Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Jaguar XK 4.2 S/C Convertible

Modely vozů Jaguar

Verze vozů Jaguar XK

Varianty vozů Jaguar XK 4.2 S/C

Parametry a výbava vozu Jaguar XK 4.2 S/C Convertible

Motor a pohon

Motor4.2 V8
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)4 196
Počet válců8
Max. výkon kW / HP / ot306 / 410 / 6 250
Max. toč. m. Nm / ot560 / 4 000
Poháněná nápravazadní
Max. rychlost (km/h)250
Zrychlení 0-100 km/h (s)5.30
Převodovkaautomatická
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarcupe cabrio
Rozměry D / Š / V (mm)4 791 / 1 892 / 1 322
Objem zavazadl. prostoru (l)283
Se sklopenými sedačkami (l)283
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 715
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)5.60
Rozměr pneumatik245/45 ZR18

Spotřeba

Město (l)19.10
Mimo město (l)8.60
Kombinovaná (l)12.30
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • palubní počítač s LCD
  • CD přehrávač
  • navigační systém
  • bluetooth
  • MP3 přehrávač

interiér

  • zpětné zrcátko s automatickým zacloňováním

interiér - odkládací schránky

  • držák nápojů

interiér - sedadla

  • sedadla přední vyhřívaná
  • sedadla sportovní

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka elektricky sklopitelná

exteriér - karoserie

  • lak metalický

exteriér - okna/skla/stěrače

  • sklo přední vyhřívané

bezpečnost - senzory

  • senzor dešťový

zabezpečení

  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním

kola

  • 19" kola z lehké slitiny

technologie

  • tempomat adaptivní
  • parkovací brzda poloautomatická
  • sportovní pérování se systémem CATS
  • brzdové kotouče na zadeních kolech s vnitřním odvětráním
  • brzdové kotouče přední s vnitřním odvětráním

osvětlení

  • přední světlomety Xenonové světlomety s ostřikovačem, automat. nastavení
  • mlhové světlomety přední i zadní
  • světlomety s automatickou aktivací
  • přední světlomety s ostřikovači
  • natáčení světlometů dynamické

větrání a topení

  • klimatizace automatická dvouzónová
  • recirkulace vzduchu
Jaguarwww.jaguar.com/cz/cs/

Jaguar

Historie značky Jaguar se začala psát v roce 1922, kdy William Lyons a William Walmsley založili v lázeňském městě Blackpoolu firmu Swallow Sidecars Company. Společnost se specializovala na výrobu motocyklových sajdkár, které byly díky své kvalitě a modernímu vzhledu velmi úspěšné.

Přesto si byli Lyons s Walmsleym vědomi potenciálu malých cenově dostupných vozů, které podle prognóz oslabovali motocyklový trh. Na tomto trhu si firma získala místo se speciálními karoseriemi, které vznikali na základě masově vyráběných modelů. Za tímto účelem se společnost přejmenovala na Swallow Sidecar and Coachbuilding Company a v roce 1927 se tak rozběhla výroba atraktivní karoserie pro úspěšný lidový vůz Austin Seven.

Vzniklé vozy se prodávali pod označením Austin-Swallow, a to buď jako dvousedadlový Austin-Swallow Roadster nebo později čtyřsedadlový Austin-Swallow Saloon. Oba modely si získali oblibu především díky ceně pouze o málo převyšující sériové provedení a specifickému vzhledu, který utvářel dvoubarevný nátěr karoserie a přední dělené skll ve tvaru písmebe

V. Následovaly další méně čí více úspěšné modely na základě sériových vozů, např. značek Standard, Morris nebo Wolseley. V roce 1928 se firma přesunula z Blackpoolu do Coventry, kde sídlí dodnes. Williamu Lyonsovi se však pouhá výroba karoserií nezamlouvala, a proto se dohodl se společností Standard Motor Company na dodání šasi a motoru, které měly být použity pro zcela nový vůz.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK