Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Hyundai Getz 1.1 - 3dv. ACTIVE

Parametry a výbava vozu Hyundai Getz 1.1 - 3dv. ACTIVE

Motor a pohon

Motor1,1 SOHC, 12V
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)1 086
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot49 / 66 / 5 500
Max. toč. m. Nm / ot99 / 3 200
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)150
Zrychlení 0-100 km/h (s)15.60
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů5

Tvar a rozměry

Tvarhatchback
Rozměry D / Š / V (mm)3 825 / 1 665 / 1 490
Objem zavazadl. prostoru (l)254
Se sklopenými sedačkami (l)977
Pohotovnostní hmotnost (kg)975
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)19.90
Rozměr pneumatik165/65 R14

Spotřeba

Město (l)6.90
Mimo město (l)4.70
Kombinovaná (l)5.50
Emise CO2 (g/km)0

Výbava

audio / komunikace

  • příprava na rádio
  • otáčkoměr
  • 2 reproduktory
  • hodiny digitální

interiér - sedadla

  • zadní sedadla dělená a sklopná

interiér - zavazadlový prostor

  • kryt zavazadlového prostoru

exteriér - doplňky

  • anténa střešní
  • nárazníky v barvě karosérie
  • boční ochranné lišty

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • EBD/EBV - systém elektronického rozdělení brzdné síly
  • bezpečnostní pásy na všech sedadlech 3 bodové
  • opěrky hlavy na zadních sedadlech výškově nastavitelné
  • úchyty pro dětskou sedačku

bezpečnost - airbagy

  • airbag řidiče

bezpečnost - karoserie

  • dětská pojistka dveří

zabezpečení

  • imobilizér

technologie

  • posilovač řízení

osvětlení

  • osvětlení zavazadlového prostoru
Hyundaiwww.hyundai.cz

Hyundai

Automobilka Hyundai Motor Company - dnes v povědomí mnohých lidí nejznámější společnost se znakem Hyundai - vznikla v roce 1966. Tehdy se automobily do Koreje dovážely - hlavně z Japonska. V Koreji se v té době prodávalo pouze kolem 30 tisíc nových automobilů ročně. To bylo pro efektivní místní výrobu málo, takže všichni podnikatele odrazovali od jeho záměru založit automobilku.

Při jejím rozjezdu se chtěl Chung Ju-Yung spojit s Fordem, který hledal v Koreji partnera pro montáž svých automobilů. Přes nadějná počáteční jednání k definitivní "svatbě" nedošlo. Americký partner chtěl ve společné firmě výrazně většinový podíl, což neodpovídalo filozofii tehdy již velmi úspěšného korejského podnikatele.

Ten si jako vždy rázně poradil. Vyrazil do Itálie se záměrem přivézt co nejvíce informací a zkušeností a uvidět vše zajímavé - od automobilového designu až po organizaci sériové výroby. A byl mimořádně pozorným žákem, protože již v roce 1976 se na mezinárodním trhu objevil se značkou Hyundai první ryze korejský automobil Pony.

Krátce poté sjel z výrobních pásů automobil Excel, který se jako první jihokorejský automobil výrazně prosadil i v USA. Vzápětí následovalo úspěšné "vylodění" v Evropě, kde dnes patří největší jihokorejská automobilka z pohledu růstu prodeje k nejúspěšnějším. V současnosti již pracuje dnes již samostatná společnost Hyundai Motor Company na naplnění dalšího ambiciózního cíle - patřit v roce 2010 mezi pět největších automobilek světa.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK