Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Hyundai ix35 2.0 CRDi VGT 135kW STYLE 4X4

Parametry a výbava vozu Hyundai ix35 2.0 CRDi VGT 135kW STYLE 4X4

Motor a pohon

Motor2.0 CRDi VGT
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)1 995
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot135 / 181 / 4 000
Max. toč. m. Nm / ot383 / 1 800
Poháněná náprava4x4
Max. rychlost (km/h)194
Zrychlení 0-100 km/h (s)10.00
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

TvarSUV
Rozměry D / Š / V (mm)4 410 / 1 820 / 1 670
Objem zavazadl. prostoru (l)465
Se sklopenými sedačkami (l)1 436
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 600
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)11.85
Rozměr pneumatik225/60 R17

Spotřeba

Město (l)7.20
Mimo město (l)5.30
Kombinovaná (l)6.00
Emise CO2 (g/km)158

Výbava

audio / komunikace

  • připojení AUX-In
  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • audio ovládání na volantu
  • 6 reproduktorů
  • palubní počítač
  • bluetooth handsfree
  • USB port
  • ukazatel venkovní teploty
  • kompas
  • kontrolní displej

interiér

  • volant kožený
  • hlavice řadící páky kožená
  • zrcátko samostmívací
  • volant výškově a podélně nastavitelný
  • sluneční clony s kosmetickým zrcátkem

interiér - odkládací schránky

  • odkládací kapsy na zadní straně opěradel předních sedadel

interiér - sedadla

  • potahy sedadel - kombinace látka+umělá kůže
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • bederní opěrka řidiče
  • loketní opěrka centrální přední
  • loketní opěrka centrální zadní
  • zadní sedadlo asymetricky dělené, sklopné
  • sedadla vpředu i vzadu vyhřívaná

interiér - zavazadlový prostor

  • síť v zavazadlovém prostoru proti posunu převážených věcí

exteriér - doplňky

  • anténa střešní
  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka vyhřívaná v barvě vozu
  • zpětná zrcátka elektricky sklopitelná
  • kliky dveří chromové
  • přední ozdobná maska vstupu vzduchu chromová

exteriér - karoserie

  • střešní ližiny
  • spoiler zadní
  • zástěrky přední i zadní

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • okno přední vyhřívané pod stěrači
  • el. ovládání zadních oken
  • skla zadní tmavá

bezpečnost

  • DBC - dynamická kontrola brzd
  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • TCS - protiprokluzový systém
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • EBD - elektronický rozdělovač brzdné síly
  • opěrky hlavy na předních sedadlech - aktivní
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky
  • HBA

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • airbagy okenní vpředu a vzadu

bezpečnost - senzory

  • senzor dešťový
  • senzor světelný
  • parkovací systém zadní

bezpečnost - karoserie

  • ROPS (systém ochrany při převrácení)

zabezpečení

  • alarm
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • automatické uzamčení vozu po rozjezdu / odemčení v případě nárazu

kola

  • kontrola tlaku v pneumatikách
  • 16" kola z lehké slitiny
  • náhradní kolo z lehké slitiny plnohodnotné

technologie

  • tempomat
  • asistent rozjezdu do kopce
  • pohon všech kol

osvětlení

  • mlhové světlomety přední
  • směrová světla ve zpětných zrcátkách
  • komfortní blikání (3x na jedno stisknutí)
  • osvětlení palubních přístrojů s regulací
  • osvětlená kosmetická zrcátka ve slunečních clonách
  • aktivace výstražných světel při nouzovém brzdění

větrání a topení

  • klimatizace automatická dvouzónová
  • chlazená přihrádka před splujezdcem
Hyundaiwww.hyundai.cz

Hyundai

Automobilka Hyundai Motor Company - dnes v povědomí mnohých lidí nejznámější společnost se znakem Hyundai - vznikla v roce 1966. Tehdy se automobily do Koreje dovážely - hlavně z Japonska. V Koreji se v té době prodávalo pouze kolem 30 tisíc nových automobilů ročně. To bylo pro efektivní místní výrobu málo, takže všichni podnikatele odrazovali od jeho záměru založit automobilku.

Při jejím rozjezdu se chtěl Chung Ju-Yung spojit s Fordem, který hledal v Koreji partnera pro montáž svých automobilů. Přes nadějná počáteční jednání k definitivní "svatbě" nedošlo. Americký partner chtěl ve společné firmě výrazně většinový podíl, což neodpovídalo filozofii tehdy již velmi úspěšného korejského podnikatele.

Ten si jako vždy rázně poradil. Vyrazil do Itálie se záměrem přivézt co nejvíce informací a zkušeností a uvidět vše zajímavé - od automobilového designu až po organizaci sériové výroby. A byl mimořádně pozorným žákem, protože již v roce 1976 se na mezinárodním trhu objevil se značkou Hyundai první ryze korejský automobil Pony.

Krátce poté sjel z výrobních pásů automobil Excel, který se jako první jihokorejský automobil výrazně prosadil i v USA. Vzápětí následovalo úspěšné "vylodění" v Evropě, kde dnes patří největší jihokorejská automobilka z pohledu růstu prodeje k nejúspěšnějším. V současnosti již pracuje dnes již samostatná společnost Hyundai Motor Company na naplnění dalšího ambiciózního cíle - patřit v roce 2010 mezi pět největších automobilek světa.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK