Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Hyundai i10 1.1 CRDi VGT CLASSIC

Parametry a výbava vozu Hyundai i10 1.1 CRDi VGT CLASSIC

Motor a pohon

Motor1,1 CRDi VGT
Druh morotuvznětový
Palivomotorová nafta
Objem válců (cm3)1 120
Počet válců3
Max. výkon kW / HP / ot55 / 74 / 4 000
Max. toč. m. Nm / ot153 / 1 900
Poháněná náprava4x2
Max. rychlost (km/h)163
Zrychlení 0-100 km/h (s)15.80
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů5

Tvar a rozměry

Tvarhatchback
Rozměry D / Š / V (mm)3 565 / 1 595 / 1 540
Objem zavazadl. prostoru (l)225
Se sklopenými sedačkami (l)910
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 115
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)20.27
Rozměr pneumatik175/60 R14

Spotřeba

Město (l)5.30
Mimo město (l)3.80
Kombinovaná (l)4.30
Emise CO2 (g/km)114

Výbava

audio / komunikace

  • audiosystém s CD přehrávačem
  • otáčkoměr
  • 4 reproduktory
  • hodiny digitální
  • MP3 přehrávač
  • AUX port
  • rádio s RDS

interiér

  • volant výškově nastavitelný

interiér - sedadla

  • zadní sedadla dělená a sklopná

exteriér - doplňky

  • anténa střešní
  • nárazníky v barvě karosérie
  • boční ochranné lišty

exteriér - okna/skla/stěrače

  • skla tónovaná

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EBD - elektronický rozdělovač brzdné síly

bezpečnost - airbagy

  • airbag řidiče a spolujezdce

zabezpečení

  • imobilizér
  • centrální zamykání

kola

  • ocelové disky kol 14"
  • dojezdové rezervní kolo

technologie

  • brzdy kotoučové vpředu i vzadu
  • posilovač řízení
  • brzdové kotouče přední s vnitřním odvětráním
Hyundaiwww.hyundai.cz

Hyundai

Automobilka Hyundai Motor Company - dnes v povědomí mnohých lidí nejznámější společnost se znakem Hyundai - vznikla v roce 1966. Tehdy se automobily do Koreje dovážely - hlavně z Japonska. V Koreji se v té době prodávalo pouze kolem 30 tisíc nových automobilů ročně. To bylo pro efektivní místní výrobu málo, takže všichni podnikatele odrazovali od jeho záměru založit automobilku.

Při jejím rozjezdu se chtěl Chung Ju-Yung spojit s Fordem, který hledal v Koreji partnera pro montáž svých automobilů. Přes nadějná počáteční jednání k definitivní "svatbě" nedošlo. Americký partner chtěl ve společné firmě výrazně většinový podíl, což neodpovídalo filozofii tehdy již velmi úspěšného korejského podnikatele.

Ten si jako vždy rázně poradil. Vyrazil do Itálie se záměrem přivézt co nejvíce informací a zkušeností a uvidět vše zajímavé - od automobilového designu až po organizaci sériové výroby. A byl mimořádně pozorným žákem, protože již v roce 1976 se na mezinárodním trhu objevil se značkou Hyundai první ryze korejský automobil Pony.

Krátce poté sjel z výrobních pásů automobil Excel, který se jako první jihokorejský automobil výrazně prosadil i v USA. Vzápětí následovalo úspěšné "vylodění" v Evropě, kde dnes patří největší jihokorejská automobilka z pohledu růstu prodeje k nejúspěšnějším. V současnosti již pracuje dnes již samostatná společnost Hyundai Motor Company na naplnění dalšího ambiciózního cíle - patřit v roce 2010 mezi pět největších automobilek světa.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK