Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Renault Grand Modus 1.2 16V 55 kW Authentique

Parametry a výbava vozu Renault Grand Modus 1.2 16V 55 kW Authentique

Motor a pohon

Motor1,2 16V
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)1 149
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot55 / 74 / 5 500
Max. toč. m. Nm / ot105 / 4 250
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)163
Zrychlení 0-100 km/h (s)13.70
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů5

Tvar a rozměry

TvarMPV
Rozměry D / Š / V (mm)4 034 / 1 967 / 1 586
Objem zavazadl. prostoru (l)305
Se sklopenými sedačkami (l)1 454
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 150
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)20.91
Rozměr pneumatik165/65 R15

Spotřeba

Město (l)7.60
Mimo město (l)4.90
Kombinovaná (l)5.90
Emise CO2 (g/km)140

Výbava

audio / komunikace

  • palubní počítač

interiér

  • volant výškově nastavitelný

interiér - sedadla

  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • zadní sedadla dělená a posuvná
  • zadní sedadla sklopná do rovné podlahy
  • zadní sedadlo dělené 1/3 -2/3

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka v barvě vozu

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • skla tónovaná

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • opěrky hlavy výškově nastavitelné
  • ISOFIX - příprava na vnějších zadních sedadlech
  • BA - brzdový asistent

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce

zabezpečení

  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním

kola

  • ocelové disky kol 15"
  • ozdobné kryty kol

technologie

  • posilovač řízení elektrický s proměnlivým účinkem

osvětlení

  • světlomety s nastavitelným zpožděním zhasínání
  • přední světlomety halogenové
  • nastavení světlometů z místa řidiče
Renaultwww.renault.cz

Renault

Od roku 1898 do roku 1944 měl podnik jen jednoho pána: zakladatele Louise Renaulta. A ten zase měl jen jedinou vášeň: svou továrnu v Billancourtu, své životní dílo. Při rozjezdu podniku měl dvě výhody: finanční podporu svých bratrů, poměrně bohatých obchodníků, a svého technického génia.

Dal si patentovat přímý záběr, převodový mechanismus, který jeho prvnímu vozu, "neforemnému, ale živému vzorku", umožnil vyjet 13% svah ulice Lepic. Později jej začali používat všichni výrobci automobilů včetně amerických. Následně si dal patentovat i řadu dalších vynálezů a zlepšení, zejména turbokompresor.

První zákazníky podnik získával díky soutěžím. Bratři Louis a Marcel Renaultové vyhrávali jeden závod za druhým. Firma prosperovala, rozrůstala se a díky velké objednávce taxíků, které měly v roce 1914 vstoupit do historie, přešla od řemeslné výroby k průmyslové. Zavedla do Francie dělbu práce (taylorismus), zažila první dělnické stávky, poučila se, a v předvečer první světové války se Louis Renault stal vlivným člověkem, jehož firma značnou část své výroby vyvážela. Měla zastoupení od New Yorku po Tokio a dokonce i dva závody v Rusku.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK