Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Mazda 6 WGN 1.8i CE

Parametry a výbava vozu Mazda 6 WGN 1.8i CE

Motor a pohon

Motor1.8i
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)1 798
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot88 / 119 / 5 500
Max. toč. m. Nm / ot165 / 4 300
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)192
Zrychlení 0-100 km/h (s)11.20
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů5

Tvar a rozměry

Tvarcombi
Rozměry D / Š / V (mm)4 690 / 1 780 / 1 480
Objem zavazadl. prostoru (l)505
Se sklopenými sedačkami (l)1
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 360
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)15.45
Rozměr pneumatik195/65 R15

Spotřeba

Město (l)11.00
Mimo město (l)6.10
Kombinovaná (l)7.90
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • integrované radio
  • CD přehrávač
  • 4 reproduktory
  • hodiny digitální
  • ukazatel vnější teploty

interiér

  • dálkové ovládání předního a zadního okna
  • volant výškově nastavitelný
  • volant podélně nastavitelný

interiér - sedadla

  • čalounění látkové
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • bederní opěrka řidiče
  • loketní opěrka centrální přední
  • zadní sedadla dělená v poměru 60:40

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • kliky v barvě vozu

exteriér - karoserie

  • lak nemetalický

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • okno zadní vyhřívané
  • skla termoizolační
  • skla tónovaná

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • DSC - dynamická kontrola stability
  • EBD/EBV - systém elektronického rozdělení brzdné síly
  • TCS - protiprokluzový systém
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s aktivními předpínači
  • opěrky hlavy vpředu
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • airbagy okenní vpředu a vzadu

bezpečnost - karoserie

  • ochrana proti bočnímu nárazu
  • bezpečnostní sloupek řízení
  • bezpečnostní uchycení pedálů

zabezpečení

  • imobilizér
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním

kola

  • dojezdové rezervní kolo

technologie

  • posilovač řízení

osvětlení

  • přední světlomety Xenonové světlomety s ostřikovačem, automat. nastavení
  • třetí brzdové světlo
  • mlhové světlomety přední
  • světlomety s automatickou aktivací

větrání a topení

  • klimatizace manuální
  • filtr pylový
Mazdawww.mazda.cz

Mazda

Název "Mazda" koinciduje s poangličtěnou výslovností jména zakladatele firmy, který se jmenoval Jujiro Matsuda a zajímal se o spiritualitu. Firmu se rozhodl přejmenovat na počest jak jeho rodiny, tak Zoroastriánů.[3] Slovo mazda znamená v íránské Avestánštině "velká moudrost".

V japonštině se název společnosti vždy vyslovoval a hláskoval jako "Matsuda", jméno zakladatele. Televizní reklamy automobilů Mazda ve Spojených státech používají výslovnost, kde počáteční samohláska zní podobně jako ve slově "art", zatímco kanadské reklamy Mazdy vyslovují tento název s počátečním "a" jako ve slově "has". Úvodní samohláska (v amerických a kanadských reklamách) se označuje jako první a poslední znění "A" v původní perské výslovnosti.

Mazda dříve používala na trhu v Japonsku (a příležitostně v Austrálii) řadu různých značek, včetně Autozam, Eunos, a Efini, které již byly staženy. Tato diverzifikace tlačila skupiny vývoje výrobků v Mazdě za jejich limity. Namísto toho, aby bylo půl tuctu variant dané platformy, musely týmy pracovat na tuctech různých modelů. A zákazníci byli též zmateni z množství podobných nových modelů.

Dnes existují bývalé značky v Japonsku jako prodejní kanály (specializovaná jednatelství), ale již nemají zvláštní značky vozidel. Jinými slovy, Carol se prodává v obchodě Autozam (specializovaném na malé vozy), ale je prodáván pod značkou Mazda, nikoli jako Autozam Carol, jak tomu bylo dříve.

Na začátku roku 1992 Mazda plánovala vytvořit luxusní značku Amati, která by konkurovala v Severní Americe značkám Acura, Infiniti, a Lexus, a která by se prodávala od konce roku 1993. Počáteční záběr Amati by zahrnoval Amati 500 (která se v Japonsku a Austrálii označovala jako Eunos 800, v USA jako Mazda Millenia a v Evropě jako Mazda Xedos 9) a Amati 1000 (následník vozu Mazda 929 s motorem V12 a pohonem zadních kol). Značka Amati byla stornována dřív, než se jakékoli vozy dostaly na trh.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK