • okno zadní vyhřívané

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EBD - elektronický rozdělovač brzdné síly
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s předpínačem
  • bezpečnostní pásy vpředu výškově nastavitelné
  • ISOFIX - příprava na vnějších zadních sedadlech
  • opěrky hlavy 3 na zadních sedadlech
  • BA - brzdový asistent

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce

zabezpečení

  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním

kola

  • ocelové disky kol 15"
  • ozdobné kryty kol

technologie

  • posilovač řízení elektrický s proměnlivým účinkem
Renaultwww.renault.cz

Renault

Od roku 1898 do roku 1944 měl podnik jen jednoho pána: zakladatele Louise Renaulta. A ten zase měl jen jedinou vášeň: svou továrnu v Billancourtu, své životní dílo. Při rozjezdu podniku měl dvě výhody: finanční podporu svých bratrů, poměrně bohatých obchodníků, a svého technického génia.

Dal si patentovat přímý záběr, převodový mechanismus, který jeho prvnímu vozu, "neforemnému, ale živému vzorku", umožnil vyjet 13% svah ulice Lepic. Později jej začali používat všichni výrobci automobilů včetně amerických. Následně si dal patentovat i řadu dalších vynálezů a zlepšení, zejména turbokompresor.

První zákazníky podnik získával díky soutěžím. Bratři Louis a Marcel Renaultové vyhrávali jeden závod za druhým. Firma prosperovala, rozrůstala se a díky velké objednávce taxíků, které měly v roce 1914 vstoupit do historie, přešla od řemeslné výroby k průmyslové. Zavedla do Francie dělbu práce (taylorismus), zažila první dělnické stávky, poučila se, a v předvečer první světové války se Louis Renault stal vlivným člověkem, jehož firma značnou část své výroby vyvážela. Měla zastoupení od New Yorku po Tokio a dokonce i dva závody v Rusku.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK