Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Renault Megane cupé-cabrio 2.0T Privilege

Parametry a výbava vozu Renault Megane cupé-cabrio 2.0T Privilege

Motor a pohon

Motor2,0 T 16V
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)1 998
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot120 / 161 / 5 000
Max. toč. m. Nm / ot270 / 3 250
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)220
Zrychlení 0-100 km/h (s)8.70
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarcupe cabrio
Rozměry D / Š / V (mm)4 355 / 1 777 / 1 404
Objem zavazadl. prostoru (l)190
Se sklopenými sedačkami (l)490
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 490
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)12.42
Rozměr pneumatik205/55 R16

Spotřeba

Město (l)11.00
Mimo město (l)6.30
Kombinovaná (l)8.00
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • integrované radio
  • 4 reproduktory
  • ukazatel vnější teploty
  • palubní počítač
  • hodiny

interiér

  • zrcátko s automatickou clonou
  • volant výškově nastavitelný
  • volant podélně nastavitelný

interiér - odkládací schránky

  • držák nápojů
  • odkládací přihrádky ve všech dveřích
  • odkládací přhrádky v palubní desce

interiér - sedadla

  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • bederní opěrka řidiče
  • loketní opěrka přední sklopná na středové konzole s odkládacím prostorem
  • opěradla předních sedadel s integrovanými kapsami

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka vyhřívaná v barvě vozu
  • zpětná zrcátka elektricky sklopitelná
  • zpětné zrcátko asferické na straně řidiče
  • kliky dveří chromové
  • nárazníky v barvě karosérie
  • přední ochranné lišty
  • boční ochranné lišty zadní
  • boční ochranné lišty

exteriér - karoserie

  • lak nemetalický

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • el. ovládání oken sekvenční, se systémem proti přiskřípnutí
  • okno střešní skleněné elektrické
  • stěrače dvourychlostní s proměnlivým cyklováním

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EBD/EBV - systém elektronického rozdělení brzdné síly
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s omezovačem tahu
  • bezpečnostní pásy s předpínačem
  • opěrky hlavy výškově nastavitelné
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • airbagy protiskluzové na sedadle řidiče

bezpečnost - senzory

  • senzor dešťový
  • senzor světelný

bezpečnost - karoserie

  • bezpečnostní oblouky integrované do karoserie

zabezpečení

  • centrální zamykání

kola

  • kontrola tlaku v pneumatikách
  • 16" kola z lehké slitiny
  • sprej pro rychlou opravu pneumatik

technologie

  • tempomat s omezovačem rychlosti
  • posilovač řízení elektrický s proměnlivým účinkem

osvětlení

  • mlhové světlomety přední
  • světlomety s nastavitelným zpožděním zhasínání
  • aktivace výstražných světel v případě nouzového brždění či nárazu
  • světlomety s dvojitou optikou
  • postupné rozsvícení / zhasnutí vnitřního osvětlení
  • osvětlené prahy dveří vpředu

větrání a topení

  • klimatizace automatická
  • filtr pylový
  • recirkulace vzduchu
Renaultwww.renault.cz

Renault

Od roku 1898 do roku 1944 měl podnik jen jednoho pána: zakladatele Louise Renaulta. A ten zase měl jen jedinou vášeň: svou továrnu v Billancourtu, své životní dílo. Při rozjezdu podniku měl dvě výhody: finanční podporu svých bratrů, poměrně bohatých obchodníků, a svého technického génia.

Dal si patentovat přímý záběr, převodový mechanismus, který jeho prvnímu vozu, "neforemnému, ale živému vzorku", umožnil vyjet 13% svah ulice Lepic. Později jej začali používat všichni výrobci automobilů včetně amerických. Následně si dal patentovat i řadu dalších vynálezů a zlepšení, zejména turbokompresor.

První zákazníky podnik získával díky soutěžím. Bratři Louis a Marcel Renaultové vyhrávali jeden závod za druhým. Firma prosperovala, rozrůstala se a díky velké objednávce taxíků, které měly v roce 1914 vstoupit do historie, přešla od řemeslné výroby k průmyslové. Zavedla do Francie dělbu práce (taylorismus), zažila první dělnické stávky, poučila se, a v předvečer první světové války se Louis Renault stal vlivným člověkem, jehož firma značnou část své výroby vyvážela. Měla zastoupení od New Yorku po Tokio a dokonce i dva závody v Rusku.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK