Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Lancia Musa 1.3 JTD 51kW ORO

Modely vozů Lancia

Verze vozů Lancia Musa

Varianty vozů Lancia Musa 1.3 JTD 51kW

Parametry a výbava vozu Lancia Musa 1.3 JTD 51kW ORO

Motor a pohon

Motor1,3 JTD
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)1 248
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot51 / 68 / 4 000
Max. toč. m. Nm / ot180 / 1 750
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)159
Zrychlení 0-100 km/h (s)15.40
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů5

Tvar a rozměry

TvarMPV
Rozměry D / Š / V (mm)4 035 / 1 698 / 1 660
Objem zavazadl. prostoru (l)390
Se sklopenými sedačkami (l)1 488
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 200
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)23.53
Rozměr pneumatik195/60 R15

Spotřeba

Město (l)5.80
Mimo město (l)4.10
Kombinovaná (l)4.70
Emise CO2 (g/km)125

Výbava

audio / komunikace

  • rádio s CD přehrávačem

interiér

  • volant kožený
  • hlavice řadící páky kožená
  • volant výškově a podélně nastavitelný

interiér - sedadla

  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedák vzadu posuvný

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka vyhřívaná a elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka v barvě vozu
  • nárazníky v barvě karosérie

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • opěrky hlavy 3 na zadních sedadlech

bezpečnost - airbagy

  • airbag řidiče a spolujezdce
  • airbagy okenní vpředu

zabezpečení

  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním

kola

  • ocelové disky kol 15"
  • dojezdové rezervní kolo

technologie

  • posilovač řízení

větrání a topení

  • klimatizace manuální
Lanciawww.lancia.cz

Lancia

29. listopadu 1906 založil Vincenzo s přítelem Claudiem Fogolinem automobilovou továrnu Lancia. Vincenzův strýc, profesor antické literatury, doporučil značení vozů podle řecké abecedy a tak, když v roce 1907 vyjel z továrny Lancia první automobil, typ 51, byl záhy přejmenován na Alfu. Jeho čtyřválec 2,5 litru s rozvodem postranními ventily udivil poměrně vysokým výkonem. Přední náprava používala místo plné oceli ocelové trubky, což přineslo snížení hmotnosti při zachování potřebné torzní tuhosti. Typ 53, zvaný Dialfa se od Alfy lišil jen přidáním dalších dvou válců, takže objem jeho motoru se zvýšil na 3,8 litru.

Dalším modelem byla Lancia Beta 20 HP z roku 1909, vystavená na letošním ženevském autosalonu v souvislosti s oslavami 100. výročí založení firmy. Vůz s délkou téměř 400 cm a šířkou 162 cm měl velké blatníky a světlomety, pozlacenou masku chladiče a kola s deseti loukotěmi (taková kola měly tehdejší lokomotivy). S třílitrovým motorem o výkonu 25 kW (34 k) dosahoval 90 km/h. Zadní kola byla poháněna kardanovým hřídelem (místo tehdy obvyklého řetězového převodu).

Theta z roku 1913 byl první evropský vůz s vestavěným elektrickým systémem. Čtyřdveřový vůz měl pohodlnou karoserii s odděleným prostorem pro cestující na zadních sedadlech a vodorovně rozděleným výklopným čelním sklem. Pětilitrový čtyřválec dával 22 kW (30 k). Do roku 1919 se jich vyrobilo 1696 kusů a dodávaly se i do Spojených států. V období první světové války byla Lancia zařazena mezi válečné podniky a vyráběla vojenská vozidla (první náklaďáky 1Z začala Lancia dodávat armádě už v roce 1912) a letecké motory.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK