Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Lancia Phedra 2.0 Mjet 100kW PLATINO

Modely vozů Lancia

Verze vozů Lancia Phedra

Varianty vozů Lancia Phedra 2.0 Mjet 100kW

Parametry a výbava vozu Lancia Phedra 2.0 Mjet 100kW PLATINO

Motor a pohon

Motor2,0 Mjet DPF
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)1 997
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot100 / 134 / 4 000
Max. toč. m. Nm / ot320 / 2 000
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)190
Zrychlení 0-100 km/h (s)11.40
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

TvarVAN
Rozměry D / Š / V (mm)4 750 / 1 863 / 1 752
Objem zavazadl. prostoru (l)324
Se sklopenými sedačkami (l)2 948
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 854
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)18.54
Rozměr pneumatik215/55 R16

Spotřeba

Město (l)9.00
Mimo město (l)6.00
Kombinovaná (l)7.10
Emise CO2 (g/km)188

Výbava

audio / komunikace

  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • palubní počítač

interiér

  • volant kožený
  • hlavice řadící páky kožená
  • zpětné zrcátko elektrochromatické
  • zpětné zrcátko pro kontrolu dětí
  • záclonky protisluneční na zadních oknech ve 2. řadě sedadel
  • záclonky protisluneční na zadních oknech ve 3. řadě sedadel

interiér - sedadla

  • sedadla přední vyhřívaná
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedadla přední elektricky nastavitelná u řidiče s paměťovou funkcí
  • sedadla přední otočná o 180°

interiér - zavazadlový prostor

  • kryt zavazadlového prostoru
  • síť v zavazadlovém prostoru proti posunu převážených věcí

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka vyhřívaná a elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka elektricky sklopitelná

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • okna boční a zadní zatmavená
  • sklo čelní atermické

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky
  • dětské pojistky na zadních sedadlech

bezpečnost - airbagy

  • airbag řidiče a spolujezdce
  • airbagy okenní vpředu a vzadu

bezpečnost - senzory

  • senzor dešťový
  • senzory parkovací

zabezpečení

  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním

kola

  • 16" kola z lehké slitiny

technologie

  • tempomat
  • posilovač řízení
  • 6ti stupňová převodovka
  • přídavný topný element pro dieslové motory

osvětlení

  • přední světlomety Xenonové s ostřikovačem
  • světlomety s automatickou aktivací
  • nastavení světlometů z místa řidiče
  • mlhové světlomety

větrání a topení

  • klimatizace automatická dvouzónová
  • filtr pevných částic DPF
  • výdechy topení pro zadní sedačky
Lanciawww.lancia.cz

Lancia

29. listopadu 1906 založil Vincenzo s přítelem Claudiem Fogolinem automobilovou továrnu Lancia. Vincenzův strýc, profesor antické literatury, doporučil značení vozů podle řecké abecedy a tak, když v roce 1907 vyjel z továrny Lancia první automobil, typ 51, byl záhy přejmenován na Alfu. Jeho čtyřválec 2,5 litru s rozvodem postranními ventily udivil poměrně vysokým výkonem. Přední náprava používala místo plné oceli ocelové trubky, což přineslo snížení hmotnosti při zachování potřebné torzní tuhosti. Typ 53, zvaný Dialfa se od Alfy lišil jen přidáním dalších dvou válců, takže objem jeho motoru se zvýšil na 3,8 litru.

Dalším modelem byla Lancia Beta 20 HP z roku 1909, vystavená na letošním ženevském autosalonu v souvislosti s oslavami 100. výročí založení firmy. Vůz s délkou téměř 400 cm a šířkou 162 cm měl velké blatníky a světlomety, pozlacenou masku chladiče a kola s deseti loukotěmi (taková kola měly tehdejší lokomotivy). S třílitrovým motorem o výkonu 25 kW (34 k) dosahoval 90 km/h. Zadní kola byla poháněna kardanovým hřídelem (místo tehdy obvyklého řetězového převodu).

Theta z roku 1913 byl první evropský vůz s vestavěným elektrickým systémem. Čtyřdveřový vůz měl pohodlnou karoserii s odděleným prostorem pro cestující na zadních sedadlech a vodorovně rozděleným výklopným čelním sklem. Pětilitrový čtyřválec dával 22 kW (30 k). Do roku 1919 se jich vyrobilo 1696 kusů a dodávaly se i do Spojených států. V období první světové války byla Lancia zařazena mezi válečné podniky a vyráběla vojenská vozidla (první náklaďáky 1Z začala Lancia dodávat armádě už v roce 1912) a letecké motory.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK