Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Mazda CX7 2.3 DISI Revolution High

Modely vozů Mazda

Verze vozů Mazda CX7

Varianty vozů Mazda CX7 2.3 DISI

Parametry a výbava vozu Mazda CX7 2.3 DISI Revolution High

Motor a pohon

Motor2.3 DISI Turbo
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)2 261
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot192 / 260 / 5 500
Max. toč. m. Nm / ot380 / 3 000
Poháněná náprava4x4
Max. rychlost (km/h)210
Zrychlení 0-100 km/h (s)8.00
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

TvarSUV
Rozměry D / Š / V (mm)4 675 / 1 870 / 1 645
Objem zavazadl. prostoru (l)455
Se sklopenými sedačkami (l)774
Pohotovnostní hmotnost (kg)2 270
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)11.82
Rozměr pneumatik235/60 R18

Spotřeba

Město (l)13.80
Mimo město (l)8.10
Kombinovaná (l)10.20
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • CD přehrávač
  • akustický systém BOSE
  • audio ovládání na volantu
  • 9 reproduktorů
  • hodiny digitální
  • ukazatel vnější teploty
  • palubní počítač

interiér

  • sysém One Touch na straně řidiče
  • volant výškově nastavitelný
  • volant kožený
  • hlavice řadící páky kožená
  • hlavice ruční brzdy kožená
  • zrcátka kosmetická ve slunečních stínítkách řidiče a spolujezdce
  • uzamykatelná schránka před spolujezdcem

interiér - odkládací schránky

  • držák nápojů

interiér - sedadla

  • sedadla přední vyhřívaná
  • sedadla s koženým čalouněním
  • sedadlo řidiče elektricky nastavitelné
  • bederní opěrka řidiče
  • zadní sedadla dělená v poměru 60:40

interiér - zavazadlový prostor

  • kryt zavazadlového prostoru

exteriér - doplňky

  • anténa střešní
  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka vyhřívaná v barvě vozu
  • zpětná zrcátka elektricky sklopitelná
  • kliky dveří chromové
  • nárazníky v barvě karosérie

exteriér - karoserie

  • lak nemetalický
  • střešní spoiler v barvě koroserie

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • okna boční a zadní zatmavená
  • skla tónovaná
  • okno střešní skleněné elektrické

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • DSC - dynamická kontrola stability
  • EBD/EBV - systém elektronického rozdělení brzdné síly
  • TCS - protiprokluzový systém
  • EBA - brzdový asistent
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s aktivními předpínači
  • opěrky hlavy vpředu
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • airbagy okenní vpředu a vzadu

bezpečnost - senzory

  • senzor dešťový

bezpečnost - karoserie

  • ochrana proti bočnímu nárazu
  • bezpečnostní sloupek řízení
  • bezpečnostní uchycení pedálů

zabezpečení

  • alarm
  • imobilizér
  • bezklíčový vstup a startování

kola

  • 18" kola z lehké slitiny
  • dojezdové rezervní kolo

technologie

  • tempomat
  • posilovač řízení

osvětlení

  • přední světlomety Xenonové světlomety s ostřikovačem, automat. nastavení
  • třetí brzdové světlo
  • mlhové světlomety přední
  • směrová světla ve zpětných zrcátkách
  • světlomety s automatickou aktivací
  • osvětlení zadních sedadel
  • osvětlení zavazadlového prostoru
  • bodové lampičky vpředu

větrání a topení

  • klimatizace automatická
  • filtr pylový
Mazdawww.mazda.cz

Mazda

Název "Mazda" koinciduje s poangličtěnou výslovností jména zakladatele firmy, který se jmenoval Jujiro Matsuda a zajímal se o spiritualitu. Firmu se rozhodl přejmenovat na počest jak jeho rodiny, tak Zoroastriánů.[3] Slovo mazda znamená v íránské Avestánštině "velká moudrost".

V japonštině se název společnosti vždy vyslovoval a hláskoval jako "Matsuda", jméno zakladatele. Televizní reklamy automobilů Mazda ve Spojených státech používají výslovnost, kde počáteční samohláska zní podobně jako ve slově "art", zatímco kanadské reklamy Mazdy vyslovují tento název s počátečním "a" jako ve slově "has". Úvodní samohláska (v amerických a kanadských reklamách) se označuje jako první a poslední znění "A" v původní perské výslovnosti.

Mazda dříve používala na trhu v Japonsku (a příležitostně v Austrálii) řadu různých značek, včetně Autozam, Eunos, a Efini, které již byly staženy. Tato diverzifikace tlačila skupiny vývoje výrobků v Mazdě za jejich limity. Namísto toho, aby bylo půl tuctu variant dané platformy, musely týmy pracovat na tuctech různých modelů. A zákazníci byli též zmateni z množství podobných nových modelů.

Dnes existují bývalé značky v Japonsku jako prodejní kanály (specializovaná jednatelství), ale již nemají zvláštní značky vozidel. Jinými slovy, Carol se prodává v obchodě Autozam (specializovaném na malé vozy), ale je prodáván pod značkou Mazda, nikoli jako Autozam Carol, jak tomu bylo dříve.

Na začátku roku 1992 Mazda plánovala vytvořit luxusní značku Amati, která by konkurovala v Severní Americe značkám Acura, Infiniti, a Lexus, a která by se prodávala od konce roku 1993. Počáteční záběr Amati by zahrnoval Amati 500 (která se v Japonsku a Austrálii označovala jako Eunos 800, v USA jako Mazda Millenia a v Evropě jako Mazda Xedos 9) a Amati 1000 (následník vozu Mazda 929 s motorem V12 a pohonem zadních kol). Značka Amati byla stornována dřív, než se jakékoli vozy dostaly na trh.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK