Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Renault Koleos 2.5 126 kW 4x2 Expression

Parametry a výbava vozu Renault Koleos 2.5 126 kW 4x2 Expression

Motor a pohon

Motor2,5 16V
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)2 488
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot126 / 169 / 6 000
Max. toč. m. Nm / ot226 / 4 400
Poháněná náprava4x2
Max. rychlost (km/h)194
Zrychlení 0-100 km/h (s)9.00
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

TvarSUV
Rozměry D / Š / V (mm)4 520 / 2 120 / 1 710
Objem zavazadl. prostoru (l)450
Se sklopenými sedačkami (l)1 380
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 639
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)13.01
Rozměr pneumatik225/60 R17

Spotřeba

Město (l)12.80
Mimo město (l)7.90
Kombinovaná (l)9.60
Emise CO2 (g/km)227

Výbava

audio / komunikace

  • připojení AUX-In
  • audio ovládání pod volantem
  • 4 reproduktory
  • palubní počítač
  • displej oddělený pro audio
  • palubní displej v anglickém jazyce
  • rádio s CD přehrávačem
  • rádio s RDS

interiér

  • zrcátka kosmetická ve slunečních stínítkách řidiče a spolujezdce
  • průvlak pro přepravu dlouhých předmětů
  • zapalovač a popelník
  • volant výškově a podélně nastavitelný

interiér - odkládací schránky

  • schránka pod sedačkou spolujezdce
  • odkládací prostory v centrální konzole
  • odkádací přihrádka u spolujezdce
  • odkládací prostory v předních a zadních dveřích
  • odkládací kapsy na zadní straně opěradel předních sedadel
  • držák nápojů vpředu i vzadu
  • odkládací schránka v podlaze před zadními sedaly

interiér - sedadla

  • čalounění látkové
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • loketní opěrka centrální zadní
  • zadní sedadla dělená a sklopná
  • zadní sedadlo dělené 1/3 -2/3

interiér - zavazadlový prostor

  • podlaha nákladového prostoru dvojtá

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětné zrcátko asferické na straně řidiče
  • kliky v černé barvě
  • nárazníky v černé barvě
  • zpětná zrcátka s černými kryty
  • boční lišty v černé barvě

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • ASR - protiprokluzový systém
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s omezovačem tahu
  • bezpečnostní pásy na předních sedadlech se zvukovou indikací při nezapnutí
  • bezpečnostní pásy vpředu výškově nastavitelné
  • ISOFIX - příprava na vnějších zadních sedadlech
  • opěrky hlavy vpředu výškově stavitelné
  • přerušení přívodu paliva při nárazu
  • EBV
  • BA - brzdový asistent
  • EARS - systém aktivace bezp. prvků při nehodě
  • opěrky hlavy bezpečnostní na předních sedadlech
  • bezpečnostní pásy na předních sedadlech s předpínačem

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • airbagy hlavové přední a zadní

zabezpečení

  • imobilizér elektronický
  • elektronická karta místo klíče
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • automatické uzamčení vozu po rozjezdu / odemčení v případě nárazu

kola

  • 17" kola z lehké slitiny
  • dojezdové rezervní kolo

technologie

  • tempomat s omezovačem rychlosti
  • posilovač řízení

osvětlení

  • mlhové světlomety přední
  • osvětlení zavazadlového prostoru
  • čtecí lampičky vzadu
  • aktivace výstražných světel při nouzovém brzdění
  • čtecí lampičky vpředu
  • aktivace výstražných světel v případě nárazu
  • funkce ''Follow me home'' (zpožděné zhasnutí světlometů)

větrání a topení

  • klimatizace manuální
  • klimatizovaná přihrádka spolujezdce
  • filtr pylový
Renaultwww.renault.cz

Renault

Od roku 1898 do roku 1944 měl podnik jen jednoho pána: zakladatele Louise Renaulta. A ten zase měl jen jedinou vášeň: svou továrnu v Billancourtu, své životní dílo. Při rozjezdu podniku měl dvě výhody: finanční podporu svých bratrů, poměrně bohatých obchodníků, a svého technického génia.

Dal si patentovat přímý záběr, převodový mechanismus, který jeho prvnímu vozu, "neforemnému, ale živému vzorku", umožnil vyjet 13% svah ulice Lepic. Později jej začali používat všichni výrobci automobilů včetně amerických. Následně si dal patentovat i řadu dalších vynálezů a zlepšení, zejména turbokompresor.

První zákazníky podnik získával díky soutěžím. Bratři Louis a Marcel Renaultové vyhrávali jeden závod za druhým. Firma prosperovala, rozrůstala se a díky velké objednávce taxíků, které měly v roce 1914 vstoupit do historie, přešla od řemeslné výroby k průmyslové. Zavedla do Francie dělbu práce (taylorismus), zažila první dělnické stávky, poučila se, a v předvečer první světové války se Louis Renault stal vlivným člověkem, jehož firma značnou část své výroby vyvážela. Měla zastoupení od New Yorku po Tokio a dokonce i dva závody v Rusku.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK