Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Peugeot 3008 1.6 HDI Confort Pack

Parametry a výbava vozu Peugeot 3008 1.6 HDI Confort Pack

Motor a pohon

Motor1.6 HDI
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)1 560
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot110 / 148 / 4 000
Max. toč. m. Nm / ot260 / 1 750
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)180
Zrychlení 0-100 km/h (s)12.20
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

TvarMPV
Rozměry D / Š / V (mm)4 365 / 1 837 / 1 625
Objem zavazadl. prostoru (l)432
Se sklopenými sedačkami (l)1 241
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 500
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)13.64
Rozměr pneumatik225/50 R17

Spotřeba

Město (l)6.50
Mimo město (l)4.40
Kombinovaná (l)5.10
Emise CO2 (g/km)137

Výbava

audio / komunikace

  • připojení AUX-In
  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • audio ovládání pod volantem
  • 6 reproduktorů
  • palubní počítač
  • displej A+

interiér

  • volant tříramenný
  • volant kožený
  • hlavice řadící páky kožená
  • zásuvka 12V
  • zásuvka 12V pro druhou řadu sedadel
  • průvlak pro přepravu dlouhých předmětů
  • volant výškově a podélně nastavitelný

interiér - odkládací schránky

  • držák nápojů
  • odkládací schránka osvětlená

interiér - sedadla

  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • loketní opěrka centrální s úložným prostorem
  • zadní sedadla dělená v poměru 60:40
  • zadní sedadla sklopná do rovné podlahy

interiér - zavazadlový prostor

  • zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
  • podlaha zavazadlového prostoru mobilní (3 pozice)

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka vyhřívaná a elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka v barvě vozu
  • kliky v barvě vozu
  • maska chladiče chromovaná
  • boční lišty v černé barvě

exteriér - karoserie

  • víko zavazadlového prostoru dělené s výklopnou spodní částí (hobby)

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken se systémem proti přiskřípnutí
  • sklo čelní vrstvené
  • sklo čelní akustické

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • ASR - protiprokluzový systém
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • EVA
  • REF - elektronický rozdělovač brzdných sil
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s omezovačem tahu
  • bezpečnostní pásy - kontrola zapnutí
  • bezpečnostní pásy vpředu výškově nastavitelné
  • opěrky hlavy výškově nastavitelné
  • dětské pojistky na zadních sedadlech
  • ISOFIX - příprava na vnějších zadních sedadlech
  • bezpečnostní pásy na předních sedadlech s předpínačem

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • airbagy hlavové přední

zabezpečení

  • imobilizér elektronický
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • automatické zamčení při rozjezdu

kola

  • náhradní kolo ocelové plnohodnotné
  • ozdobné kryty kol
  • ocelové disky kol 17"

technologie

  • posilovač řízení variabilní
  • 6ti stupňová převodovka
  • parkovací brzda s funkcí "Automatic hold"
  • parkovací brzda elektrická
  • asistent rozjezdu do kopce
  • posilovač řízení elektrohydraulický

osvětlení

  • aktivace výstražných světel při nouzovém brzdění
  • světla denního svícení

větrání a topení

  • klimatizace manuální
  • filtr pylový
Peugeotwww.peugeot.cz

Peugeot

Průmyslové dobrodružství Peugeot se zrodilo ve slévárně oceli, zřízené v bývalém mlýně na obilí. Slévárna oceli se brzy změnila ve výnosnější továrnu na válcování za studena, což si rodina nechala v roce 1818 patentovat. Tato činnost vyústila ve výrobu nářadí, pil a hodinových strojků. Díky své kvalitě se výrobky setkaly s úspěchem, továrna prosperovala, výrobky se vyvážely. Kvalitu začal brzy symbolizovat znak lva.

Peugeot posléze diverzifikoval výrobu mnoha různými směry, zahrnovala množství nářadí a výrobků, které představovaly všemožné manuální řemesla 19. století. V roce 1840 se firma dostala z dílen do kuchyně, protože přišla s prvním mlýnkem na kávu. Ten se vyráběl až do roku 1975, od začátku 30. let fungoval na elektřinu. Slavný mlýnek si oblíbili i profesionálové, používal se v koloniálech i kavárnách. Stejnou cestou se vydal i mlýnek na pepř. Díky patentovanému systému je prakticky nezničitelný, vyrábí se dodnes a do celého světa ho byly prodány miliony kusů.

Po převzetí Citroënu v roce 1976 vznikla skupina PSA Peugeot-Citroën. Lev, stále více chtivý růstu, odkoupil o dva roky později všechny tři evropské pobočky Chrysleru. Skupina PSA současně získala továrny v Poissy, v Rytonu ve Velké Británii a ve Villaverde ve Španělsku. Strávit tyto nákupy, k nimž došlo během krátké doby, se však ukázalo poněkud obtížné. Pokus oživit značku Talbot za pomoci bývalých poboček Chrysleru skončilo neúspěchem.

Mezinárodní růst Peugeotu byl poznamenán příchodem do Číny v roce 1985, což bylo v době globalizace absolutně nutné. Dalším krokem bylo otevření továrny v brazilském Porto Real v roce 2001, čímž se společně se zřízením továrny v Argentině posílila přítomnost značky se lvem ve znaku na trzích Mercosuru.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK