Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Mini CLUBMAN 1.6 COOPER

Modely vozů Mini

Verze vozů Mini CLUBMAN

Varianty vozů Mini CLUBMAN 1.6

Parametry a výbava vozu Mini CLUBMAN 1.6 COOPER

Motor a pohon

Motor1.6 16V
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)1 598
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot88 / 118 / 6 000
Max. toč. m. Nm / ot160 / 4 250
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)201
Zrychlení 0-100 km/h (s)9.80
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarcombi
Rozměry D / Š / V (mm)3 937 / 1 683 / 1 426
Objem zavazadl. prostoru (l)260
Se sklopenými sedačkami (l)930
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 220
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)13.86
Rozměr pneumatik175/65 R15

Spotřeba

Město (l)7.10
Mimo město (l)4.50
Kombinovaná (l)5.50
Emise CO2 (g/km)132

Výbava

audio / komunikace

  • připojení AUX-In
  • 6 reproduktorů
  • rádio s CD přehrávačem

interiér

  • volant kožený
  • volant výškově a podélně nastavitelný
  • madla dveřní chromovaná
  • prahové lišty s označením modelu s kovovým vzhledem
  • sluneční clony s kosmetickým zrcátkem

interiér - odkládací schránky

  • držák nápojů vpředu i vzadu

interiér - sedadla

  • čalounění látkové
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • odkládací síťky na zadní straně předních sedadel
  • zadní sedadla samostatná 3 ks

interiér - zavazadlový prostor

  • sada nářadí

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka v barvě vozu
  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka asferická
  • koncovka výfuku jednoduchá, umístěná vpravo
  • boční vstupy vzduchu černé s integrovanými oranžovými směrovými světly

exteriér - karoserie

  • lak nemetalický

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • skla tónovaná zeleně

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • DSC - dynamická kontrola stability
  • CBC - kontrola brzd při zatáčení
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky
  • akustické výstražné zařízení dvoutónové
  • výstražný trojúhelník
  • opěrky hlavy 3 na zadních sedadlech
  • přerušení přívodu paliva při nárazu
  • ASC+T (automatická kontrola stability + trakce)

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • airbagy hlavové přední

bezpečnost - senzory

  • senzor nárazový

bezpečnost - karoserie

  • automatiské odblokování dveří při nárazu

zabezpečení

  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • imobilizér elektronický (EWS IV)
  • automatické uzamčení vozu po rozjezdu / odemčení v případě nárazu
  • automatické otevření crash-senzor

kola

  • kontrola tlaku v pneumatikách
  • 15" kola z lehké slitiny
  • bezpečnostní šrouby kol

technologie

  • tlačítko Start/Stop motoru
  • brzdy kotoučové vpředu i vzadu
  • 6ti stupňová převodovka
  • kontrola opotřebení brzdového obložení
  • brzdové kotouče přední s vnitřním odvětráním

osvětlení

  • Varovná světla při nouzovém brždění
  • funkce ''Follow me home'' (zpožděné zhasnutí světlometů)

ostatni

  • "easy enter" - snadné nastupování
  • lékárnička
Miniwww.mini.cz

Mini

Neuvěřitelné vozidlo se zrodilo jaksi na truc šoku po suezské krizi 1956, kdy cena ropy začala stoupat, protože víc a víc stála její doprava (to ještě nikdo netušil, že nejhorší teprve přijde).

Kdo tehdy tento vůz spatřil, pocítil spíše rozpaky než nadšení: tak maličká kola přece nemohou vydržet nejmenší díru ve vozovce, řidičský prostor je přímo směšný, plochý volant se musí držet spíše jako dort a do zavazadlového prostoru se nevejde ani kočka. A ten motor vpředu, příčně uložený, ten musí působit pořádné patálie. A jak může přenášet pohyb na kola?

Po pětadvaceti letech se už nikdo nediví, že Její Veličenstvo královna udělila tvůrci tohoto vozu, pověstného Morrise-Mini, inženýru Alexandru Arnoldovi Constantinu Issigonisovi titul baroneta. Turek řeckého původu s britským občanstvím, který třikrát propadl z matematiky, stál u kolébky vozu, ale téměř beze svědků, takže je nutno opřít se o legendy. Jedna se týká vozu samého, druhá jeho tvůrce. I kdyż nakonec všichni připustili, že Mini je přece jenom automobil, myšlenka, že Issigonis byl spíše kouzelník než inženýr, přežívá dodnes.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK