Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Renault Grand Scénic 5 míst 1.9 dCi 96 kW Privilege

Parametry a výbava vozu Renault Grand Scénic 5 míst 1.9 dCi 96 kW Privilege

Motor a pohon

Motor1,9 dCi
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)1 870
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot96 / 129 / 3 750
Max. toč. m. Nm / ot300 / 1 750
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)195
Zrychlení 0-100 km/h (s)10.60
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarcombi
Rozměry D / Š / V (mm)4 560 / 1 845 / 1 645
Objem zavazadl. prostoru (l)752
Se sklopenými sedačkami (l)2 050
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 578
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)16.44
Rozměr pneumatik205/55 R17

Spotřeba

Město (l)6.60
Mimo město (l)4.90
Kombinovaná (l)5.50
Emise CO2 (g/km)145

Výbava

audio / komunikace

  • audiosystém s CD přehrávačem
  • audio ovládání pod volantem
  • palubní počítač
  • bluetooth
  • MP3 přehrávač
  • USB port
  • displej oddělený pro audio
  • ukazatel venkovní teploty
  • rádio
  • multifunkční barevná obrazovka s možností perzonalizace (TFT)

interiér

  • volant kožený
  • hlavice řadící páky kožená
  • zpětné zrcátko elektrochromatické
  • zásuvka 12V pro druhou řadu sedadel
  • záclonky protisluneční na zadních oknech ve 2. řadě sedadel
  • zapalovač a popelník
  • volant výškově a podélně nastavitelný

interiér - odkládací schránky

  • odkládací prostor pod předními sedadly
  • odkládací prostor pod zadními sedadly
  • odkádací přihrádka u spolujezdce
  • odkládací kapsy na zadní straně opěradel předních sedadel

interiér - sedadla

  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné
  • bederní opěrka řidiče
  • loketní opěrka centrální s úložným prostorem
  • sklopné stolky na zádi předních sedadel
  • sedadla ve 2 řadě sklopná,výklopná a vyjímatelná
  • sklopné opěradlo sedadla spolujezdce

interiér - zavazadlový prostor

  • zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka vyhřívaná
  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka elektricky sklopitelná
  • zpětné zrcátko asferické na straně řidiče
  • kliky v barvě vozu
  • nárazníky v barvě karosérie
  • exteriérové doplňky chromové
  • boční ochranné lišty v barvě vozu

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • el. ovládání oken sekvenční, se systémem proti přiskřípnutí
  • stěrač zadní

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • ASR - protiprokluzový systém
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • bezpečnostní pásy s omezovačem tahu
  • bezpečnostní pásy - kontrola zapnutí
  • bezpečnostní pásy vpředu výškově nastavitelné
  • opěrky hlavy výškově nastavitelné
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky
  • EBV
  • BA - brzdový asistent
  • opěrky hlavy bezpečnostní na všech sedadlech
  • bezpečnostní pásy na předních sedadlech s předpínačem

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • airbagy hlavové přední

bezpečnost - senzory

  • senzor světelný
  • senzor dešťový
  • parkovací asistent zadní

zabezpečení

  • centrální zamykání
  • hands-free karta Renault

kola

  • 17" kola z lehké slitiny
  • náhradní kolo z lehké slitiny plnohodnotné

technologie

  • tempomat s omezovačem rychlosti
  • posilovač řízení elektrický s proměnlivým účinkem
  • parkovací brzda poloautomatická
  • 6ti stupňová převodovka

osvětlení

  • přední světlomety Bi-Xenonové s ostřikovačem, automat. nastavení
  • mlhové světlomety přední
  • zpožděné zhasnutí světlometů
  • postupné rozsvícení / zhasnutí vnitřního osvětlení
  • aktivace výstražných světel při nouzovém brzdění

větrání a topení

  • klimatizace automatická dvouzónová
  • filtr pylový
  • výdechy topení pro zadní sedačky
Renaultwww.renault.cz

Renault

Od roku 1898 do roku 1944 měl podnik jen jednoho pána: zakladatele Louise Renaulta. A ten zase měl jen jedinou vášeň: svou továrnu v Billancourtu, své životní dílo. Při rozjezdu podniku měl dvě výhody: finanční podporu svých bratrů, poměrně bohatých obchodníků, a svého technického génia.

Dal si patentovat přímý záběr, převodový mechanismus, který jeho prvnímu vozu, "neforemnému, ale živému vzorku", umožnil vyjet 13% svah ulice Lepic. Později jej začali používat všichni výrobci automobilů včetně amerických. Následně si dal patentovat i řadu dalších vynálezů a zlepšení, zejména turbokompresor.

První zákazníky podnik získával díky soutěžím. Bratři Louis a Marcel Renaultové vyhrávali jeden závod za druhým. Firma prosperovala, rozrůstala se a díky velké objednávce taxíků, které měly v roce 1914 vstoupit do historie, přešla od řemeslné výroby k průmyslové. Zavedla do Francie dělbu práce (taylorismus), zažila první dělnické stávky, poučila se, a v předvečer první světové války se Louis Renault stal vlivným člověkem, jehož firma značnou část své výroby vyvážela. Měla zastoupení od New Yorku po Tokio a dokonce i dva závody v Rusku.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK