Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Mazda 3 HB 2.3i MPS

Parametry a výbava vozu Mazda 3 HB 2.3i MPS

Motor a pohon

Motor2.0 MZR DISI Turbo
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)2 261
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot191 / 259 / 5 500
Max. toč. m. Nm / ot380 / 3 000
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)202
Zrychlení 0-100 km/h (s)9.10
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarhatchback
Rozměry D / Š / V (mm)4 415 / 1 755 / 1 465
Objem zavazadl. prostoru (l)290
Se sklopenými sedačkami (l)290
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 408
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)7.37
Rozměr pneumatik215/45 R18

Spotřeba

Město (l)6.10
Mimo město (l)4.10
Kombinovaná (l)4.80
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • integrované radio
  • CD přehrávač
  • akustický systém BOSE
  • audio ovládání na volantu
  • 7 reproduktorů
  • hodiny digitální
  • ukazatel vnější teploty
  • palubní počítač

interiér

  • dálkové ovládání předního a zadního okna
  • volant výškově nastavitelný
  • volant podélně nastavitelný
  • volant kožený
  • hlavice řadící páky kožená
  • uzamykatelná schránka před spolujezdcem

interiér - sedadla

  • sedadla přední vyhřívaná
  • potahy sedadel - kombinace látka+kůže
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • bederní opěrka řidiče
  • loketní opěrka vzadu
  • zadní sedadla dělená v poměru 60:40

exteriér - doplňky

  • anténa střešní
  • zpětná zrcátka vyhřívaná
  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání zadních oken
  • okno zadní vyhřívané
  • okna předních dveří ovládáná systémem One Touch

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EBD/EBV - systém elektronického rozdělení brzdné síly
  • EBA - brzdový asistent
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • bezpečnostní pásy s omezovačem tahu vpředu
  • bezpečnostní pásy - kontrola zapnutí
  • bezpečnostní pásy s aktivními předpínači
  • bezpečnostní pásy vpředu výškově nastavitelné
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce

bezpečnost - karoserie

  • ochrana proti bočnímu nárazu
  • bezpečnostní sloupek řízení

zabezpečení

  • imobilizér
  • bezklíčový vstup a startování

kola

  • dojezdové rezervní kolo

osvětlení

  • třetí brzdové světlo
  • světlomety s automatickou aktivací
  • bodové lampičky vpředu

větrání a topení

  • klimatizace automatická
  • filtr pylový
Mazdawww.mazda.cz

Mazda

Název "Mazda" koinciduje s poangličtěnou výslovností jména zakladatele firmy, který se jmenoval Jujiro Matsuda a zajímal se o spiritualitu. Firmu se rozhodl přejmenovat na počest jak jeho rodiny, tak Zoroastriánů.[3] Slovo mazda znamená v íránské Avestánštině "velká moudrost".

V japonštině se název společnosti vždy vyslovoval a hláskoval jako "Matsuda", jméno zakladatele. Televizní reklamy automobilů Mazda ve Spojených státech používají výslovnost, kde počáteční samohláska zní podobně jako ve slově "art", zatímco kanadské reklamy Mazdy vyslovují tento název s počátečním "a" jako ve slově "has". Úvodní samohláska (v amerických a kanadských reklamách) se označuje jako první a poslední znění "A" v původní perské výslovnosti.

Mazda dříve používala na trhu v Japonsku (a příležitostně v Austrálii) řadu různých značek, včetně Autozam, Eunos, a Efini, které již byly staženy. Tato diverzifikace tlačila skupiny vývoje výrobků v Mazdě za jejich limity. Namísto toho, aby bylo půl tuctu variant dané platformy, musely týmy pracovat na tuctech různých modelů. A zákazníci byli též zmateni z množství podobných nových modelů.

Dnes existují bývalé značky v Japonsku jako prodejní kanály (specializovaná jednatelství), ale již nemají zvláštní značky vozidel. Jinými slovy, Carol se prodává v obchodě Autozam (specializovaném na malé vozy), ale je prodáván pod značkou Mazda, nikoli jako Autozam Carol, jak tomu bylo dříve.

Na začátku roku 1992 Mazda plánovala vytvořit luxusní značku Amati, která by konkurovala v Severní Americe značkám Acura, Infiniti, a Lexus, a která by se prodávala od konce roku 1993. Počáteční záběr Amati by zahrnoval Amati 500 (která se v Japonsku a Austrálii označovala jako Eunos 800, v USA jako Mazda Millenia a v Evropě jako Mazda Xedos 9) a Amati 1000 (následník vozu Mazda 929 s motorem V12 a pohonem zadních kol). Značka Amati byla stornována dřív, než se jakékoli vozy dostaly na trh.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK