Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Renault Laguna Grandtour 2.0 110kW Initiale / A

Parametry a výbava vozu Renault Laguna Grandtour 2.0 110kW Initiale / A

Motor a pohon

Motor2.0 dCi
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)1 995
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot110 / 148 / 4 000
Max. toč. m. Nm / ot340 / 2 000
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)210
Zrychlení 0-100 km/h (s)9.70
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarliftback
Rozměry D / Š / V (mm)4 801 / 2 060 / 1 445
Objem zavazadl. prostoru (l)508
Se sklopenými sedačkami (l)1 593
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 558
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)14.16
Rozměr pneumatik205/60 R16

Spotřeba

Město (l)7.90
Mimo město (l)5.20
Kombinovaná (l)6.10
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • integrované radio
  • CD přehrávač
  • audio ovládání pod volantem
  • 8 reproduktorů
  • ukazatel vnější teploty
  • palubní počítač
  • navigační systém
  • hlasové ovládání tel. přes bluetooth
  • MP3 přehrávač
  • displej oddělený pro audio
  • hodiny

interiér

  • koberečky velurové
  • volant výškově nastavitelný
  • volant podélně nastavitelný
  • volant kožený
  • protisluneční záclonky vzadu
  • zrcátko samostmívací

interiér - sedadla

  • sedadla s koženým čalouněním
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedadlo řidiče elektricky nastavitelné s pamětí
  • bederní opěrka řidiče
  • loketní opěrka centrální s úložným prostorem
  • zadní sedadla dělená a sklopná
  • kapsy na opěradlech předních sedadel

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka vyhřívaná v barvě vozu s paměťovou funkcí
  • zpětná zrcátka elektricky sklopitelná
  • kliky v barvě vozu
  • nárazníky v barvě karosérie
  • boční ochranné lišty v barvě vozu
  • chromované orámování oken

exteriér - karoserie

  • lak metalický

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • skla tónovaná

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EBD/EBV - systém elektronického rozdělení brzdné síly
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s omezovačem tahu vpředu
  • bezpečnostní pásy - kontrola zapnutí
  • bezpečnostní pásy na předních sedadlech se zvukovou indikací při nezapnutí
  • bezpečnostní pásy vpředu výškově nastavitelné
  • opěrky hlavy výškově nastavitelné
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • airbagy okenní vpředu a vzadu

bezpečnost - senzory

  • senzor světelný
  • senzor dešťový

zabezpečení

  • imobilizér elektronický
  • dvojité zabezpečení
  • integrovaná elektronocká karta místo klíče
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • automatické uzamčení vozu po rozjezdu / odemčení v případě nárazu

kola

  • kontrola tlaku v pneumatikách
  • 17" kola z lehké slitiny

technologie

  • tempomat s omezovačem rychlosti
  • posilovač řízení
  • palivová nádrž - uzávěr s integrovanou záklopkou
  • parkovací brzda poloautomatická

osvětlení

  • přední světlomety Bi-Xenonové s ostřikovačem, automat. nastavení
  • mlhové světlomety přední
  • směrová světla ve zpětných zrcátkách
  • světlomety s nastavitelným zpožděním zhasínání
  • aktivace výstražných světel v případě nouzového brždění či nárazu
  • světlomety zadní diodové

větrání a topení

  • klimatizace automatická dvouzónová
  • filtr pylový
Renaultwww.renault.cz

Renault

Od roku 1898 do roku 1944 měl podnik jen jednoho pána: zakladatele Louise Renaulta. A ten zase měl jen jedinou vášeň: svou továrnu v Billancourtu, své životní dílo. Při rozjezdu podniku měl dvě výhody: finanční podporu svých bratrů, poměrně bohatých obchodníků, a svého technického génia.

Dal si patentovat přímý záběr, převodový mechanismus, který jeho prvnímu vozu, "neforemnému, ale živému vzorku", umožnil vyjet 13% svah ulice Lepic. Později jej začali používat všichni výrobci automobilů včetně amerických. Následně si dal patentovat i řadu dalších vynálezů a zlepšení, zejména turbokompresor.

První zákazníky podnik získával díky soutěžím. Bratři Louis a Marcel Renaultové vyhrávali jeden závod za druhým. Firma prosperovala, rozrůstala se a díky velké objednávce taxíků, které měly v roce 1914 vstoupit do historie, přešla od řemeslné výroby k průmyslové. Zavedla do Francie dělbu práce (taylorismus), zažila první dělnické stávky, poučila se, a v předvečer první světové války se Louis Renault stal vlivným člověkem, jehož firma značnou část své výroby vyvážela. Měla zastoupení od New Yorku po Tokio a dokonce i dva závody v Rusku.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK