Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Alfa Romeo Giulietta 1.8T QUADRIFOGLIO

Modely vozů Alfa Romeo

Verze vozů Alfa Romeo Giulietta

Varianty vozů Alfa Romeo Giulietta 1.8T

Parametry a výbava vozu Alfa Romeo Giulietta 1.8T QUADRIFOGLIO

Motor a pohon

Motor1,8T
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)1 742
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot173 / 232 / 5 500
Max. toč. m. Nm / ot300 / 1 900
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)242
Zrychlení 0-100 km/h (s)6.80
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarhatchback
Rozměry D / Š / V (mm)4 351 / 1 798 / 1 465
Objem zavazadl. prostoru (l)350
Se sklopenými sedačkami (l)350
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 320
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)7.63
Rozměr pneumatik225/45 R17

Spotřeba

Město (l)10.80
Mimo město (l)5.80
Kombinovaná (l)7.60
Emise CO2 (g/km)177

Výbava

audio / komunikace

  • rádio a CD přehrávač s podporou MP3
  • audio ovládání na volantu
  • 8 reproduktorů
  • ukazatel vnější teploty
  • palubní počítač

interiér

  • volant kožený
  • hlavice řadící páky kožená
  • pedály hliníkové
  • zapalovač a popelník
  • obložení Aluminium
  • zásuvka 12V ve středové konzole
  • volant výškově a podélně nastavitelný
  • přístrojová deska s bílým podsvícením
  • volant sportovní
  • sluneční clony s kosmetickým zrcátkem

interiér - odkládací schránky

  • držák nápojů
  • odkládací kapsa na zadní straně opěradla sedadla spolujezdce
  • schránka na karty na tunelu

interiér - sedadla

  • potahy sedadel - kombinace látka+kůže
  • zadní sedadla dělená

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka vyhřívaná a elektricky ovládaná
  • zpětné zrcátko asferické na straně řidiče
  • zpětná zrcátka s krytem se saténovým efektem
  • chromované orámování oken
  • lišty prahové

exteriér - karoserie

  • spoiler zadní

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání zadních oken
  • stěrače přední s cyklovačem a ostřikovačem
  • el. ovládání předních oken se systémem proti přiskřípnutí
  • okno zadní atermické
  • skla zadní tmavá

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • ASR - protiprokluzový systém
  • ESP - elektronický stabilizační systém
  • VDC - systém stability jízdy
  • BAS - brzdový asistent
  • hill holder
  • Q2 (elektronický systém)
  • opěrky hlavy na předních sedadlech anti whiplash

bezpečnost - airbagy

  • airbagy boční pro řidiče a spolujezdce
  • airbag řidiče a spolujezdce
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • airbagy hlavové přední

kola

  • 17" kola z lehké slitiny
  • souprava na opravu pneu

technologie

  • tempomat
  • tlačítko Start/Stop motoru
  • podvozek sportovní snížený

osvětlení

  • světlomety zatmavené
  • osvětlení interieru s funkcí postupného zhasínání
  • mlhové světlomety

větrání a topení

  • klimatizace automatická dvouzónová
  • přídavné topení
  • výdechy topení pro zadní sedačky
Alfa Romeowww.alfaromeo.cz

Alfa Romeo

Alfa Romeo je italský výrobce automobilů. Od roku 1986 je Alfa Romeo členem Fiat SpA. Společnost se původně nazývala ALFA, což je akronym pro Anonima Lombarda Fabbrica Automobili (přeloženo: Automobilová továrna Lombard, veřejná společnost). V roce 1915 získal podnikatel Nicola Romeo ve firmě většinový podíl a vedoucí pozici. V roce 1918 převzal celou firmu a jeho podniky se přejmenovaly na "Società Anonima Italiana Ing. Nicola Romeo". A.L.F.A. se v roce 1920 přejmenovala na současný název Alfa Romeo.

Společnost, která se stala Alfou Romeo založil jako Darracq Italiana v roce 1907 Cavaliere Ugo Stella, aristokrat z Milána jako partner francouzské automobilové firmy, kterou vlastnil Alexandre Darracq. Společnost poté vyráběla auta Darracquova v Neapoli, ale poté co partnerství ztroskotalo, Stella a další italští spoluinvestoři přesunuli výrobu do prázdné Darracquovy továrny na milánském předměstí Portello a společnost se přejmenovala na ALFA (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili). První auto, které vyrobili bylo 1910 24 HP (pojmenované podle 24 koňských sil, které měl). Auto navrhl Giuseppe Merosi. Merosi navrhl další série nových vozů ALFA s výkonnějšími motory (40-60 koní). ALFA také zkusila automobilové závody s řidiči Franchinim a Ronzonim, kteří se účastnili soutěže Targa Florio v roce 1911 se dvěma 24 koňovými modely.

Během druhé světové války byla továrna bombardována a po válce se musela hodně snažit, aby byla zase zisková. Luxusní vozy už se nedělaly. Alfa začala vyrábět menší, masově produkovaná auta. V 70. letech min. století byla Alfa opět ve finančních potížích. V roce 1986 z Alfy vystoupila vláda a firmu koupil FIAT. Vytvořil novou skupinu, Alfa Lancia Spa, aby vyráběla Alfy a Lancie. V této podobě funguje dodnes...

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK