Zákruta.cz  >  

Parametry a výbava vozu Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.2 JTS TI

Parametry a výbava vozu Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.2 JTS TI

Motor a pohon

Motor2,2 JTS
Druh morotuzážehový
Palivobezolovnatý benzín
Objem válců (cm3)2 198
Počet válců4
Max. výkon kW / HP / ot136 / 182 / 6 500
Max. toč. m. Nm / ot230 / 4 500
Poháněná nápravapřední
Max. rychlost (km/h)220
Zrychlení 0-100 km/h (s)9.00
Převodovkamanuální
Počet rychlostních stupňů6

Tvar a rozměry

Tvarcombi
Rozměry D / Š / V (mm)4 660 / 1 828 / 1 417
Objem zavazadl. prostoru (l)445
Se sklopenými sedačkami (l)445
Pohotovnostní hmotnost (kg)1 540
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW)11.32
Rozměr pneumatik235/45 R19

Spotřeba

Město (l)13.20
Mimo město (l)7.30
Kombinovaná (l)9.50
Emise CO2 (g/km)224

Výbava

audio / komunikace

  • CD přehrávač
  • audio ovládání na volantu
  • bluetooth

interiér

  • volant tříramenný
  • volant multifunkční
  • manžeta řadící páky kožená
  • pedály hliníkové
  • zrcátko samostmívací
  • prahové lišty
  • interiérová dekorace z broušeného hliníku

interiér - sedadla

  • sedadla přední vyhřívaná
  • sedadla s koženým čalouněním
  • sedadlo řidiče výškově nastavitelné
  • sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné
  • sedadla sportovní
  • loketní opěrka vzadu
  • loketní opěrka zadní s odkládacím prostorem
  • zadní sedadla dělená v poměru 60:40
  • zadní sedadla dělená a sklopná

exteriér - doplňky

  • zpětná zrcátka elektricky ovládaná
  • zpětná zrcátka v barvě vozu
  • zpětná zrcátka elektricky sklopitelná
  • zpětná zrcátka s krytem se saténovým efektem

exteriér - okna/skla/stěrače

  • el. ovládání předních oken
  • el. ovládání zadních oken

bezpečnost

  • ABS - antiblokovací brzdový systém
  • ASR - protiprokluzový systém
  • MSR - regulace točivého momentu motoru
  • EBD - elektronický rozdělovač brzdné síly
  • podpora brždění v kritických situacích
  • bezpečnostní pás samonavíjecí pro prostřední zadní sedadlo
  • opěrka hlavy
  • opěrky hlavy vpředu

bezpečnost - airbagy

  • deaktivace airbagu spolujezdce

bezpečnost - senzory

  • senzor mlhový
  • senzor deštový a automatická aktivace světlometů při snížené viditelnosti
  • senzor dešťový

kola

  • 19" kola z lehké slitiny
  • dojezdové rezervní kolo

technologie

  • asistent rozjezdu do kopce
  • 6ti stupňová převodovka
  • brzda svahová - hill-holder
  • podvozek sportovní

osvětlení

  • přední světlomety Bi-Xenonové
  • mlhové světlomety přední i zadní

větrání a topení

  • klimatizace automatická dvouzónová
  • senzor kvality vnějšího vzduchu, aut. přepnutí na vn. cirkulaci

ostatni

  • bez označení motorické verze
Alfa Romeowww.alfaromeo.cz

Alfa Romeo

Alfa Romeo je italský výrobce automobilů. Od roku 1986 je Alfa Romeo členem Fiat SpA. Společnost se původně nazývala ALFA, což je akronym pro Anonima Lombarda Fabbrica Automobili (přeloženo: Automobilová továrna Lombard, veřejná společnost). V roce 1915 získal podnikatel Nicola Romeo ve firmě většinový podíl a vedoucí pozici. V roce 1918 převzal celou firmu a jeho podniky se přejmenovaly na "Società Anonima Italiana Ing. Nicola Romeo". A.L.F.A. se v roce 1920 přejmenovala na současný název Alfa Romeo.

Společnost, která se stala Alfou Romeo založil jako Darracq Italiana v roce 1907 Cavaliere Ugo Stella, aristokrat z Milána jako partner francouzské automobilové firmy, kterou vlastnil Alexandre Darracq. Společnost poté vyráběla auta Darracquova v Neapoli, ale poté co partnerství ztroskotalo, Stella a další italští spoluinvestoři přesunuli výrobu do prázdné Darracquovy továrny na milánském předměstí Portello a společnost se přejmenovala na ALFA (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili). První auto, které vyrobili bylo 1910 24 HP (pojmenované podle 24 koňských sil, které měl). Auto navrhl Giuseppe Merosi. Merosi navrhl další série nových vozů ALFA s výkonnějšími motory (40-60 koní). ALFA také zkusila automobilové závody s řidiči Franchinim a Ronzonim, kteří se účastnili soutěže Targa Florio v roce 1911 se dvěma 24 koňovými modely.

Během druhé světové války byla továrna bombardována a po válce se musela hodně snažit, aby byla zase zisková. Luxusní vozy už se nedělaly. Alfa začala vyrábět menší, masově produkovaná auta. V 70. letech min. století byla Alfa opět ve finančních potížích. V roce 1986 z Alfy vystoupila vláda a firmu koupil FIAT. Vytvořil novou skupinu, Alfa Lancia Spa, aby vyráběla Alfy a Lancie. V této podobě funguje dodnes...

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK