Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Hyundai i30 1.6 CRDi CLASSIC

Parametry a výbava vozu Hyundai i30 1.6 CRDi CLASSIC

Motor a pohon

Motor1,6i CRDi VGT
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)1 582
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot66 / 89 / 4 000
Max. toč. m. Nm / ot235 / 1 750
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)172
Zrychlení 0-100 km/h (s)14.90
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů5

Tvar a rozměry

Tvarhatchback
Rozměry D / Š / V (mm)4 245 / 1 775 / 1 480
Objem zavazadl. prostoru (l)340
Se sklopenými sedačkami (l)1 250
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 291
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)19.56
Rozměr pneumatik185/65 R15

Spotřeba

Město (l)5.70
Mimo město (l)4.10
Kombinovaná (l)4.70
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • audio ovládání na volantu
  • 4 reproduktory
  • palubní počítač
  • USB port
  • iPod port
  • AUX port

interiér

  • volant výškově nastavitelný
  • volant podélně nastavitelný
  • uzamykatelná schránka před spolujezdcem

interiér - sedadla

  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • zadní sedadla dělená a sklopná

exteriér - doplňky

  • anténa střešní
  • nárazníky v barvě karosérie

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • skla tónovaná

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EBD/EBV - systém elektronického rozdělení brzdné síly
  • opěrky hlavy na předních sedadlech - aktivní
  • ISOFIX - uchycení dětské sedačky

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • airbagy okenní vpředu a vzadu

zabezpečení

  • imobilizér
  • centrální zamykání
  • automatické uzamčení vozu po rozjezdu / odemčení v případě nárazu

kola

  • ozdobné kryty kol

technologie

  • posilovač řízení
Hyundaiwww.hyundai.cz

Hyundai

Automobilka Hyundai Motor Company - dnes v povědomí mnohých lidí nejznámější společnost se znakem Hyundai - vznikla v roce 1966. Tehdy se automobily do Koreje dovážely - hlavně z Japonska. V Koreji se v té době prodávalo pouze kolem 30 tisíc nových automobilů ročně. To bylo pro efektivní místní výrobu málo, takže všichni podnikatele odrazovali od jeho záměru založit automobilku.

Při jejím rozjezdu se chtěl Chung Ju-Yung spojit s Fordem, který hledal v Koreji partnera pro montáž svých automobilů. Přes nadějná počáteční jednání k definitivní "svatbě" nedošlo. Americký partner chtěl ve společné firmě výrazně většinový podíl, což neodpovídalo filozofii tehdy již velmi úspěšného korejského podnikatele.

Ten si jako vždy rázně poradil. Vyrazil do Itálie se záměrem přivézt co nejvíce informací a zkušeností a uvidět vše zajímavé - od automobilového designu až po organizaci sériové výroby. A byl mimořádně pozorným žákem, protože již v roce 1976 se na mezinárodním trhu objevil se značkou Hyundai první ryze korejský automobil Pony.

Krátce poté sjel z výrobních pásů automobil Excel, který se jako první jihokorejský automobil výrazně prosadil i v USA. Vzápětí následovalo úspěšné "vylodění" v Evropě, kde dnes patří největší jihokorejská automobilka z pohledu růstu prodeje k nejúspěšnějším. V současnosti již pracuje dnes již samostatná společnost Hyundai Motor Company na naplnění dalšího ambiciózního cíle - patřit v roce 2010 mezi pět největších automobilek světa.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK