Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Hyundai Tucson 2.0i ACTIVE

Parametry a výbava vozu Hyundai Tucson 2.0i ACTIVE

Motor a pohon

Motor2,0i 16V DOHC CVVT
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)1 975
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot104 / 141 / 6 000
Max. toč. m. Nm / ot184 / 4 500
Poháněná náprava4x4
Max. rychlost (km/h)174
Zrychlení 0-100 km/h (s)11.30
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů5

Tvar a rozměry

TvarSUV
Rozměry D / Š / V (mm)4 325 / 1 830 / 1 730
Objem zavazadl. prostoru (l)325
Se sklopenými sedačkami (l)805
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 542
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)14.83
Rozměr pneumatik215/65 R16

Spotřeba

Město (l)10.60
Mimo město (l)6.80
Kombinovaná (l)8.20
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • 4 reproduktory
  • hodiny digitální

interiér

  • volant výškově nastavitelný

interiér - sedadla

  • čalounění látkové
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • bederní opěrka řidiče

interiér - zavazadlový prostor

  • kryt zavazadlového prostoru

exteriér - doplňky

  • anténa střešní
  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná

exteriér - karoserie

  • podélný střešní nosič

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken
  • skla tónovaná
  • stěrač zadní s cyklovačem a ostřikovačem

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EBD/EBV - systém elektronického rozdělení brzdné síly
  • TCS - protiprokluzový systém
  • bezpečnostní pásy s aktivními předpínači
  • opěrky hlavy vpředu
  • úchyty pro dětskou sedačku

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • airbagy okenní vpředu a vzadu

zabezpečení

  • imobilizér
  • centrální zamykání

kola

  • lité disky kol

technologie

  • posilovač řízení

větrání a topení

  • klimatizace manuální
Hyundaiwww.hyundai.cz

Hyundai

Automobilka Hyundai Motor Company - dnes v povědomí mnohých lidí nejznámější společnost se znakem Hyundai - vznikla v roce 1966. Tehdy se automobily do Koreje dovážely - hlavně z Japonska. V Koreji se v té době prodávalo pouze kolem 30 tisíc nových automobilů ročně. To bylo pro efektivní místní výrobu málo, takže všichni podnikatele odrazovali od jeho záměru založit automobilku.

Při jejím rozjezdu se chtěl Chung Ju-Yung spojit s Fordem, který hledal v Koreji partnera pro montáž svých automobilů. Přes nadějná počáteční jednání k definitivní "svatbě" nedošlo. Americký partner chtěl ve společné firmě výrazně většinový podíl, což neodpovídalo filozofii tehdy již velmi úspěšného korejského podnikatele.

Ten si jako vždy rázně poradil. Vyrazil do Itálie se záměrem přivézt co nejvíce informací a zkušeností a uvidět vše zajímavé - od automobilového designu až po organizaci sériové výroby. A byl mimořádně pozorným žákem, protože již v roce 1976 se na mezinárodním trhu objevil se značkou Hyundai první ryze korejský automobil Pony.

Krátce poté sjel z výrobních pásů automobil Excel, který se jako první jihokorejský automobil výrazně prosadil i v USA. Vzápětí následovalo úspěšné "vylodění" v Evropě, kde dnes patří největší jihokorejská automobilka z pohledu růstu prodeje k nejúspěšnějším. V současnosti již pracuje dnes již samostatná společnost Hyundai Motor Company na naplnění dalšího ambiciózního cíle - patřit v roce 2010 mezi pět největších automobilek světa.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK