Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Peugeot 207 CC 1.6 16V AUT4 SPORT

Modely vozů Peugeot

Verze vozů Peugeot 207 CC

Varianty vozů Peugeot 207 CC 1.6 16V AUT4

Parametry a výbava vozu Peugeot 207 CC 1.6 16V AUT4 SPORT

Motor a pohon

Motor1.6 16V AUT4
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)1 598
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot88 / 118 / 6 000
Max. toč. m. Nm / ot160 / 4 250
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)195
Zrychlení 0-100 km/h (s)12.60
Převodovkaautomatická
Počet rychlostních stupňů4

Tvar a rozměry

Tvarcupe cabrio
Rozměry D / Š / V (mm)4 037 / 1 750 / 1 397
Objem zavazadl. prostoru (l)187
Se sklopenými sedačkami (l)449
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 765
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)20.06
Rozměr pneumatik195/55 R16, 205/45 R

Spotřeba

Město (l)10.00
Mimo město (l)5.70
Kombinovaná (l)7.20
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • otáčkoměr
  • CD měnič s MP3 přehrávačem
  • audio ovládání na volantu
  • palubní počítač
  • displej multifunkční C černobílý

interiér

  • volant výškově nastavitelný
  • volant podélně nastavitelný
  • zrcátka kosmetická ve slunečních stínítkách řidiče a spolujezdce
  • uzamykatelná schránka před spolujezdcem

interiér - odkládací schránky

  • schránky před spolujezdcem chlazené
  • schránka spolujezdce osvětlená

interiér - sedadla

  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné
  • sedadla vpředu sportovní
  • odkládací síťky na zadní straně předních sedadel

interiér - zavazadlový prostor

  • síť v zavazadlovém prostoru proti posunu převážených věcí

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka vyhřívaná
  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka v barvě vozu
  • kliky v barvě vozu
  • koncovka výfuku chromovaná umístěná vpravo
  • boční ochranné lišty

exteriér - karoserie

  • karoserie třídveřová

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • skla tónovaná

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EVA
  • REF - elektronický rozdělovač brzdných sil
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s omezovačem tahu vpředu
  • bezpečnostní pásy s omezovačem tahu
  • bezpečnostní pásy s předpínačem
  • bezpečnostní pásy na předních sedadlech se zvukovou indikací při nezapnutí
  • opěrky hlavy na předních sedadlech - aktivní
  • opěrky hlavy výškově nastavitelné
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • airbag kolenní pod sloupkem řízení

bezpečnost - karoserie

  • výsuvné chromované bezpečnostní oblouky pro případ převrácení vozu

zabezpečení

  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • automatické uzamčení vozu po rozjezdu / odemčení v případě nárazu

kola

  • ocelové disky kol 16"

technologie

  • automatická převodovka
  • posilovač řízení

osvětlení

  • mlhové světlomety přední
  • osvětlení zavazadlového prostoru
  • světlomety s dvojitou optikou
  • denní světla ve formě jasnějších prstenců obrysových světel
  • aktivace výstražných světel při nouzovém brzdění

větrání a topení

  • klimatizace manuální
  • klimatizovaná přihrádka spolujezdce
  • filtr pylový

ostatni

  • střecha stahovatelná plně automatická elektrická
Peugeotwww.peugeot.cz

Peugeot

Průmyslové dobrodružství Peugeot se zrodilo ve slévárně oceli, zřízené v bývalém mlýně na obilí. Slévárna oceli se brzy změnila ve výnosnější továrnu na válcování za studena, což si rodina nechala v roce 1818 patentovat. Tato činnost vyústila ve výrobu nářadí, pil a hodinových strojků. Díky své kvalitě se výrobky setkaly s úspěchem, továrna prosperovala, výrobky se vyvážely. Kvalitu začal brzy symbolizovat znak lva.

Peugeot posléze diverzifikoval výrobu mnoha různými směry, zahrnovala množství nářadí a výrobků, které představovaly všemožné manuální řemesla 19. století. V roce 1840 se firma dostala z dílen do kuchyně, protože přišla s prvním mlýnkem na kávu. Ten se vyráběl až do roku 1975, od začátku 30. let fungoval na elektřinu. Slavný mlýnek si oblíbili i profesionálové, používal se v koloniálech i kavárnách. Stejnou cestou se vydal i mlýnek na pepř. Díky patentovanému systému je prakticky nezničitelný, vyrábí se dodnes a do celého světa ho byly prodány miliony kusů.

Po převzetí Citroënu v roce 1976 vznikla skupina PSA Peugeot-Citroën. Lev, stále více chtivý růstu, odkoupil o dva roky později všechny tři evropské pobočky Chrysleru. Skupina PSA současně získala továrny v Poissy, v Rytonu ve Velké Británii a ve Villaverde ve Španělsku. Strávit tyto nákupy, k nimž došlo během krátké doby, se však ukázalo poněkud obtížné. Pokus oživit značku Talbot za pomoci bývalých poboček Chrysleru skončilo neúspěchem.

Mezinárodní růst Peugeotu byl poznamenán příchodem do Číny v roce 1985, což bylo v době globalizace absolutně nutné. Dalším krokem bylo otevření továrny v brazilském Porto Real v roce 2001, čímž se společně se zřízením továrny v Argentině posílila přítomnost značky se lvem ve znaku na trzích Mercosuru.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK